Cijferlijst

  • 28 May 2019
  • 4 reacties
  • 245 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik heb aan het begin van dit jaar een best wel harde tegenslag gehad, omdat mijn eerste cijfers dikke onvoldoendes waren. Ik heb op mijn 1e en 2e rapport zeker wel 3 of 4 onvoldoendes gestaan. Ik heb nu nog ongeveer 6 weken tot mijn proefwerk-vierdaagse (I know, echt een hele slechte naam...) en daarna mijn rapport. Ik heb in een korte periode 2 onvoldoendes opgehaald en ik sta nu voor alles behalve wiskunde en geschiedenis een 6 of hoger. Dat betekent dat ik eind dit jaar van mijn ouders een ukelele krijg :D

Dus een persoon *kuch, ik dus* zei eens:
Al zijn je cijfers nog zo slecht, je krijgt je docenten snel genoeg omgelegd.
(grapje)

Maar als je iets bereiken, stop dan niet!! :D

x.

4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hey!

ik wou je even laten weten dat door je topic ik me beter ben gaan voelen. Ik heb namelijk het zelfde probleem. Ik sta nu 5 tekorten in het begin van het jaar. Jij hebt me laten zien dat jij het kan. Ik twijfel er erg aan of ik het ook kan. Nu heb ik wat meer gevoel van: ik kan dit, het kan wel.

 

dank je!

Het was wel van twee jaar geleden 

Maar door jou topic voel ik me nu echt veel beter

Wat ontzettend fijn om dit bericht te lezen! Er is dus nog hoop! Heel erg bedankt hiervoor!

Hey,

Wauw, goed bezig! Hopelijk kun je volgend jaar wat beter starten. Dat zou echt top zijn! Maar ook als het niet lukt, komt het bij jou blijkbaar helemaal goed. Wat een doorzettingsvermogen zeg! Daar mag je trots op zijn 😊

Gr. Pin

Reageer