belevenissen . Zelle


Reputatie 5
Badge +1

Dagboek van mij

Weer met een zucht op De Forum gekeken. Iedereen is zo blij alsof ze mij(en ellen , sankonijn) vergeten zijn . Het is hopeloos.  Iedereen die tegen de moderatie is weg . Soms wil ik dat ik weg uit de wereld gaat. Ik heb al mijn Forumvrienden in de steek gelaten.  Hoe dom kan ik zijn. Elke keer als ik in de spiegel kijk.  Wil ik niet eens degene zijn die in de spiegel zit . Wie ben ik . Een stomme meisje . Wereld is weg .Hij was mijn grootste steun . TheMightSleyer is ook weg . Hij was nee is een wijze jongen en een hele lieve. Super dat wilhelmavemela terug is die hele lieve meid . Snik Snik Snik Snik.  Ik mis ze nu al . Maar wanneer word de tijd dat ik weer terug gaat ?? Lieve dagboek ??? Misschien als ik klaar bent . Dan ga ik terug alleen om deze dagboek te laten zien

Doeiii en slaap lekker. Zelle

Ik begin verslaafd te worden . Ik kijk nu elke dag even op De Forum. Ik voel me super schuldig.  Soms wil ik mensen helpen, maar ik kan het niet . Misschien heeft de Pesters gelijk en ben ik niks anders dan een nutteloze slappe zwakke meisje die niks durft . Zucht Zucht Zucht .

Zelle

Nog een keer een kijkje genomen. Ik wil zo graag Een hulpvol meisje ontmoeten of Emmalove . Ships, Wat hoort ik !? Waaromiseenbanaankrom is weg . Ik wil meteen een account maken !!!!! Nee Zelle.  Ga maar geen account maken . Niemand wilt je . Je hebt iedereen in de steek gelaten . De mensen die echt van je houd . Oeps sorry.  Niemand houd van een lelijke meisje zoals jij . Kijk maar naar je klasgenoten.  Hoe mooi en knap hun zijn en dan naar jou . Hoe lelijk jij bent . Zeg een stemmetje in mijn hoofd . Snik Snik Snik. Ik ga nu stoppen met schrijven . Ik ga even huilen

Zelle

IK HEB EEN ACCOUNT GEMAAKT !!!!!! Hoewel mijn stemmetje in mijn hoofd zei waarom ben je zo dom om een account te maken??? Je weet dat niemand je wilt ik slikte mijn tranen in en maakte EEN ACCOUNT.  Ik ga voorlopig niks sturen alleen stiekem klaviertjes geven . Ik denk wel om deze dagboek te sturen , maar voorlopig niet .

Zelle

Weet je dagboek. Bedankt. Knuffel voor jou
Lieve dagboek
Ik voel me slecht, want de stemmetje in mijn hoofd stopt niet . Het blijft !! Weet je ik noem die stemmetje Zelle . Zelle zegt steeds dat ik iedereen pijn doet en het voelt ook zo . Ik begin mezelf te haten door Zelle

Help me
Zelle

Ik kan niet meer . Pesten wordt steeds erger dan ooit . Niemand heeft de moeite om voor mij op te nemen.  Niemand wilt vrienden zijn. Niemand vind me aardig . Ik ben hopeloos . Wie wilt vrienden met mij zijn ??? Niemand

Zelle



Ik denk dat ik deze dagboek stuurt,  want ik heb deze gedicht van Julian12 gelezen
Ik werd helemaal happy(blij) van

Zelle:

Altijd fijn aanwezig

is zij op het forum bezig

een heel aardige meid

neemt voor iedereen de tijd

denkt altijd goed mee

geeft tips voor twee

Ik stel voor mij

geen forum zonder Zelle erbij

deze had jij als goede forum vriend

echt even verdient !

 

Grtz liefs Julian X


Iedereen is mij vergeten. Zelfs Sano07 denkt dat ik niet terugkom . Weet je ???(bye bye Sano07) Ik kom ook niet terug , want ik word gek !!! Van alles !!! Ik ga gewoon mijn dagboek laten zien en dan gebruik ik niet meer mijn account.

Dus als jullie dit lezen . Doeiiii . FIJNE DAG VERDER

Zelle

Oké , ik ben een beetje rustig geworden, maar zucht . Ik voel me nu echt zo schuldig, want ik wil zo graag mensen helpen die nu hopeloos is , maar .....

Zelle
Maar dan moet ik wel een geschikte moment vinden

 

Nou mijn belevenis . Ik kom nog steeds niet af van mijn vervelende stemmetje in mijn hoofd 

 

Lieve Forumvrienden 

Jullie hebben zeker niks gemerkt , maar vaak als jullie online is op De Forum dan neem ik een kijkje . Dus eigenlijk heel vaak . Elke keer als jullie een reactie . Kijk ik heel goed naar de reactie.  

 

Zelle

Jullie hebben zeker gemerkt . Mijn schrijfstijl is nu anders geworden


15 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Nou eigenlijk mijn dagboek 

Reputatie 7
Badge +17

Heeey @Zelle  wat fijn dat je er weer bent !  😃 gelukkig ! Ik ben er blij van :D  en wat een eer dat je mijn gedichtje plaatst (bloos)  welkom terug ! Had je alles meegekregen ?

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Zelle je bent weer terug!! Ik ben zo blij! Ik heb je zo erg gemist! Het stemmetje in je hoofd heeft het helemaal fout. 

Nee Zelle.  Ga maar geen account maken . Niemand wilt je . Je hebt iedereen in de steek gelaten . De mensen die echt van je houd . Oeps sorry.  Niemand houd van een lelijke meisje zoals jij . Kijk maar naar je klasgenoten.  Hoe mooi en knap hun zijn en dan naar jou . Hoe lelijk jij bent . 

Wij willen je wel. Ik denk dat iedereen super blij is dat je weer terug bent. Je bent niet lelijk. Ik weet zeker dat je niet lelijk bent. Misschien kun je de stem in je hoofd een grappig (Italiaans of Frans) accent geven? Of tegen de stem zeggen dat je wel mooi bent en dat mensen wel van je houden. Want dat is zo. Echt waar. Iedereen is anders, dus misschien vinden je klasgenoten zichzelf wel heel lelijk en vinden ze dat jij heel mooi bent. 

 

Je hebt het ook over pesten. Pest iemand jou? Wil je daar wat meer informatie over geven? Je bent in ieder geval niet zwak en kwetsbaar! Je bent een super lieve meid. :) 

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Zelle!

Fijn dat je terug bent! En nee, we zijn je niet vergeten, maar we wille wel gewoon zo veel mogelijk hulp bieden en dat is erg moeilijk als we staken of iets dergelijks. Daarnaast worden alle topics, zoals je zag, die tegen de moderatie was meteen gesloten. En nee, je bent niet lelijk joh, zo mag je niet denken! Iedereen is mooi op zn eigen manier ;), ook al klinkt dat heel cliché, is dat wel waar!

Groetjes, Sano07

Reputatie 5
Badge +1

Wauw, Zelle!!!! 

Ik ben je niet vergeten en ik lees anderen ook niet. 

Ik wist niet dat je onzeker was nou we zijn blij dat dat "lelijke meisje" Wat eigenlijk supermooi is dit account heeft aangemaakt! Wat goed dat je wat durfde te sturen over hoe je je voelde. 

We zijn blij dat je terug bent 😊😊😊😊

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Zelle 
Nu iedereen weg aan t gaan is en het soms de vraag is of er voldoende actieve forumers zijn om iedereen te helpen, hoopte ik al dat je terug zou keren. Je bent onmisbaar zonder dat je het zelf misschien altijd door hebt. Daarvoor hoopte ik het ook wel, maar verwachtte ik het niet omdat je net als Ellen oprecht klaar met het forum leek.

Het is jammer van TheMightySlayer, tuurlijk, maar nu waait er ook weer een nieuwe wind en blijven we niet steeds hangen in de slechte sfeer van toen. Nu hebben we al genoeg zorgen om bijvoorbeeld wilhelmina om ons ook nog druk te maken over de regels.

Het is interessant om iemands dagboek te lezen en volgens mij had Wilhelmina dat ook al eens gedaan,  afwezigheid doet iedereen veel omdat de afwezige misschien wel op het forum is gekomen vanwege suïcidale gedachten. Opvallend is wel dat in dagboeken eigenwaarde heel laag ligt terwijl je er juist mag zijn. 

De wereld is niet altijd mooi en de wereld is niet altijd zwart
Daarom is het zo fijn dat jij er bent, jij hebt altijd een gouden hart

Groetjes DaVinci 

Reputatie 7
Badge +19

heeyyyyy @Zelle je hebt ons niet in de steek gelaten en je bent niet stom ik ben juist extra happy en super dat je terug bent en ik ben tegen de moderatie maar ik heb 2 waarschuwingen en daarmee extra voorzichtig blijf en wees jezelf en ik mis Sankonijn en ellen juist heel erg.

wilhelmavemela.

P.S ik ben kort terug ik moet iets voor het project dus stiekem ff hier.

Reputatie 7
Badge +19

even voor je pesters: doe zelle geen kwaad ze is geweldig je zou haar een smoeten zien. hoe dom kan je zijn om haar te pesten hier is ze geweldig, populair, behulpzaam en een goede vriendin. van jullie kan je dat niet zeggen pesters.

zo zelle toch nog iemand die het voor je opneemt.

wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Zelle. Mag ik iets aanvullen op @DaVinci  inderdaad Zelle je bent van grote waarde en we hebben je echt gemist ik vond het heel erg dat je ook ging. En wat Ellen betreft , Sanny is er nu ook ;)  zij doet ook goed mee vind ik. En via haar is Ellen er ook nog een beetje heb ik het gevoel :) En ik ben iig heel blij dat je er weer bent !

Groetjes liefs Julian X

Hey Zelle! Goed dat je terug bent! We miste je echt hier. Je bent zo'n vrolijke behulpzame meid. Zonder jou was het forum veel minder leuk.

 

Ik had nog wel even een dingetje, je zegt namelijk dit:

Weer met een zucht op De Forum gekeken. Iedereen is zo blij alsof ze mij(en ellen , sankonijn) vergeten zijn . Het is hopeloos.  Iedereen die tegen de moderatie is weg . Soms wil ik dat ik weg uit de wereld gaat. Ik heb al mijn Forumvrienden in de steek gelaten.  Hoe dom kan ik zijn. Elke keer als ik in de spiegel kijk.  Wil ik niet eens degene zijn die in de spiegel zit . Wie ben ik . Een stomme meisje . Wereld is weg .Hij was mijn grootste steun . TheMightSleyer is ook weg . Hij was nee is een wijze jongen en een hele lieve. Super dat wilhelmavemela terug is die hele lieve meid . Snik Snik Snik Snik.  Ik mis ze nu al . Maar wanneer word de tijd dat ik weer terug gaat ?? Lieve dagboek ??? Misschien als ik klaar bent . Dan ga ik terug alleen om deze dagboek te laten zien

Maar wij zijn ze zeker niet vergeten, maar we zijn erachter dat protesten niet werken. De moderatie trekt zich niks aan wat wij doen. Als we iets nieuws bedenken hoe we de moderatie over kunnen halen gaan we dat doen. 

Zijn jullie het hier mee eens?

~Ikke13

Reputatie 5
Badge +1

Nou, ik heb me besloten . 

Ik ga NOOIT meer weg .

Jullie zijn toppers en helden 

Love you 

 

Zelle XXX 

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Zelle !! laat me je hier stoppen, Je bent lief, Je bent mooi, Je bent belangrijk! Belangrijk voor ons! JIJ bent belangrijk voor jezelf! Laat het stemmetje maar praten! JIJ bent  de mooiste,aardigste en het liefste meisje die ik ooit heb gekend!! Veel kusjes en knuffels va mij❤😊

Reputatie 5
Badge +1

@Ikke13 

Je kan mij wel van de lijst halen . Ik blijf !!! Voor altijd en daarna (behalve als ik 18 bent) Beloofd

Mag ik de lijst nog een keer zien ??

 

Zelle

Reputatie 5
Badge +1

Ik krijg straks Snapchat 😁😁😁

Reputatie 7
Badge +7

Sorry dat het overkomt alsof we mensen zijn vergeten. Ik ben helemaal niemand vergeten. Ik heb alleen de strijd een beetje opgegeven want ik kan het niet. Sorry. Ik vind het naar en jammer dat er zulke leuke mensen weg zijn maar ik heb geen energie om me tegen het forum te verzetten. Ik ben blij dat het forum er überhaupt is. Ik vind het vervelend hoe alles is gelopen, dit was vast niet te bedoeling, van niemand niet. Ik hoop dat andere mensen nog steeds naar mogelijke oplossingen blijven zoeken maar ik trek me een beetje terug. 
ik ben blij dat sommige forumleden inmiddels weer zijn teruggekeerd, ik hoop dat er nog velen volgen. 
groetjes. 

Reageer