Alle toppers in mijn interesses

  • 11 August 2019
  • 56 reacties
  • 898 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ben een tijdje weggeweest, maar ben nu weer terug! Niet als iets slechts zien haha. Zoals je al hebt gezien wil ik alle actieve mensen hier in mijn interesses zetten! Ik vind het namelijk goed dat er mensen zijn die echt aandacht schenken aan berichten van anderen.

Stuur hier een berichtje met alle vooruitgangen die je hier hebt geboekt! (Leuke dingen)


Ik hou het kort voor overzichtelijkheid, DOEG! 😛

56 reacties

Hallo @Ik Wil Een Meisje Worden :grinning:

Sorry voor mijn late reactie :/ Wat leuk dat je de topic op favoriet had staan. Wat goed dat je nu al meer dan 140 reacties hebt geplaatst, het lijkt erop dat je actief bent op deze site! Je moet er vooral trots op zijn dat je ook iets hebt geleerd op deze site. Ik ga jouw zeker op mijn lijstje zetten, ik hoop dat ik jou later nog spreek op dit forum!:sunglasses:

Tot dan!

hey @N_V 

 

ik heb ooit gezegd dat ik hier tot me 19de actief zou blijven. 

maar dat is tot nu toe niet meer gelukt zo als je misschien gemerkt hebt... ik blijf wel maar niet zo actief meer. en zal over een tijdje misschien nog minder actief zijn...

voorlopig is het forum op een laag pitje. misschien over een tijdje met toppic waar ik iets bij kan dragen maar nu hou ik het op de actieve toppics... 

ik reageer alleen als ik de tijd heb en me niet al te slecht voel. 

ik hoop dat ik je niet op deze manier teleur stel. voor mijn gevoel wel. daarom kom ik het maar even checken... 

jij bent ook al een tijdje niet online geweest he!? 

sorry dat er zo niet zo positieve reactie in dit leuke toppic is...

 

groetjes blue 

Hey @Blue,

Ik ben natuurlijk N_V niet, maar ik wil hier wel graag even op reageren.

Jouw gezondheid is sowieso belangrijker dan  het forum. Het is alleen maar goed dat je stopt als dit goed voor je is. Ik denk dat wij daarin allemaal een voorbeeld aan jou kunnen nemen.

Voel je dus nergens schuldig om, maar wees trots op jezelf!

Gr. Pin

Beste blue,

Wat leuk dat je een berichtje plaatst en eraan denkt ;). Het maakt niet uit dat je minder actief bent., het gaat erom dat je bent geholpen, hebt geholpen of/en dat je iets hebt geleerd. En ik denk dat alle drie bij jou wel van toepassing zijn. 
 

Ik ben best wel vaak actief hier, maar reageer bijna nooit, omdat ik niet altijd even veel zin heb. 
 

Ik ben zelf eigenlijk wel blij dat  het hier iets rustiger is. Dat laat zien dat er minder jongeren problemen hebben. Ook krijgen de jongeren die hier zijn meer aandacht en blijft het forum overzichtelijk. Win win😃

Ik hoop dat het goed met je gaat. Je hoeft je zoals pin al zegt niet schuldig te voelen.  Want hoe kan iemand zoals blue nou iets verkeerd doen?😇 

Ik spreek je nog wel eens

 

ps. Pin, ik denk dat je echt een goed bezig bent. Ga vooral zo door, je maakt het forum leuk en actief👍

 

Gr. N_V

 

Mag ik toegevoegd worden? Nee, grapje hoeft niet. 

Leuk idee trouwens dat ik nu zie welke mensen het meest actief zijn op De Kindertelefoon door jou handtekening. :)

-Dr8gon99

hey N_V 

 

ik zag van het weekend jou reactie. 

het gaf mij toch een fijn gevoel dat je het niet erg vind dat ik minder actief ben. ik wil gewoon niemand teleur stellen 🙈

 

er hangt minder druk op mij waardoor ik weer energie en zin heb om je reageren. of het beter gaat geen idee eerlijk gezegd... 

en ja iedereen kan fouten maken. maar toen ik mijn vorige reactie plaatste was ik in me zelf te leur gesteld dat ik niet meer kon reageren op andere. 

 

Groetjes blue

@Dr8gon99, ik sta er ook tussen alleen had me account verwijderd en ben momenteel ook veel minder actief… was hier ooit dagelijks haha

Heyhoi N_v!

Ik vind t super tof dat je op een leuke manier de toppers (zoals jij ze noemt😂) een beetje in de schijnwerpers zet. Hebben ze wel verdiend vind ik😊 degene die in jou interesses staan plaatsen vaak goede, helpende reacties, terwijl sommige van hen zelf ook in de put zitten. Dat vind ik het meest mooie aan mensen, andere helpen terwijl ze het zelf niet zo goed hebben 💪🏻

 

T lijkt me wel een eer om in jou interesses te mogen staan, maar weet niet of ik aan de eisen voldoet (???). Ik heb voor dit account ook een ander account gehad, maar heb die moeten verwijderen door privé redenen☹️. Daarom heb ik op dit account nog maar weinig reacties staan. Daarom weer ik niet zeker of ik eraan voldoe of ik ertussen mag staan?

Ik heb gemerkt op dit forum dat mensen soms met de apartste problemen komen maar dat er toch altijd mensen zijn die er goede reacties op zetten. Heel tof van ze❤️

 

Xxjes van mij 💕

Hallo fiedel :)

Ronald2001 staat erook tussen terwijl zijn oude account weg is dus je maakt denk ik wel kans bij hem als jou vorige account actief genoeg was. 

-Dr8gon99

Beste @fiedel en @Dr8gon99 ,

Wat leuk dat jullie op mijn bericht hebben gereageerd. Het spijt me dat ik een beetje laat reageer, ik ben hier namelijk niet meer dagelijks. Ik denk dat het heel goed is dat jullie hier zijn er zijn voor elkaar. Ik zet jullie er allebei 🐝. (Sorry die moest er gewoon in haha)

 

Beste @Blue ,

Jij bent toch wel een van mijn schatjes op deze site. Ik vind het soms echt geweldig om samen met jou te reageren op anderen. Zelf wil ik dan natuurlijk niet dat je je niet meer goed voelt, omdat ik eisen ga stellen. Dat ga ik dan natuurlijk ook nooit doen. Ik hoop dat we er een goed jaar van maken!

Fijne feestdagen gewenst!🎉


@ronald2001 ,

Ik vergeet jou nooit meer… Je reageert altijd zo goed op forumberichten.❤️

 

Ik voel me vereerd dat ik in jou interesses mag :)

-Dr8gon99

hey

 

Jij bent toch wel een van mijn schatjes op deze site.

iedereen van jou lijst + jij en anoniem06 zijn het afgelopen jaar heel belangrijk geworden voor mij. ik zou niet meer zonder jullie kunnen ben ik bang 🙈

ik zou willen dat de rangen topper en hoger een knopje bij elk lid zou hebben van ik wil dat die mijn email ontvangt zodat je dan buiten het forum contact kan hebben.  en ja dit heb ik vanacht rond een uur of 3 bedacht toen ik jou reactie zag.

misschien moet ik het maar voorstellen aan kt 🤔 wat vind jij N_V 

niet iedereen zou het mogen doen maar van af topper laat je eigenlijk zien dat je betrouwbaar bent, vind ik. 

 

Zelf wil ik dan natuurlijk niet dat je je niet meer goed voelt, omdat ik eisen ga stellen.

jij stelt geen enkele ijs aan mij! ik doe dat zelf, ik wil(de) niemand teleur stellen waar ik om geef. en ik ben best snel bang als ik niet reageer op c mensen dat ik jullie teleur stel. terwijl ik jullie nooit zou kunnen teleur stellen. 

 

Ik hoop dat we er een goed jaar van maken!

doen we! mijn metale shit begind al minder heftig te worden sinds dat de stress van het wanneer verhuizen weg is. nu heb ik minder stress dus nu is het makkelijker om op mensen te reageren.

 

groetjes blue

Blue, goed idee alleen dan is er wel 1 probleem. Er kunnen dan mensen zijn die proberen om 500 3-woord reacties gaan plaatsen om maar buiten het forum contact te kunnen hebben met anderen, dat probleem moet het niet tegenhouden maar het is wel een mogelijkheid waar ze wel rekening mee moeten houden want het zou zomaar kunnen gebeuren. Ik vindt het persoonlijk wel een goed idee!

-Dr8gon99

wat nou als de kt mensen dat open zet voor de mensen die zij vinden van zij doen het alleen om te helpen en niet om in contact te komen. dus bvb dat iemand zo als jij, jij doet het niet om in contact te komen om rare dingen uit te spoken. het zou fijn zijn dat de kt mensen bepalen dat de mensen die het echt doen om mensen tehelpen.

je ziet namelijk het verschil aan de reacties om te helpen of om die rang te krijgen. 

snap je een beetje wat ik bedoel? 

Ja, ik dacht dat je bedoelde dat je dan automatisch die optie kreeg zonder controle van: Wat voor reacties plaatst diegene en zijn die bedoelt voor een rang of om te helpen?  Dan hebben ze in ieder geval een methode om te voorkomen dat mensen 3-woord reacties gaan plaatsen daarvoor.

-Dr8gon99

Hey N_V

 

Het kwam in me op om een bescheiden suggestie te doen rond een forummer die in mijn ogen een plekje in dit topic verdient. Deze gebruiker, M en Ms, is al een tijd niet meer online geweest, maar heeft altijd vriendelijke, attente en nuttige reacties en levensverhalen achtergelaten. Zelf heb ik me daar, en naar mijn vermoeden ben ik hier niet alleen in, vaak geholpen en gesteund door gevoeld. Daarom vernoemde ik hem graag in dit topic. 

 

Groet

Kenshin

@Kenshin ik ben het met je eens, hij verdiend ook iets

Beste @fiedel en @Dr8gon99 ,

Wat leuk dat jullie op mijn bericht hebben gereageerd. Het spijt me dat ik een beetje laat reageer, ik ben hier namelijk niet meer dagelijks. Ik denk dat het heel goed is dat jullie hier zijn er zijn voor elkaar. Ik zet jullie er allebei 🐝. (Sorry die moest er gewoon in haha)

 

 

@ronald2001

 

 

Oep, op t verkeerde knopje gedrukt🙈 dankjewel dat ik er tussen mag staan!😊

Kenshin, ja hij was zeer actief op het forum, nu is hij er even 10 maandjes niet maar iedereen heeft een rustpauze nodig dus ik vindt het een goed idee om hem toe te voegen tot die lijst.

-Dr8gon99

Wat een leuk idee @Blue !

Ik vind het super dat je lekker meedenkt over hoe we het forum een leukere en veiligere plek kunnen maken. Ik weet zelf eigenlijk niet of het een goed idee is. Maar het is in ieder geval heel goed bedacht van jou! We zouden de ideeën van jou en de anderen gemixt wel kunnen gebruiken. Dat het manual gebeurd.

@Kenshin Je hebt helemaal gelijk! Ik denk dat hij vroeger heel veel heeft bijgedragen aan dit forum. Ik zet hem dan ook natuurlijk op het lijstje. Ik ben trouwens trots op je dat je het hier erg lang hebt volgehouden. De meesten mensen die hier komen zijn eendagsvliegen… (Ik begin er steeds meer op te lijken 😂)

 

Vandaag ben ik precies 2 weken lid van het forum maar aan mijn statistieken ziet het eruit alsof ik 6 maanden lid ben, lol :)

-Dr8gon99

@Dr8gon99 ,

Haha ik zie het! Ik zit hier al paar jaartjes en heb nog niet eens de 300 reacties! Je bent goed bezig! I’m loving it!

Ja, bijna 600 reacties in 2 weken, ik geloof nu echt dat ik forumverslaafd ben :joy:

-Dr8gon99

Ja, bijna 600 reacties in 2 weken, ik geloof nu echt dat ik forumverslaafd ben :joy:

-Dr8gon99

Haha, ja dat snap ik, tis gwn een heel leuk en fijn forum😂👍

Ja, het is mijn meest favoriete forum. Op dit forum heb ik tevens mijn  persoonlijk record van meeste berichten verbroken, vorig record stond op 115 berichten op een ander forum :)

-Dr8gon99

Reageer