Alle toppers in mijn interesses

  • 11 August 2019
  • 56 reacties
  • 898 Bekeken


Toon eerste bericht

56 reacties

Hey N_V

Wat fijn, zo'n positief topic. Erg lief dat je gebruikersnamen in je profiel noemt. Bedankt dat ik erbij mocht 🙂

Pin verwoordde het prima: niets is gek, en voor elke situatie heeft iemand wel advies. Ik ben blij met zo'n plek als het forum.

Wat ik hier geleerd heb:
  • ook als je denkt ergens alleen mee te zitten, zijn er vaak lotgenoten die iets gelijkaardigs meemaken
  • in moeilijke situaties is het belangrijk om positief te blijven; wie weet is er beterschap op komst
  • hoewel jongeren zich weleens stoer voordoen, durven ze, onder andere op het forum, ook hun zachtaardige en behulpzame kant te laten zien
Welkom terug, N_V. Ik hoop je nog vaak voorbij te zien komen op het forum 🙂

Groetjes
Kenshin
Hallo Blue 😀,
Ik zat echt te wachten op jouw reactie haha. Jij bent een leuk en een actieve schrijver!

• beter leren schrijven.
toen ik hier kwam haalde ik altijd 1tjes op verhalen schrijven nu altijd 7 of hoger. en ik maak minder spellings fouten 👍

Dit komt mij heeeeeeel bekend voor haha. Ik merk ook dat nieuwe mensen steeds beter worden in het verwoorden van dingen en dus ook beter letten op spelling!

Over de rest kan ik kort en krachtig zijn:
code:
Je moet trots zijn op jezelf blue. Je helpt andere mensen en daardoor ook jezelf. Uitstekend werk!


Ik hoop dat je hier nog een tijdje blijft! Ik spreek je later wel weer een keertje!

GR. N_V🤓
hey N_V

ik voel me vereerd dat je op mijn reactie wachte 😜
ik had gister deze toppic gezien maar ik snapte er helemaal niks van 👀😅😂

we zullen elkaar treffen op het forum 😊

ik blijf hier denk ik tot de dag dat ik 19 woord.
ik kan echt niet zonder meer denk ik.
ik leer hier zo veel en haal hier zo veel steun van daan.

groetjes
blue

Hallo @Asy :grinning:

Wat leuk dat je hier nog op reageert. Ik ga jou zeker op mijn lijstje zetten. Ik zag ook nog dat je blue goed hebt geholpen in zijn vorige topic, dat vind ik erg goed van je!

Ik tel niet echt, sinds ik dit bericht pas na 2 maanden zie. En ik probeer echt vaak online te zijn, maar ja concentratie en onthouden dat dit forum bestaan zijn niet echt meer mijn sterkste punten. (Dat waren ze wel, in het begin).

Ik tel jou dus wel mee vanwege jouw prachtige quote:yum:

(En ja, ik herken dat laatste van jou. Ik heb precies hetzelfde, daarom ben ik soms een lange periode niet hier:joy:)

Maar ik denk dat ik toch maar wat ga toevoegen omdat sommige mensen hier denken dat ik wel iets toevoeg.

En ja, ik vind het ook een prachtige zin:stuck_out_tongue_winking_eye:

 

Wat ik geleerd heb is dat zelfs als mensen je niet kennen ze er voor je willen zijn, wat betekend dat je belangerijk bent.

Ik heb ook geleerd dat mijn mening advies wat toevoegd

En ik heb geleerd dat je soms dingen moet doen die heel erg eng zijn zodat het steeds makkelijker en beter gaat.

Ik vind dat je het heel goed hebt opgestoken. Ik ga ze zeker later nog gebruiken. Je moet er trots op zijn dat jouw mening een goede impact heeft op andere mensen die je nog nauwelijks kent.

En de laatste zin vind ik ook echt goed bedacht en zelf ook ervaren. Heb jij iets waarbij je iets heel engs moest doen en later niet meer eng vond, omdat je het vaak had gedaan?

 

En vooruitgang. Op het forum is het meer acheruitgang omdat ik niet echt vaak online ben. Maar dat is soms ook wel goed, omdat ik hier heel heel veel slechte dingen heb geleerd over zelfbeschadiging enzo. Het internet kan tegelijk een fantastische plek zijn, maar ook heel slecht

Ik ben blij om te horen dat je veel hebt geleerd door de mensen hier. Het lijkt hier alsof er veel achteruitgang is, maar eigenlijk is er soms ook sprake van vooruitgang als je individueel gaat kijken. Er komen namelijk mensen bij op het forum, maar er gaan ook geholpen mensen weg van het forum. Misschien zijn er wel geholpen mensen die jou nog herinneren.:smile:

 

Ik heb wel veel aan het forum gehad, en nu nog steeds, want ik zit na bijna 2 jaar eindelijk bij een psycholoog :)

Fijn om te horen dat het forum goed helpt. Ik hoop dat ik in de toekomt nog een keer op jouw verhaal kan reageren.  gr. N_V:kissing_heart:

 

Ik voel me vereerd dat ik in jou interesses mag :)

-Dr8gon99

hey N_V 

 

ik zag van het weekend jou reactie. 

het gaf mij toch een fijn gevoel dat je het niet erg vind dat ik minder actief ben. ik wil gewoon niemand teleur stellen 🙈

 

er hangt minder druk op mij waardoor ik weer energie en zin heb om je reageren. of het beter gaat geen idee eerlijk gezegd... 

en ja iedereen kan fouten maken. maar toen ik mijn vorige reactie plaatste was ik in me zelf te leur gesteld dat ik niet meer kon reageren op andere. 

 

Groetjes blue

hey

 

Jij bent toch wel een van mijn schatjes op deze site.

iedereen van jou lijst + jij en anoniem06 zijn het afgelopen jaar heel belangrijk geworden voor mij. ik zou niet meer zonder jullie kunnen ben ik bang 🙈

ik zou willen dat de rangen topper en hoger een knopje bij elk lid zou hebben van ik wil dat die mijn email ontvangt zodat je dan buiten het forum contact kan hebben.  en ja dit heb ik vanacht rond een uur of 3 bedacht toen ik jou reactie zag.

misschien moet ik het maar voorstellen aan kt 🤔 wat vind jij N_V 

niet iedereen zou het mogen doen maar van af topper laat je eigenlijk zien dat je betrouwbaar bent, vind ik. 

 

Zelf wil ik dan natuurlijk niet dat je je niet meer goed voelt, omdat ik eisen ga stellen.

jij stelt geen enkele ijs aan mij! ik doe dat zelf, ik wil(de) niemand teleur stellen waar ik om geef. en ik ben best snel bang als ik niet reageer op c mensen dat ik jullie teleur stel. terwijl ik jullie nooit zou kunnen teleur stellen. 

 

Ik hoop dat we er een goed jaar van maken!

doen we! mijn metale shit begind al minder heftig te worden sinds dat de stress van het wanneer verhuizen weg is. nu heb ik minder stress dus nu is het makkelijker om op mensen te reageren.

 

groetjes blue

Blue, goed idee alleen dan is er wel 1 probleem. Er kunnen dan mensen zijn die proberen om 500 3-woord reacties gaan plaatsen om maar buiten het forum contact te kunnen hebben met anderen, dat probleem moet het niet tegenhouden maar het is wel een mogelijkheid waar ze wel rekening mee moeten houden want het zou zomaar kunnen gebeuren. Ik vindt het persoonlijk wel een goed idee!

-Dr8gon99

wat nou als de kt mensen dat open zet voor de mensen die zij vinden van zij doen het alleen om te helpen en niet om in contact te komen. dus bvb dat iemand zo als jij, jij doet het niet om in contact te komen om rare dingen uit te spoken. het zou fijn zijn dat de kt mensen bepalen dat de mensen die het echt doen om mensen tehelpen.

je ziet namelijk het verschil aan de reacties om te helpen of om die rang te krijgen. 

snap je een beetje wat ik bedoel? 

Ja, ik dacht dat je bedoelde dat je dan automatisch die optie kreeg zonder controle van: Wat voor reacties plaatst diegene en zijn die bedoelt voor een rang of om te helpen?  Dan hebben ze in ieder geval een methode om te voorkomen dat mensen 3-woord reacties gaan plaatsen daarvoor.

-Dr8gon99

@Kenshin ik ben het met je eens, hij verdiend ook iets

Beste @fiedel en @Dr8gon99 ,

Wat leuk dat jullie op mijn bericht hebben gereageerd. Het spijt me dat ik een beetje laat reageer, ik ben hier namelijk niet meer dagelijks. Ik denk dat het heel goed is dat jullie hier zijn er zijn voor elkaar. Ik zet jullie er allebei 🐝. (Sorry die moest er gewoon in haha)

 

 

@ronald2001

 

 

Oep, op t verkeerde knopje gedrukt🙈 dankjewel dat ik er tussen mag staan!😊

@Dr8gon99, ik sta er ook tussen alleen had me account verwijderd en ben momenteel ook veel minder actief… was hier ooit dagelijks haha

Kenshin, ja hij was zeer actief op het forum, nu is hij er even 10 maandjes niet maar iedereen heeft een rustpauze nodig dus ik vindt het een goed idee om hem toe te voegen tot die lijst.

-Dr8gon99

@Ik Wil Een Meisje Worden,

Zelf heb ik eigenlijk op geen van jouw vragen antwoord.
Ik ben blij om jou hier om het forum te zien en hoop dat jij hier nog blijft.
Plaats gerust nog een berichtje hier wanneer je hier al een tijdje bent met de dingen die jij hier hebt geleerd.

Ik spreek jou later weer een keertje.

Jeetje @Dr8gon99 dat gaat lekker! 

Ieder bericht op zichzelf is natuurlijk waardevol. Jij hebt er al een hoop geplaatst zo te zien.

Onthoud dat de hoeveelheid reacties die je plaatst je niet beter of slechter maken. Dus als je straks wat minder wil posten, ben je nog steeds een held en vind ik het alleen maar knap dat je naar jezelf luistert om even rust te pakken o.i.d. 

Ik hoop dat we jou nog lang gaan zien op het forum!

Gr. Pin

Hallo Pin :)

Ik hoop dat iedereen nog lang op het forum blijft. Ik kan nog 5.5 jaar doorbrengen op het forum dus genoeg tijd nog :) Ik heb best wel veel reacties geplaatst de laatste dagen inderdaad, ik heb verder niet zoveel te doen deze kerstvakantie dus dan ga ik maar posten om anderen te helpen met hun problemen. Ik heb inderdaad ook gewoon school dus daarvoor moet ik ook leren en huiswerk maken na de kerstvakantie.

-Dr8gon99

Vandaag ben ik precies 2 weken lid van het forum maar aan mijn statistieken ziet het eruit alsof ik 6 maanden lid ben, lol :)

-Dr8gon99

@Dr8gon99 ,

Haha ik zie het! Ik zit hier al paar jaartjes en heb nog niet eens de 300 reacties! Je bent goed bezig! I’m loving it!

Hallo fiedel :)

Ronald2001 staat erook tussen terwijl zijn oude account weg is dus je maakt denk ik wel kans bij hem als jou vorige account actief genoeg was. 

-Dr8gon99

Ja, bijna 600 reacties in 2 weken, ik geloof nu echt dat ik forumverslaafd ben :joy:

-Dr8gon99

Ja, bijna 600 reacties in 2 weken, ik geloof nu echt dat ik forumverslaafd ben :joy:

-Dr8gon99

Haha, ja dat snap ik, tis gwn een heel leuk en fijn forum😂👍

Ja, het is mijn meest favoriete forum. Op dit forum heb ik tevens mijn  persoonlijk record van meeste berichten verbroken, vorig record stond op 115 berichten op een ander forum :)

-Dr8gon99

@Blue Wij geven nog meer van jou! Ik zou ook een manier willen hebben om contact met jou en anderen op te kunnen nemen.

@MensPersoon Ik ben dol op jouw reacties, soms laat je mensen echt zien dat ze gewoon stom bezig zijn. Bij forums waarbij ze ook gewoon niet serieus bezig zijn. Ook hou ik van jouw roasts bij seks berichtjes, soms kan je ze gewoon letterlijk voelen. Oei oei oei, haha. Zonder jou zouden het forum helemaal vol lopen met die “domme mensen” waar jij het over hebt. 

Ik vind het trouwens heel leuk dat je hier reageert, je zegt veel dingen in je bericht die anderen niet in hun bericht vermelden. En die kunnen echt handig zijn! ;)

Reputatie 3
Badge +3
Uhm ik wil ook wel wat zeggen.

Ik ben nieuw hier en wat er met mij 'aan de hand is' is dat ik een meisje wil worden.

Ik ben nu al vrolijker dan ik in maanden ben geweest door dit forum.

En ik wilde nog een reactie geven op jouw oudere topic van jouw vader en broertje. Ik vond dit erg heftig voor jouw. Ik herken dit ligt/licht (weet het ff niet) maar niet zo erg. Is het nog steeds bezig?

Gr. Iwemw

Reageer