Beantwoord

zwemmen met onderbroek

  • 10 August 2019
  • 7 reacties
  • 2333 Bekeken

Badge
Hoi
Ik ben een jongen van 13 en ik vind zwemmen met onderbroek onzin maar andere jongens vinden het vies als je zonder onderbroek zwemt.
Kunnen jullie me uitleggen waarom?
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 August 2019, 20:43

Bekijk origineel

7 reacties

Badge
Reageer pls
Heyo,

Je bedoelt dan toch zonder onderbroek in zwembroek zwemmen toch?

Ik zou ook niet begrijpen waarom je er een onderbroek onder wilt dragen, daar is een zwembroek toch voor?
Daarnaast zou je ook extra onderbroeken moeten meenemen.

Volgens mij is het meestal gewoon om de stoer doenerij. Het enigste wat ik net kon bedenken was dat je zwembroek dan minder vaak moet worden gewassen. Maar ja, uiteindelijk maakt dat ook niks uit. Nu zou je om de zoveel dagen je onderbroeken moeten wassen, terwijl als je 2 of 3 zwembroeken meeneemt kan je wisselen en kun je aan het einde van de week de ene zwembroek(en) wassen.

Zoals je als quote al zegt: "Doe je eigen ding!". Er is niks vies aan hoor, ik draag ze er ook nooit onder me zwembroek!

See ya!
Spookyzx.
Hoi ik ben ook een jongen van 13 jaar, vroeger zwom ik ook zonder onderbroek. Ik heb het drie keer aangehad onder mijn zwembroek. Maar je krijgt er alleen maar meer natte kleding van en daarom zwem ik alleen met mijn zwembroek zonder onderbroek. Doe wat je zelf wilt, je kan ook een keer proberen om met een onderbroek te zwemmen
Hey @Dutchboy,

Ik ben een jongen van 15 jaar en zwem altijd met een schone onderbroek onder mijn zwembroek. Dat doe ik omdat zwembroeken altijd te breed zijn en zakken dus snel af, ook met knoop in het touwtje. Maar een kleinere maat is geen optie, want de lengte heb ik nodig.
Met de stelling over dat het vies zou zijn als je zonder onderbroek onder je zwembroek zou zwemmen, ben ik het totaal niet mee eens.
Ik zwem met onderbroek eronder omdat ik het gewoon chill vind zitten
Zwembroekjes zijn los en ik heb een paar keer tijdens zwemles gezien waarom een onderbroek wordt gekozen. Zwem je zetten de pijpen open en degene die achter je zwemt krijgt alles te zien ook voelt het niet zo fijn aan je edele delen die lijken te zweven in het water maar je penis krimpt wat en velen schamen zich ervoor maar ik zou zeggen zwem zoals jij het leukste vind.

je bent echt niet de enige, ik doe t ook niet en dat vind ik heel fijn en het scheelt was. ergens vind ik het heel vies en snap ik niet waarom je t zou doen. maar iedereen zijn eigen ding.

Reageer