Vraag

zijn er nog meer meiden fan van auto's?

  • 10 June 2019
  • 9 reacties
  • 149 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik wordt soms nog wel eens vreemd aangekeken als ik zeg dat ik auto's heel mooi vindt. het is denk ik gekomen omdat mijn vriendje al een rijbewijs heeft en een auto. en ik nog een paar maand moet wachten om te mogen lessen helaas. heb wel een stiekem rijles van mijn vriendje gehad op een industrieterrein. maar wat ik dus zo mooi vindt is aan auto's dat is met name het geluid hoe sportiever des te mooier en sportvelgen. ook verdiep ik me als mijn vriendje aan zijn auto sleutelt ik vindt dat dus ook interessant.

9 reacties

nee dat is helemaal niet raar ik ben er ook heel erg in geïnteresseerd en ik ben een meisje bij kwam het omdat ik in een klas met alleen maar jongens zit en we kijken dus vaak naar auto's ala we niks te doen hebben
dat is fijn om te horen dat er nog meer meiden dus geïnteresseerd zijn. wij gaan misschien een audi kopen nu al helemaal zin aan.
Het is helemaal niet gek, er zijn zoizo meer meiden die geintreseert zijn in auto`s. Iedereen heeft zijn eigen hobby, als iedereen dezelfde had zou het saai worden.
Zelf ben ik een beetje aangestoken door mijn vriend, die is namelijk autogek.
Hey Marit!

Heel veel meisjes houden van auto's. Maar bedoel je echt expert zijn van auto's? Componenten weten van auto's of gewoon merken? Als het merken zijn, zijn er heel veel meisjes die erover praten. Als het echt in detail gaat, wat minder. Maar over het algemeen zijn er wel wat meiden die het interessant vinden. Ik ben er 1 van :)


-Robin
hey nogmaals leuke reacties dat er dus meer fan zijn van auto's. ik ben van beide wel fan de automerk en het sleutelen vindt ik dus ook behoorlijk interessant.
Hey maritv,

Nee, het is niet raar dat je fan bent van auto's.

Zelf ben ik niet echt fan van auto's maar ik ken wel veel mensen die dat wel zijn, vrouwen.

Groetjes,
Lise
Hey Marit :)

Leuk om te horen! Kijk je ook acceleration video's en project cars? Ik vind dit 1 van de favoriete dingen op YouTube. Weetje al welke auto je wilt later? Ik zit te twijfelen tussen 2. Een 2004 Nissan 350z, of een 2016 BMW M235i. Uiteraard beide met een widebody kit en tenminste een peformance uitlaat, een race motorblok en een grotere turbo als dat mogelijk is.

-Robin
Heyy Marit,

Ik ben ook fan van auto's hoor😂 Ik kijk Bijv het programma Top Gear en nog wat andere auto programma's, ook weet ik gwn heel veel auto merken (maar ja miss komt 't omdat m'n vader en broer er ook fan van zijn ahahah)... Maar t is niet gek om fan van auto's te zijn hoor
Hey Marit :)

Leuk om te horen! Kijk je ook acceleration video's en project cars? Ik vind dit 1 van de favoriete dingen op YouTube. Weetje al welke auto je wilt later? Ik zit te twijfelen tussen 2. Een 2004 Nissan 350z, of een 2016 BMW M235i. Uiteraard beide met een widebody kit en tenminste een peformance uitlaat, een race motorblok en een grotere turbo als dat mogelijk is.

-Robin


Ik vind persoonlijk de BMW mooier ahaha

Reageer