Vraag

Zangtalent??

  • 6 June 2022
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

Hey iedereen die dit leest,

Ik hoor dus regelmatig van mijn ouders en laatste ook van mijn beste vriend, dat ik best wel goed kan zingen. Zoals wel meer mensen die zingen, vind ik dat zelf niet. Ik vind het vreselijk om mijn eigen stem te horen. Maar ik weet dus niet of het nou wel of niet goed is. Ik ben eig wel een beetje te bang en verlegen om bij bijv de schoolband (waar ik in zit als bassist en gitarist) te gaan zingen. Wat zou ik doen?

Met vriendelijke groet,

TheMusicDude


2 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Hey daar @TheMusicDude!

Ik kan je helaas niet helpen, want ik heb exact hetzelfde probleem. Ik was zelfs geselecteerd om met een groepje van de muziekschool te zingen. (We zongen in een kerk, in het stadhuis en zelfs de AB (Ancienne Belgique, grote muziekzaal in België, zoek maar op), zelfs al geloof je het niet, het is 100% waar) alleen, ik durfde niet zo luid te zingen dus je hoorde mij amper want ik was bang…

Reputatie 3
Badge +2

Mensen die goed kunnen zingen zijn msg niet heel zeldzaam maar het is een talent waar mensen van kunnen genieten! Inclusief jij 😂 Ik was zelf echt heel bang om te zingen mr we kregen op school een opdracht en turns out, ik kom zo ong het beste zingen van de klas… probeer voor mensen te zingen want het is eig best leuk als mensen je zangkunsten appreciëren, iets wat jij kan en hebt want niemand heeft jouw stem behalve jij. En anders kan je gwn zelf onder de douche ernaar luisteren ;) Hoop dat je hier iets aan hebt <3

Reageer