Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Youtube vlogs op een andere manier

• 8 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Badge +2
hoi allemaal,

ik zou graag een youtubekanaal maken met vlogs maar ik heb 1 probleempje, ik durf niet in beeld te komen.
Ik weet dat het stom klinkt maar het is zo, hebben jullie ideeën voor toch vlogs te kunnen maken?
Als enige idee had ik mssn de wereld door mijn ogen, dus dat je zogezegd ziet wat ik zie, maar weet niet of dat gaat aanslaan.
alvast zeer hard bedankt voor reacties!

mvg

3 reacties

Hoi!

Ik vind dat 'de wereld door mijn ogen' een leuk idee, zeker als je er mooie beelden in steekt. Misschien wil je je stem vervormen, maar als je dit doet, doe het dan wel op zo'n manier dat het nog altijd fijn is om naar te luisteren. Misschien is een 360°-camera wel iets voor jou? Dan maak je mooie beelden, zeker als je het op speciale locaties doet, zoals een natuurgebied of een historische plek (check wel altijd even of je op die plekken mag filmen).

Je kunt ook een maskertje opzetten en dan eventueel ergens in de 360°-foto's gaan staan en er dan een spelletje van maken: 'Zoek mij, de persoon met het witte masker', ofzoiets. Wees je er wel van bewust dat het misschien wat gek overkomt als je met een masker door een winkelstraat loopt ;)

Veel succes met je Youtubekanaal!

Groetjes
x
Badge +2
ok dankje voor het idee, leuk dat meerdere mensen het mssn leuk gaan vinden!
Badge +2
zijn er anders nog ideeen?

Reageer