Welke sport doen jullie?

• Anonymous
  • 0 reacties
Welke sport doen jullie?
Jongen of meisje?
Leeftijd?

43 reacties

1) Reddingszwemmen
2) meisje
3) 14
- Ik doe aan paardrijden (1x in de week 1,5 uur), dansen (1x in de week zeker 2 uur, soms meer), baantjes zwemmen(2x in de week minimaal 1 uur, meestal zeker 2 uur), handlopen (zeker 2x in de week een half uur tot 2 uur) en zelf doe ik oefeningen als in oprekken van mijn spieren, buik- rug- been-, armspier training en isolaties (elke avond zeker een half uur, soms wel 3 uur)
- Meisje
- 14 jaar, bijna 15
Hahahahaa, het is inderdaad een typfoutje! Ik loop HaRd! Ik kan wel op mijn handen lopen, maar 2 uur 2x in de week... Ik denk dat ik dan mijn polsen breek!!
Dank je! Ik moet ook wel. Doe van paardrijden en dansen hogere niveau's dus heb ook een dieet enzo om mezelf zo gezond mogelijk te houden. Soms lastig, maar sport is mijn leven!
Ja, soms ben ik wel bang dat ik de enige ben want alle andere mensen van mn vriendengroep enzo vinden dat ik overdrijf. En zij doen meestal maar 1 sport of helemaal niks. Soms dan denk ik dan ook van laat maar zitten weet je wel
Atletiek
Meisje
1) fietsen en voetbal
Vroeger deed ik Judo,Tennis en zwemmen
En ik vind boksen en worstelen leuk
Ik heb echt iets met slaan en schoppen, slaan tegen een bal,in het water,boksen
Etc
Jongen
14
1 ik doe aan zwaardvechten
2 jongen
3 14
Reputatie 7
Badge +17
1Judo
2Jongen
27 nee
Reputatie 7
Badge +17
Voor dat mensen vragen gaan stellen: ik ben geen 27 , ik zette het neer als vraag 27 omdat ik zoveel mogelijk anoniem wil blijven.
Reputatie 7
Badge +17
@BOSS,

Is het niet schermen?
Reputatie 7
Badge +17
Het kan ook de totaaltijd zijn die je er aan spendeert en dus niet 2 uur non-stop. Als je hand lopen meeteld lijkt het alsof ze een circusartiest is.
Reputatie 7
Badge +17
Persoonlijk vind ik judo erg leuk, maar de keuze is aan jou.
Overigens weet ik niet welke sporten erg goedkoop zijn
Reputatie 7
Badge +17
Isaatjuh,

Welke band heb je nu (dus ook slip)?
windsurfen, waterskiën, wake boarden, fietsen, tennis
J14
@Charlotje10x

zo lang kan ik echt niet op mijn handen lopen, wel cool (of is het gewoon een typefoutje, dat kan ook en is het haRdlopen) 🙂
@Charlotje10x

Beter maar niet je polsen breken dan en gwn lopen, wel goed bezig trouwens 🙂
@Charlotje10x

ja, als je wat wilt bereiken, moet je er iets voor over hebben, no pain, no gain

Ik zie hier wel meer meisjes/jongens die serieus met sport bezig zijn, das wel chill
deed waterpolo (op hoog niveau) maar door blessures mee gestopt. Doe nu sportschool, hardlopen, fietsen
Meisje 14 jaar
1) 5 x in de week dansen (1x voor de fun, 2x solo wedstrijden , 2x groeps wedstrijde ) daarom doe ik maar een sport...beetje onsportief.
2) meisje
3) 13
Korfbal
Jongen
15
Ik doe nu Volleybal. Vroeger deed ik aan tennis en boogschieten

Jongen

14
Paaldansen
Meisje
14
Hardlopen
Jongen
16.9
Hockey (op regionaal en nationaal niveau)
14
Jongen

Reageer