welke sport

  • 19 November 2019
  • 17 reacties
  • 343 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hoi ik ben 'waarom ik' maar dat vindt ik wacht lastig dus daarom maar even Anna zo heet ik niet in het echt maar ja ik ben dus 'anna' ik ben 13 en ik rijd 1 keer per week paard ik doe dit met heel heel veel plezier maar ik wil graag nog een sport doen omdat ik wel wat moet afvallen dus ik denk een beetje dat ik wil weten welke sport jullie doen en welke sport ik kan doen om een beetje af te vallen

 

Welke sport doen jullie 

Welke sport kan ik doen om af te vallen


17 reacties

Ik zou een keer proberen om te hardlopen op gewoon een rustig tempo in het bos of in een park en kijken of je dat leuk vind

Reputatie 2
Badge +4

het zou een oplossing voor andere kunnen zijn maar ik mag niet gaan rennen in het bos of op oppervlaktes die niet recht zijn vanwege een vroegere pees blessure 

Fitness? Of fietsen? Volleyball? Calistenics? Roeien?

 

Reputatie 2
Badge +4

wat is dat Calistenics fitness zou kunnen maar kost helaas wel wat geld en roeien kan niet denk ik want wij hebben nergens water

Voetbal, hockey, basketbal 

Paardrijden is geen sport

Reputatie 2
Badge +4

paardrijden is dus wel een sport knoop dat maar goed in je oren iedereen die dat zegt heeft waarschijnlijk zelf nog geen ene keer op een paard gezeten

Hallo waarom ik :)

Je kan bijvoorbeeld op atletiek, zwemmen, schaatsen ofzo.

-Dr8gon99

Veldhockey, turnen, hardlo

Reputatie 2
Badge +4

Ik kan niet echt veel dingen waar ik mee kan rennen en ik ben echt een stijve hark dus dingen als turnen ga ik echt mezelf mee voor schut zetten 

Hai, 

Ik zelf rijd ook 3 keer in de week paard en dat combineer ik met atletiek. Dat vind ik zelf een fijne combi omdat het elkaar niet echt in de weg zit en zo. Verder ken ik ook veel mensen zowel via paardrijden als via de manege die de combinatie van paardrijden en atletiek doen. 
 

Xx me. 

Ik kan niet echt veel dingen waar ik mee kan rennen en ik ben echt een stijve hark dus dingen als turnen ga ik echt mezelf mee voor schut zetten 

Gewoon rustig opbouwen

Heyy, ik lees dat je graag wat wilt afvallen. Nou weet ik uit ervaring dat je al genoeg beweegt als je een kwartiertje naar school fietst (alleen heen of terug). Als je echt graag wilt afvallen kan je het beste letten op wat je eet. Ik doe dat met een app. Daar vul je je leeftijd, lengte, gewicht en gewenste gewicht in. dan berekent de app hoeveel calorieën je per dag mag eten. Je kan in de app zelf ook bijhouden wat je eet en dan staat er in de app aangegeven hoeveel calorieën dat is.

 

Onthou: het gewicht is er niet van de een op de andere dag af, je moet het lang volhouden om een duidelijk resultaat te zien. Maar als je je aan de calorieën houd weet ik zeker dat je snel resultaat zal zien! (Ik ben in zo'n 4 weken een kilo afgevallen, het lijkt weinig maar dat komt omdat  ik het ook gezond wil doen ipv extreem weinig eten)

 

Ook is het verstandig om in plaats van al je calorieën te besteden aan chips na te denken over gezonde en lekkere dingen. Neem bijvoorbeeld een keer een wrap met sla, tomaat, komkommer en (geiten)kaas mee naar school in plaats van een boterham met pasta.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt ookal reageer is best laat :)

Reputatie 2
Badge +4

ik wil nu zelf best graag gaan turnen of dansen (liever turnen maar ben bang dat ik dan word ingedeeld bij kinderen uit mijn eigen klas) maar het probleem is dat ik dus echt zo stijf ben als een hark…

weet iemand van jullie misschien tips om leniger te worden ik zet het ook nog in een apart topic maar de mensen die hier op hebben gereageerd zijn dit misschien eerder

 

groetjes van een stijve hark

Badge

Misschien, waterpolo. Of voetbal.

Reputatie 5
Badge +4

Ik zit zelf op voetbal maar wil er van af en wil gaan dansen. Je zou kunnen dansen, voetballen, hardlopen, fitnes, turnen enz.

wat is dat Calistenics fitness zou kunnen maar kost helaas wel wat geld en roeien kan niet denk ik want wij hebben nergens water

Calestenics is met lichaamsgewicht trainen, is zeer zwaar, ten zeerste af te raden voor vrouwen van jouw leeftijd, ga zelf 3 jaar sportschool en ben 18 en probeer zelf calesthenics te combineren met krachttraining

 

Reageer