Hoi iedereen, ik heb een vraagje.
ZItten jullie op een muziekvereniging of hebben jullie les van een muziekinstrument? Laat het hier onder weten!
Ik zelf ben tamboer. Dat houd in dat je op de snaredrum speelt (een trommel dus) Dat word ook wel slagwerk genoemd. Ik houdt mijn stokken vast op de traditionele manier. Het lijkt heel simpel, met een paar stokjes op een trommeltje slaan maar dat is het dus totaal niet. Het is één van de moeilijkste instrumenten om te bespelen! Echt waar!
Welk muziekinstrument bespelen jullie?
A
A
Ik speel al meer dan 5 jaar piano.
A
Ik speel nu al 9 jaar viool.
A
Hey,
Wat leuk dat je hierin geintereseerd bent.
Ik speel zelf nu al een jaar of 4 trompet in een harmonie maar ik ga misschien naar een fanfare.
Xxx sissi
Wat leuk dat je hierin geintereseerd bent.
Ik speel zelf nu al een jaar of 4 trompet in een harmonie maar ik ga misschien naar een fanfare.
Xxx sissi
A
Piano! (:
A
De drums!
Feest! xd
Feest! xd
Ik speel nu bijna een jaar gitaar en iedereen vind dat ik getalenteerd ben 🙂 het gaat best wel goed vind ik zelf. Drums en slagwerk vind ik ook cool! Misschien koop ik later wel een drumstel!
A
Ik speel piano. Op school hebben we muziek en daar heb ik wel eens op de drums gezeten wat ik wel vet vond. Alleen kan ik niet goed tegen de geluiden van alle instrumenten 😞
A
Ik speel sinds 7 jaar dwarsfluit 🙂
A
Ik speelde blokfluit&gitaar, maar ik zing liever 🙂
A
Ik heb mezelf gitaar en bass leren spelen en leer mezelf nu te drummen
A
Dwarafluit, dit is mn zesde jaar geloof ik
A
Dwarsfluit , maar zang is mijn allerfavorietste ( dit woord bestaat helemaal niet xD) instrument !
A
ik speel gitaar, nu iets van vijf jaar
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.