welk merk van ps4 stuur en pedalen moet ik kopen om mee te spelen

  • 12 August 2018
  • 6 reacties
  • 753 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo allemaal, ik hou van auto en craches en die dingen maar ook in simulatie games en ik wil een ps4 stuur en pedalen kopen maar ik heb 239 euro en ik wil ook nog the crew 2 kopen maar ik wil dat als ik een ps4 stuur en pedalen koopt dat dat meteen reageert of 0.3 ms kan nog wel maar dat het niet een seconde later pas reageert snapje


Groetjes: TrompetBeast - 🙂 :)

- aangepast door de Kindertelefoon ivm anonimiteit.-

6 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik denk dat je het beste op Google kunt gaan speuren naar allerlei verschillende modellen die binnen je budget vallen. Vervolgens kun je in de specificaties zien of het product aan je eisen voldoet (al zullen ze dat allemaal wel doen). Er kan best een reactietijd van bijvoorbeeld 50 ms aan vastzitten, maar dit is verwaarloosbaar. 50 ms is overigens slechts 0.05 sec (0.3 ms is absurd snel en zul je bij weinig hardware tegenkomen). Bij 100 ms zou je een hele kleine vertraging kunnen waarnemen, maar ook dit is nihli. Zolang je het niet voor professionele doeleinden nodig hebt kun je met bijna alles uit de voeten. De meeste producten zullen dus 'direct' reageren en voor jou uitstekend zijn. Kijk vooral naar de kwaliteit van het materiaal etc. Reviews kunnen ook erg van pas komen. Deze kun je op de productpagina vinden, maar ook op websites zoals Tweakers.

Je kunt overigens beter niet ondertekenen met je volledige naam, maar het zal wel gecensureerd worden door KT.
ah ja bedankt ik denk dat ik een logitech g29 ga kopen duur maar gaat wel
trouwens ka ik dan daar ook gta 5 op spelen?

- reacties samengevoegd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid. -
Reputatie 3
Badge +8
Die is zeer prijzig inderdaad, maar hopelijk is hij het waard.
Volgens een medewerker van een grote online webwinkel kan je met dit stuur geen GTA 5 spelen. ''Helaas is de Logitech G29 niet compatibel met GTA''; geeft hij namelijk als antwoordt op een soortgelijke vraag op de productpagina. Helaas niet dus.. (tenminste als deze medewerker weet waar hij het over heeft, maar daar ga ik van uit)
welke is dan wel compatibel voor op de ps4 gta 5 te spelen ik zie wel speedlink en va nori en van thrustmaster welke is dan het beste als ik vragen mag
Reputatie 3
Badge +8
Ik heb er geen verstand van dus ik heb geen flauw idee. Zoek per product reviews op en bepaal aan de hand daarvan welke je het meest geschikt lijkt.

Reageer