Wel of niet doen?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik ben nu op vakantie! Maar in de avond verveel ik me vaak. Toen bedacht ik me dat ik misschien uit kon gaan (discotheek) maar dat moet ik dan wel alleen doe 'n. Op deze camping ga k wss niemand vinden die mee gaat helaas.

Het punt is alleen dat ik alleen gaan wel best spannend vind eigenlijk ik weet niet waarom. (mis omdat ik thuis ook niet zo vaak ga) maar ik wil ook graag mijn grenzen verleggen meer risico's leren nemen niet weglopen als ik iets een beetje spannend vind.
Ik weet ook niet precies waar als ergens ik dan binnen kan.






Mijn vraag is
Wat zou jij33ll doen.
Wat raad je mij aan?

Mijn vader vertelde mij btw dat hij vroeger altijd alleen ging.

Thx
Peace
Sportfreak

12 reacties

Ohja ik ben trouwens gwn in nederland
Hmm, als je echt niks te doen hebt zal ik het gewoon doen. Gewoon een keertje proberen, misschien vind je het wel leuk.
En als je het niet leuk vind, dan niet. Dan heb je het in ieder geval gedaan?

-Anoniem8090
Hi Sportfreak,

Ik zou het doen, dus ergens naartoe gaan en eens even rond kijken. Alleen mogen twin en ik niet naar een disco, want we zijn nog 15, maar jij bent 17 als ik het goed gezien heb op je profiel.

Het is ff de vraag of je in alle disco’s en horeca mag, want ze kunnen zelf leeftijdsgrenzen stellen, dus bv. vanaf 18 of 21 ofzo.

Volgens de wet, tenminste dat lees ik op de site
http://www.leeftijdsgrens.nl/leeftijdsgrens-discotheek-en-kroeg/
mag je vanaf 16 naar een discotheek, alleen mag je pas alcohol vanaf 18.

Dus ja, als je ergens binnenkomt dan kun je ff rondkijken. Ik zou eerst wel uitvissen of je entree moet betalen, want stel er is een chique disco en je moet 10 euro betalen om binnen te komen en het is er niet leuk, dan gaat je zakgeld en wel snel doorheen.

Als ze er Nederlands spreken is het niet zo’n probleem. Er is altijd wel iemand die je aan kunt spreken en dan begin je met zoiets als “ik ben hier op vakantie en ik dacht ik ga er eens even op uit. Zijn jullie hier ook op vakantie of wonen jullie hier?” Zoiets, nou ja, dat weet je vast wel hoe dat werkt.

Als je in het buitenland bent is het ook niet zo’n probleem. Misschien zijn er veel Nederlanders of anders kun je lekker je Engels of andere taal die ze daar begrijpen, lekker oefenen.

Echt mis gaan kan het niet of je moet net als "Zon, zuipen, ziekenhuis" gaan doen,
zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Zon,_Zuipen,_Ziekenhuis.

Nou ja, over een paar weken ben je sws toch weer thuis.

Wij mogen alleen naar de campingdisco, maar ja, is ook wel leuk.

Zit je op een camping, in een appartement of hotel of vakantiepark ofzo? Hebben ze daar een eigen horeca die leuk is voor jongens en meisjes van jouw leeftijd?

Nou ja, ik hoor het wel. Als je tenminste nog niet vertrokken bent naar de disco en anders hoor ik het morgen ofzo wel weer als je weer uitgeslapen bent.

Veel plezier alvast :)

Groetjes,
M&M’s
Yo thx
Ik zit hier in nederland
In een vakaniepark in een tent. Ze hebben niet echt iets van een hangout ofoz en als ze die wel hebben is 't meestal vol met 12 jarige en gaat 't dicht om 11 of 12 uur. Ik drink eig niet dus dat is geen probleem!
Vandaag stond sws niet op de planning dit was meer voor morgen of overmorgen ofzo.

Ik ben idd over een paar weken thuis
Maar als ik dan terug kijk en mezelf af vraag van wat heb ik gedaan? Dan he ik vast wel iets gedaan maar geen echte avo turen die ik nooit meer ga vergeten. (als ik me blijf vervelen dan)

Ohja ik ben idd 17

Ik denk dat grotendeels op vaka tie is aangezien dit echt een toeristen plek is
Als 't geen vaka tie is is 't hier echt uitgestorven volgens mij hahaha

Thx voor je reactie
Anoniem8090
Hey bedankt voor Je reactie
Goed punt
Je hebt helemaal gelijk
Ik mort het gewoon doen idd
Alleen ik heb met dat soort dingen soms wat moeite maar ik ben ook de enige die daar wat aan kan doen eigenlijk

Thx
Peace
Sportfreak
Hi Sportfreak,

Ik zag dat je, terwijl ik mijn reactie aan het typen was, nog had gezegd dat je in Nederland was. Maar ja, toen ik het zag, had ik mijn reactie al verstuurd.

Kun je niet al overdag met andere kinderen op de camping een beetje praten en kennismaken, bijv. bij het zwembad of sportveld of jongens of meisjes die vlakbij jullie staan op de camping? Dan kun je overdag leuke dingen met elkaar doen en voor ’s avonds misschien ook al iets afspreken. Dan hoef je niet alleen op pad.

Als er kinderen zijn die daar al vaker zijn geweest dan kennen ze de weg daar misschien ook al een beetje en weten ze waar het leuk is :)
.
Heb je nog broers of zussen, dan kunnen jullie samen gaan of is dat geen goed plan wat jou betreft?

Groetjes,
M&M’s
Hey
Sorry voor de late reactie maar ik was 2 dagen Iek en had gister de hele dag last van migraine.

Eerst waren er geen leeftijd genoten
Ik had begrepen dat die er nu wel zijn. Dus dat moet ik nog ff kijken
Ik ben helaas geen held in vrienden maken maarja we zullen zien xD

Ja ik heb wel broers maar een is meervoudig gehandicapt die andere 2 zijn pas 5 en 3 jaar oud. De enige waarmee ik zoiets zou kunnen doen is thuis gebleven.

Peace
Sportfreak
Badge +5
Heyhey, ik ga ook vaak alleen naar uitgaansdingen toe. Dat is in het begin wel een beetje spannend, maar het enige wat er "mis" kan gaan is dat er niemand is bij wie je aansluiting vindt: dat is op zich niet zo erg want vaak is het alleen al leuk om "mensen te kijken". Als je jezelf een beetje open stelt voor contact (en je schrijft leuk dus als je ook zo makkelijk praat komt dat wel goed) maak je makkelijk nieuwe vrienden en heb je meteen een club om de volgende keer mee te gaan stappen! Veel plezier daar!
Hi Sportfreak,

Wat vervelend dat je net een paar dagen ziek was en die migraine klinkt ook heel vervelend. Ik hoop dat je snel weer opknapt en van je vakantie kunt genieten samen met je broer(tje)s.

Jammer dat die ene broer er net niet bij is, maar ook al ben je geen held in vrienden maken, een keertje hoi zeggen tegen een andere jongen of meisje op de camping kan het begin zijn van een kennismaking.

Zij vinden het ook vast wel leuk om met jou kennis te maken en te gaan zwemmen of sporten of chillen.

Gewoon proberen.

Veel plezier daar. Voorlopig blijft het nog warm en zonnig, dus tijd voor het strand en zwembad.

Groetjes,
M&M’s
Hoi Sportfreak!

Ik zal het als ik jou was gewoon proberen, als je het niks vind kun je altijd weer weg gaan 🙂
Hi Sportfreak,
Hoe is het gegaan?
Ik vind stoer als je het doet!
Kan je later vertellen dat je zelf iets heb gedaan!
Wat voor sport doe jij? Ik worstelen!
Geluk!
Hey Breda kt voor jullie reacties!

Ik ben die weken niet uit gegaan ik heb wel contact gezocht met andere jongeren ging half goed
Toen kwam mijn beste vriend en nog m'n neef en zijn nichten voor de laatste 2 weken dus toen is het halve contact met die mensen daar helaas vervallen.
Ik ben uiteindelijk met die vriend van mij naar 'n schuimparty gegaan (aka uitgaan) die vriend van mij liep na 2 min weg en go g eten en op 'n bankje zitten met m'n pa ik beef de hele avond in de club. Was wel gei ig maar vi d 't jammer dat mijn maat er niet bij was.

@m12g ik doe taekwondo!

Peace sportfreak

Reageer