Vraag

Weet geen sport

• 24 March 2017
  • 4 reacties
  • 409 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Joe,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke sport, die al mijn eisen heeft; geen teamsport, wel een groep met leeftijdsgenoten, niet super sportief, zoals voetbal, dansen... iemand leuke ideeën?

4 reacties

Hey anders

Je zou een vechtsport kunnen proberen
Het is dan geen team sport
Je zit wel met leeftijds genoten
En het hoeft niet al te serieus te zijn.

Er zijn verschillende vechtsporten je zou dan ff moeten kijken wat je het leukst lijkt.

Je kan ook atletiek doen maar da vind je denk ik te sportief
Je kan anders ook gaan golfen, tennissen, zwemmen of schaatsen.

Of je gaat gewoon buiten hardlopen wanneer en hoelang je wil.

Peace
Sportfreak
Ik zit zelf op badminton, nu zit ik op hoger niveau (train drie keer per week en in competitie seizoen elke zondag een wedstrijd)
Maar voordat ik zo hoog speelde, kwam ik gewoon één keer per week op zaterdag naar de training. Zit tussen leeftijdsgenoten aangezien mijn club drie verschillende trainingsgroepen heeft gemaakt (waarin in elke groep verschillende leeftijdscategorie zit, ik zit in groep drie met leeftijdscategorie 14 tot 17). Ik had verwacht dat ik met niet zoveel interessante mensen zou zitten (want ja, badminton is niet zo'n populaire sport) maar verbaasde me daar heel erg over. Ik zit met veel leuke mensen en het is altijd erg gezellig. Maar ja, dat verschilt wel per verenging.
Er zijn allerlei soorten dingen de je kan doen ik ken bijvoorbeeld iemand die zeilt.
Of iemand die ipv sport fitnest bij de sportschool
Vanalles kan en als je iets leuk lijkt kan je meestal een proefles nemen om te kijken hoe het is!
Je zou ook kunnen gaan schaken of dammen alleen ik ken je verder niet en daarvoor moet je goed kunnen nadenken het is immers een denksport

Reageer