Vraag

Waterpijp

  • 18 June 2018
  • 2 reacties
  • 208 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Gisteren was ik met 3 vrienden en 2 van die vrienden hadden een waterpijp gekocht
We gingen naar het bos om te gaan roken (ik heb dit niet gedaan) en zij zeiden dat het niet slecht was dus toen ging ik twijfelen ik heb het alsnog niet gedaan kndat het niet lekker voelde maar mijn vraag is:
Rookt een van jullie waterpijp

2 reacties

Hier komt weer je standaard preek trouwens:

"ik heb het alsnog niet gedaan kndat het niet lekker voelde "
Dan hoop ik dat het niet voor herhaling vatbaar is.
Meestal verbranden mensen hun luchtpijp niet vrijwillig, maar rokers lijken dat best wel leuk te vinden.
Gebruik dat ding niet , want het is verslavend.
Daarnaast kunnen zij wel zeggen dat het onschuldig is, wat het niet is, maar men wil wel eens tabak gaan gebruiken nadat men andere producten heeft gebruikt.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je rookt in principe tabak, dus het is zeker niet goed voor je. Ik heb enige tijd waterpijp & wiet/hasj gerookt, maar ben hier inmiddels mee gestopt. Het is net zoals alcohol niet goed voor je, maar 1 biertje in je hele leven kan ook geen kwaad. Als je het 1 maal probeert zal het niet slecht voor je zijn, maar mocht het regelmatiger worden dan uiteraard wel.

Je zou het volgende keer eens kunnen proberen en als het niks is weet je dat ook gelijk. Doe het echter alleen als je het wilt. dus als je nog steeds dat vervelende gevoel hebt moet je het niet doen.

Reageer