Wat zouden jullie doen als je een miljoen kreeg? 💶

  • 21 December 2022
  • 10 reacties
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hoi mensen vragen heel vaak: wat zou je doen als je een miljoen euro kreeg? Ik ben benieuwd wat jullie er mee zouden doen. Liefs Taiiii 🍀🍀🍀


10 reacties

Hey @Tai6565 ,

Ik zou het grotendeels aan verschillende goede doelen schenken.Maar ook het mezelf makkelijk maken en ook wel voldoende over houden om zonder geldzorgen te leven.Maar natuurlijk niet al te luxe.

Hey @Jesse_2008  Dankje voor je antwoord! Groetjes Tai 🍀🍀🍀

Ik zou een huis kopen en de rest bewaren 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik zou een stuk bos kopen, er goed op passen en er een klein houten huisje op bouwen. Dat lijkt me geweldig. Liefs aan het water zodat ik kan zeilen XD.

Wat zou jij er mee doen @Tai6565  ?

Groetjes liefs Julian X

Hai @Julian12 dat lijkt me ook echt cool!

Ik denk dat ik een leuke vakantie met m’n familie zou regelen met zwemmen in licht  blauw water en snorkelen 🤩, of iets blijvends zoals een sportschool in m’n huis bouwen haha

Reputatie 7
Badge +15

Hai @Julian12 dat lijkt me ook echt cool!

Ik denk dat ik een leuke vakantie met m’n familie zou regelen met zwemmen in licht  blauw water en snorkelen 🤩, of iets blijvends zoals een sportschool in m’n huis bouwen haha

Sportschhol in je huis..?! Dan mag je even bij mij langskomen hahaha! Haha 😂 

 

ikzelf zou een deel aan het WNF schenken, en de rest sparen! 
 

Mij_Niet_Gezien 

 

 

eddir:   @Julian12 , best grappig, een stuk bos kopen, dat heeft mijn vader dus gedaan, om te zorgen dat het iig bos blijft, en dat we een beetje natuur overhouden XD,  

 

Badge

Ik zou er wiet me kopen

Reputatie 1

Hey hoi mensen vragen heel vaak: wat zou je doen als je een miljoen euro kreeg? Ik ben benieuwd wat jullie er mee zouden doen. Liefs Taiiii 🍀🍀🍀

Ik zou een mooi huis kopen waar ik paarden kan stallen! 

Badge

Een huis kopen, mijn vrienden gelukkig maken, mijn familie veilig houden, mijn katten gelukkig maken, investeren in online aandelen, mezelf trakteren op smiley sieraden, een bedrag voor mezelf sparen, mijn pensioen plannen, in feite zou het veel problemen oplossen!

Ik zou er mensen mee willen helpen die het niet zo goed hebben. En het lijkt mij heel erg leuk om een groot huis te hebben en daar een gezinshuis van te maken voor kinderen die tijdelijk niet thuis kunnen wonen, mijn oom en tante doen dit al best lang en het is daar altijd gezellig. Verder zou ik het gebruiken om op vakantie te gaan naar plekken waar je normaal alleen van kunt dromen

Reageer