Vraag

Wat vinden jullie van pretparken?

  • 21 April 2022
  • 9 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen,

 

Ik was gister naar Duinrell. Wat vinden jullie van pretparken? Ik vind het altijd wel leuk. Ik was met een hele grote groep. Het was leuk, maar ik heb hoogtevrees en ben bang voor dingen die over de kop gaan! Ik durfde dus niet heel veel. Ik ging in de dragonfly en het moment dat het karretje begon te rijden werd ik helemaal gek. Toen we boven waren en naar beneden gingen… ik heb mijn ogen dicht gedaan de hendel vast gehouden zo goed als ik kon. Ik dacht echt dat ik eruit zou vliegen! Ik ben op sommige momenten bijna flauwgevallen. Ik kon alles nog zien maar ik kon verder niks anders! Ik hou dus niet echt van attracties, hoe zit het met jullie hebben jullie ook zoiets meegemaakt?


9 reacties

Hey ik ben in Hellendoorn, Wildlands en Slagharen geweest en Walibi en de Efteling. En vroeger Waarbeek en Drievliet met familie. En ik vind alles leuk behalve als het hoog stil staat zoals de pagode. En als het hard schommelt zoals zo'n schip dat op en neer gaat. Het is niet gek dat je dit hebt hoor.  Vermijdt ze anders gewoon.Ik ga volgende keer ook gewoon niet meer in zulke dingen. Maar verder vind ik pretparken erg leuk xd

Sanny xxxx

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, ik ben naar Duinrell, de Efteling en Slagharen geweest. Ik hou ook niet echt van achtbanen, en mij zul je nooit zover krijgen dat ik over de kop ga. Ik hou er vooral van om met een kleinere groep activiteiten te doen. Ik hou wel van minder heftige straatacties, maar daar zijn er niet heel veel van.

Reputatie 7
Badge +19

Heyy ik hou enorm van achtbanen en ben in de Efteling en Disneyland Parijs geweest! Ik hou juist van over de kop gaan die kriebels in mijn buik voelen als vrijheid. Maar ik was bijna altijd te klein😖😕😒🙁😢😭😞😟😦 nu groot genoeg😀🙂🙃😄. Maar ik begrijp je wel. Mijn zus P ging huilen in de boot. En mijn moeder krijgt heel erg hoofdpijn van over de kop gaan mijn vader word misselijk van snel ronddraaien en mijn andere zus M die vind sommige dingen te eng. En ik vind alles geweldig!

 

Wilhelmavemela.

En het is helemaal niet raar.

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben naar: Duinrell, Efteling, Toverland,, Hellendoorn en nog een geweest maar de naam ben ik vergeten:)

Ik hou ZOO VEEL van achtbanen! Soms ben ik wel bang dat je d'r uit valt en dood gaat.. maar ik hou zo veel van de Fury in Toverland! Als je het niet weet waar ik het over heb zoek maar op Google!>:

Fury Toverland 

Ik hou veel van achtbanen die ondersteboven gaan! Echt GE-WEL-DIG! nu weten jullie hoeveel ik van achtbanen hou😉

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben  ook in de Efteling geweest en Hellendoorn en Slagharen en Wildlands en nog een paar kleinere.  Ook Walibi.   En Oranje speelstad en Waarbeek en Toverland ook. We gingen vaak in de korte vakanties een paar dagen weg en dan kwamen we daar ook. Ik vond ze allemaal leuk ! :) Eerlijk gezegd had ik geen angst, ik was wel bang dat ik dat misschien zou krijgen want ik had daar wel last van soms ( nog wel) maar dat viel mee. Maar als je dat wel hebt, is dat heel normaal en ga je gewoon in andere attractes dan die je eng vind.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +1

hoi,

ik ben een beetje Efteling  gek. Ik verzamel van alles van de Efteling zowel oud als nieuw. ga er elk jaar 1 of 2 keer naartoe (woon er niet zo dicht in de buurt) en slaap daar dan een paar nachten. Ik vind de zweer onbeschrijfelijk, dat komt ook doordat ik de steil van Anton Pieck heel mooi vind, dat is de eerste ontwerper van de Efteling en tekenaar. Houden jullie ook zo van de Efteling?

groetjes, Purple!

Leuk ik ben momenteel even in Nederland en ik ga dinsdag naar de Efteling met me zusje en zus

Reputatie 7
Badge +14

Hey, 

Ik ben vroeger heel vaak naar Hellendoorn geweest. Ook naar slagharen, de Waarbeek en Wildlands en nog een paar andere pretparken. Ik ga in de onderwijs anders week bij ons op school met heel klas 3 voor de eerste keer naar Walibi dus dat is ook vet leuk. Ik hou heel erg van achtbanen en van die schommelschepen haha. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben naar: Duinrell, Efteling, Toverland,, Hellendoorn en nog een geweest maar de naam ben ik vergeten:)

Ik hou ZOO VEEL van achtbanen! Soms ben ik wel bang dat je d'r uit valt en dood gaat.. maar ik hou zo veel van de Fury in Toverland! Als je het niet weet waar ik het over heb zoek maar op Google!>:

Fury Toverland 

Ik hou veel van achtbanen die ondersteboven gaan! Echt GE-WEL-DIG! nu weten jullie hoeveel ik van achtbanen hou😉

Het is bobrjaanland

Reageer