Wat vinden jullie van Anime?

• 9 October 2013
  • 21 reacties
  • 836 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Wat vinden jullie van Anime.. e als je het kijkt welke kijk je?
Ikzelf kijk Fairy Tail, ben net begonnen met One Piece en af en toe kijk ik avatar en Free!

21 reacties

Ik tekende vroeger heel veel anime. De series ken ik verder niett. Alleen Avatar natuurlijk! 🙂
Nee ik vind het niet zo leuk 😞
ik kijk wel veel anime alleen ik ken bijna niemand anders die het doet (behalve me broers)
Ik kijk soms avatar en naruto en One Piece. Helaas vinden mijn ouders dat te kinderachtig voor mijn leeftijd, dus lees ik  manga's.
Ik kijk soms avatar en naruto en One Piece. Helaas vinden mijn ouders dat te kinderachtig voor mijn leeftijd, dus lees ik  manga's.
kinderachtig? dat is een beetje vaag..... er zit best wel wat actie in naruto dus vind dat niet kinerachtig en one piece... vind ik ook niet echt kinderachtig 
Mijn ouders vinden tekenfilms kinderachtig. Natuurlijk kijken ze alleen als het rustig is...
ik vind het wel leuk. hou sowieso van fantasy, films, series etc. wil later ook acteren. kennen jullie Oban star racers?? Ik heb Molly/Eva eens gecosplayd op Abunai. ging mee met een vriendin was echt super vet.
OMG I LOVE ANIME!! Ik kijk nu alleen nog maar Toradora (wat gewoon ontzettend cute is) en heb ook de hoofdpersonen getekend. Een paar van mijn vrienden raden SAO aan. heb Naruto ook proberen te kijken maar dat vond ik niet cool. EN IK BEN HEEL BLIJ DAT IK NIET DE ENIGE BEN!! :3

xx
OMG I LOVE ANIME!! Ik kijk nu alleen nog maar Toradora (wat gewoon ontzettend cute is) en heb ook de hoofdpersonen getekend. Een paar van mijn vrienden raden SAO aan. heb Naruto ook proberen te kijken maar dat vond ik niet cool. EN IK BEN HEEL BLIJ DAT IK NIET DE ENIGE BEN!! :3

xx
sao is echt coole anime moet je echt kijke !!
Mijn ouders vinden tekenfilms kinderachtig. Natuurlijk kijken ze alleen als het rustig is...
laat ze dan de andere stukjes zien of laat ze wat elven lied zien al mijn vrienden zeggen dat daar veel actie in zit maar ikzelf heb trailer gekeken en leek mee saai
Euh... Avatar is geen anime.
Maar wat ik van anime vind? FANTASTISCH! Ik kijk momenteel Log Horizon, Sword Art Online, dothack en Bakuman.
Zodra ik genoeg tijd heb wil ik Persona 4 The Animation kijken.
Ik lees ook manga, zoals Naruto, One Piece en binnenkort ook Sankarea (binnenkort omdat ik die zojuist heb besteld).
Inderdaad avatar, maar voor de rest vind ik er ook niet zoveel aan..
Ik kijk nu Clannad: Afterstory ik heb deze al gekeken: Fairy Tail, SAO, Mirai Nikki, Attack On Titan, Naruto, Angel Beats, High School DxD, Hunter x Hunter, High School Of The Dead, Kissxsis, Cowboy Bebop, Avatar, Dragonball Z, Log Horizon, Sket Dance, Bleach, Btooom, Danganorampa (of hoe je het ook schrijft), Black Butler en Blue Excorsist. Ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn. En mijn alltime favorite is natuurlijk: Boku No Pico, Nee just kidding als je die anime(hentai?) kent snap je het wel. Maar mijn echte all time favorite is: Fullmetal Alchemist: Brotherhood 🙂.

Verder kijk ik ook hentai maar daar zal ik maar niet verder op in gaan xd
Ik kijk er heel veel naar. Laatste tijd minder, heb niet zoveel zin in tv kijken haha! Ik teken het ook. 
ik vind anime erg leuk, ik kijk nu code geass R2
Mijn anime lijst is te lang om op te noemen, ben op dit moment Bleach aan het kijken ben al weer bijna klaar ermee 🙂. Zijn er nog mensen die naar animecon gaan? Het is volgende week het hele weekend in Den Haag, ik zal er zoiezo het hele weekend zijn 😃
Ik ben begonnen met attack on titan, en nu heb ik die serie uitgekeken, heb ik black butler in bijna 4 dagen uitgekeken en heb ik een lijst gemaakt met ale anime die ik wil kijken :)  (Dit is trouwens 2 weken geleden)

En dit is de lijst die ik heb gemaakt :D
1- Black butler
2- Darker than black
3- rainbow nisha rokubou no shichinin
4- Trinity blood
5- Another
6- Higurashi
yay yay yay anime is life
Ik vind het persoonlijk iets heel deprimerends hebben. Ik weet niet wat het is maar voor mij heeft het iets heel duisters.
Soms vind het wel leuk maar soms kan ik het niet uitstaan. Het wisselt heel vaak, ik weet ook niet waar het aan ligt.
Anime is gewoon amazing. Ik heb al best wel veel series gekeken waaronder One Piece, Fairy Tail en Gangsta

Reageer