Vraag

wat te doen met penvriend in amsterdam

  • 20 August 2022
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Badge

hallo

ik ben een meisje van 14 met een britse pen vriendin van dezelfde leeftijd die ik al ruim een jaar ken en waar ik goede vriendinnen mee ben geworden. we chatten namelijk veel, naast het brieven naar elkaar schrijven. ze komt in oktober met haar gezin naar amsterdam, en het plan is dat we elkaar gaan ontmoeten, en een dag iets samen gaan doen. nou lijkt het mij leuk om echt op stap te gaan en haar iets te laten zien van “mijn stad” amsterdam. ik weet gewoon niet goed wat. ik wil het niet iets te toeristisch doen (zoals het rijksmuseum of het anne frank huis, ik ga ervan uit dat ze toch al daar heen zou gaan met haar ouders), maar tegelijkertijd ook iets wat leuk is voor veertienjarigen en wat je niet gaat vervelen (mijn nachtmerrie is om een hele dag stil te zijn met haar: en dat gebeurt makkelijk want we zijn alle twee best veel op ons zelf). het liefst makkelijk bereikbaar vanaf centraal (maar iets in noord of landsmeer/twiske, dat gebied, kan ook prima), maar verder maakt de locatie niet zoveel uit als het maar rond amsterdam is. misschien gewoon een dagje shoppen of de pannenkoeken boot maar beide hebben hun nadelen, dus vraag ik het hier. hebben jullie een paar ideeën?

liefs

 

 


2 reacties

Ms kan je met haar naar nemo (die science museum) het is wel grappig maar ik weet niet als het leuk is voor jullie maar dat is wat ik weet ben niet vaak a'dam

Beetje door de stad wandelen, praten en dingen doen die je als toerist niet zou doen. Denk dat het altijd leuk is om een stad te kunnen leren kennen zonder dat alleen de toeristische flauwekul ziet. Maar het komt vast goed.

Succes

Reageer