Wat is jullie favoriete activiteit?

  • 24 December 2019
  • 33 reacties
  • 426 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Ik ben eventjes benieuwd naar jullie favoriete activiteiten aangezien mijn leven vrij saai is volgens mij, het bestaat uit school, gamen, youtube, insta en het forum.

-Dr8gon99


33 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heyhoi!

Ik weet nog dat jij en wat anderen op mijn ‘saai leven’ topic reageerden. Er worden hierboven vooral wat standaard dingen genoemd (Die natuurlijk ook leuk zijn hoor), maar wat ik in deze krappe 2 weken geleerd heb is dat je wel wat bereikt als je eens wat geks doet. Verder zou ik bij youtube eens willen zeggen: Ga eens buiten je genre, er zijn zoveel toffe dingen die youtube je niet laat zijn zonder er moeite voor te doen ;)

Ik dacht al heel snel bij iets: Neh, dat is echt voor nerds, dat is saai, dat is echt raar om te doen. Maar de enige manier om buiten je saaie bubbel te komen is om echt iets geks te doen, want alles normaal zal normaal voor je blijven, en soms saai worden.

 

  • Voor mij werkt opruimen wel goed, ik werd er best rustig van.
  • Dit klinkt dus misschien raar, maar ik heb eens geprobeerd alle landen van de wereld te noemen/ te leren. Er zijn websites waar je het in kan vullen, en dan kleurt de map langzaam groen.
  • Met GeoGuessr kan je locaties raden, een ander soort gamen? Idk.
  • Je kan nieuwe muziek zoeken
  • Je kan geld tellen.
  • Maak ruimte vrij op je telefoon/ bekijk je foto's

Verder kom ik nu even niet. Als je later veel wilt reizen of gekke dingen wilt gaan doen, is een bucket list maken wel vet :)

Verder denk/weet ik dat het als puber gwn best saai is, niets aan te doen helaas :(

Hopelijk heb je hier iets aan!

Reputatie 3
Badge +3

Mijn dag is opstaan, naar school fietsen (ongeveer 20 minuutjes als ik opschiet), school, terug naar huis, lopen met de honden, huiswerk maken, op dinsdag en vrijdag heb ik dansen, de andere dagen ga ik vaak een stukje lopen of skateboarden. Dan ga ik naar mijn kamer en ga ik gewoon mijn levenszaken uitvoeren zoals mijn kledingkast opruimen of lezen. vroeger deed ik ook vaak aan cosplay maar daar ben ik mee gestopt door een ruzie in de groep. Dan is het tijd voor avondeten, en daarna ga ik gewoon tv kijken. om 9 uur ga ik naar bed

 

Dat is mijn dag eigenlijk wel

Reputatie 3
Badge +4

In de winter ga ik regelmatig naar de overdekte ijsbaan of naar de indoor ski baan om te schaatsen en snowboarden.

In de zomer mag ik graag fiets tochten maken op mijn ligfiets

Reputatie 7
Badge +19

Toneel spelen

Reputatie 5
Badge +5

Apex en slapen, 2 dingen die elkaar totaal tegenspreken want het is lastig om prio te maken tussen een laatste potje of een normale nachtrust 😅

Reputatie 7
Badge +14

Lezen, forum, TikTok, Youtube, Netflix en natuurlijk HayDay. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Zeilen en water scouts en karate :)

Grtz liefs Julian X

Ik hou van de Forum 

En van Genieten 

Reageer