wat is jouw muziek smaak?

  • 12 January 2020
  • 15 reacties
  • 202 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyyy guyss muziek speelt in mijn leven een hele grote rol. Als ik downs heb luister ik graag naar muziek. Ik luister zelf heel erg veel Metal en dan niet de rustige. Ik luister graag naar: Death Metal, Melodieuze Death Metal en Deathcore. Ik luister ook de klassiekers zoals: Heavy Metal zoals: Metallica en Pantera maar alleen bepaalde liedjes. Ik hou er van om mijn agressie te uiten met muziek. Dus headbangen gaat zeker goed, maar mijn vraag is. Wat voor een muziek luisteren jullie en wat voor een invloed heeft/had het in je leven.


15 reacties

Reputatie 1
Badge

hoi ik ben de laatste tijd veel drum n bass en uk garage gaan luisteren luister ook veel rap ben daar door ook gaan rappen en produceren maak veel liedjes met vrienden over bivjoorbeeld een taal verbeteraar maar muziek brengt voor mij voor al poitivitied en verschillende vibes

Hoi

 

Naar wat ik luister, hangt heel erg van mijn humeur af. Ben ik gestresst of verdrietig, knal ik die gevoelens graag weg met harde rockmuziek (geen aanrader: is slecht voor je oren). Ben ik rustig, luister ik meestal naar rustige, zwevende muziek, zoals The Elven Prophecy van BrunuhVille. 

 

Gr. Kenshin

Heyo,

Meestal luister ik naar Metal muziek; Power Metal, Heavy metal, en Death Metal, maar Italiaanse pop muziek vind ik ook erg mooi.

Meestal ligt het echt aan mijn humeur. Als ik boos ben of zwaar geïrriteerd dan luister ik graag naar de band Hulkoff. Ben ik blij dan gaat het meestal naar power metal muziek als Dragonforce. 

Maar als ik verdrietig ben of zoals nu in een depressieve bui zit dan luister ik juist graag naar de muziek van Gavin James.

Door de muziek die ik luister kunnen mensen herkennen hoe ik me voel, dat is best handig soms haha.

 

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 4
Badge +3

Heyo,

Meestal luister ik naar Metal muziek; Power Metal, Heavy metal, en Death Metal, maar Italiaanse pop muziek vind ik ook erg mooi.

Meestal ligt het echt aan mijn humeur. Als ik boos ben of zwaar geïrriteerd dan luister ik graag naar de band Hulkoff. Ben ik blij dan gaat het meestal naar power metal muziek als Dragonforce. 

Maar als ik verdrietig ben of zoals nu in een depressieve bui zit dan luister ik juist graag naar de muziek van Gavin James.

Door de muziek die ik luister kunnen mensen herkennen hoe ik me voel, dat is best handig soms haha.

 

See ya!

Spookyzx. 

Metal head🤘🏻🖤  oja btw moet ff zegge dat… Je echt een top gozer/chick bent. Je bent d’r altijd voor mensen en je antwoorden kloppen altijd 100%. Als d’r iets is dat we/ik kan doen doe(n) we/ik ‘t graag voor je. Groetjes mee🖤

Heyo,

@Maks3.8  wat leuk dat je dat zegt! Ik doe altijd mijn best om mensen zo goed mogelijk te helpen. 

Thanks!

See ya!

Spookyzx. 

Hiya,

 

Ik ben een groot fan van Rock en Countrymuziek. Ik ben vooral een groot fan van Siepelrock( Nederlandse boeren rock)

 

Reputatie 1
Badge

Hoi meestal luister ik naar kpop want ik ben fan van kpop

Reputatie 3
Badge +3

Ik luister eigenlijk alles wel, maar vooral j-pop girlbands vind ik geweldig om naar te luisteren. 

Reputatie 1
Badge

Hoi ik luister veel metal en rock en industriële metal. Ik luister veel naar bijvoorbeeld, rammstein metallica en the foo fighters. 

Ik probeer meestal een liedje te vinden wat ik al leuk vond wat qua tekst bij mijn mood past. Omdat ik het dan sterker voel. Qua bands luister ik naar: Gold Frapp, Massive attack, Erykah Badu, Selah sue en Gorillaz. 

Reputatie 5
Badge +3

hey!

ik luister zelf graag naar muziek uit de jaren 70, 80 en 90, het liefst jaren 80 maar 70 en 90 zijn ook goed! ik heb een aantal liedjes die niet uit die jaren komen maar waar ik wel graag naar luister:

  • i found (van Amber Run), komt uit 2015
  • juicy wiggle (van redfoo), komt uit 2015
  • katchi (van ofenbach en nick waterhouse), komt uit 2017
  • you were there for me (van henry Moodie), komt uit 2022

en mn lievelingsliedjes uit de jaren 70, 80 en 90 zijn

  • all that she wants (van ace of base), komt uit 1992
  • jolene (van dolly parton), komt uit 1973
  • you can call me al (van paul simon), komt uit 1986
  • down under (van men at work), komt uit 1981

 

greetz

@froggo.123 

Reputatie 5
Badge +1

hoi! zelf hou ik erg van pop

ik luister alice merton billie elish artic monkeys wilbur soot en wat andere liedjes

Reputatie 1
Badge

Ik luister als ik blij ben naar vrolijkere lidjes van Olivia Rodrigo en soms naar Green Day, als ik me verdrietig voel luister ik naar verdrietige liedjes van Olivia Rodrigo en soms Billie Eillish.

Reputatie 1
Badge +1

HIII,

ik luister echt heel veel verschillende soorten muziek.

Een paar van me favo artiesten zijn denk ik toch wel: Alex G, Billie Eillish, cavetown, lovejoy en queen. 

Eigenlijk luister ik wel naar alle muziek, maar ook heel veel juist niet. Mijn muzieksmaak ik nogal lastig uit te leggen.      Muziek heeft bij mij een best wel belangrijke rol in mijn leven, zonder muziek weet ik niet of ik super blij wa geweest. Ik heb muziek gewoon echt nodig. 

Groetjes -J

Reputatie 1
Badge

Mijn muzieksmaak is ook metal. Dat heb ik van mijn vader. Het liefst luister ik naar: metallica, rammstein, iron maiden, Black sabath, nirvana, acdc en megadeth.

Maar ik hou ook van boerenrock en piratenhits (woon in de achterhoek)

 

Reageer