Wat is jouw droom?

  • 12 August 2012
  • 44 reacties
  • 2466 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn droom is om later in Japan te wonen en om Japans te spreken. En dan ga ik iemand zoeken die manga figuren voor mij tekent die ik bedenk, en als die manga een succes word wil ik er een anime van maken. En ik wil een Japanse of Chinese vrouw. Wat zijn jullie dromen?

44 reacties

Leukk! 
Ik weet niet misschien iets met dansen  doen?
Enn 2 kinderen krijgen en een pleeggezin te beginnen :)
Maar eigenlijkk weet ik verder nog niet wat ik zou willen doen...

xxx
misschien beetje gek als je het leest. maar mijn droom is op dit moment om weer te durven/kunnen dromen.
haha leuke topic :D
mijn droom is eigenlijk onmogelijk. wil mijn moeder terug.
maar als toekomstdroom hoop ik mijn diploma te halen verder te leren en dan verpleegkunidge te worden.
hopelijk ook gelukkig samen met iemand en voor de rest hoop ik niet te veel zorgen te hebben en dat alles redelijk gelukkig verloopt.
misshcien beetje veeleisend maar goed in dromen mag alles toch? 🆒
Inderdaad in dromen mag alles (:
ik zou indd ook me moeder terug willen,
Maar het is beter zoo, 

xxx
haha leuke topic :D
mijn droom is eigenlijk onmogelijk. wil mijn moeder terug.
maar als toekomstdroom hoop ik mijn diploma te halen verder te leren en dan verpleegkunidge te worden.
hopelijk ook gelukkig samen met iemand en voor de rest hoop ik niet te veel zorgen te hebben en dat alles redelijk gelukkig verloopt.
misshcien beetje veeleisend maar goed in dromen mag alles toch? 🆒

haha dan mag jij mij opereren met uhm staaldraad in me been van een schip 😛 dat gebeurd veel op een schip knapt staaldraad springt het in je been en naar het ziekenhuis:mijn droom is afstuderen en gaan varen op een schip  en dan wil ik me tante en dat me neef weer normaal is(hij is nu invalliede geen been spiieren heeft ie  )
leuke droom heb je,
mijn droom is om later een mooi gezin te hebben,een super lieve vriend en 2/3 kinderen,
het liefst zou ik een tweeling willen,maar als het niet zou lukken,zou ik met een dochtertje en/of zoontje ook super blij zijn.
zolang ze gezond zijn.
ik wil ook zo snel mogenlijk op mijn eigen gaan wonen,en eens voor 2/3 maanden naar rusland op vakantie willen gaan,omdat het mijn geboorteland is.
maar het liefst van alles,zou ik willen dat wat allemaal in het verleden is gebeurd,nooit gebeurd was.

nadia-xx
Ik wil de opleiding doen, die ik nu graag wil. Vervolgens slagen, daarna samen met mijn vriend een jaartje reizen. Dan proberen werk te vinden. Werken tot m'n 45e ongeveer. En vanaf dan reizen. En dan niet alles 5sterren. Gewoon, lekker ouderwets alles. Ohja, het reizen samen met mijn vriend (of man tegen die tijd).
En ja, ik wil dus geen kinderen.
Tot nu toe ben ik er nog niet mee bezig, ik hou me bezig met de dromen die ik dit jaar al zou kunnen waarmaken.
ik hoop met oud en nieuw helemaal klaar te zijn met afvallen en 20 kilo kwijt te zijn!!!

wat zouden jullie dit jaar nog allemaal willen bereiken ???

Groetjes Meisje21
Ik zou nog niet eerlijk gezegd weten wat ik nu wil bereiken
Mijn droom is gelukkig zijn , durven te leven , niks aan trekken wat andere van je denken ,zin hebben in het leven.
Ik weet dat het later goed komt ik weet dan mijn droom uitkomt, ik doe mn best ervoor. Mijn rolmodel is ronnie radke , i love you ronnie ❤
Mangaka worden en terug naar Tokyo gaan. Hetzelfde als saving private ryan dus
Later wil ik veel kinderen, en een aantal pleegkindjes<3
Ik wil een camping beginnen in Frankrijk
Reputatie 2
Badge +17
Op de basisschool werd ik gepast en mijn grootste droom is nu dat ik gewaardeerd word zoals ik ben.
Als ik 15 ben mag ik mee met mijn nicht naar Tokyo... Het gaat wel eventjes duren maar ik ben SUPER blij!!
kent iemand mischien vocaloid? ik bedoel met japan enzo.:)
verkering met Daan en met hem trouwen & kinderen krijgen (:
Later wil ik veel kinderen, en een aantal pleegkindjes<3
Ik wil een camping beginnen in Frankrijk

Mijn droom is veranderd...
Nog steeds wil ik veel kinderen en een aantal pleegkindjes,
Ik wil iets creatiefs doen (foto's , tekenen) - Ik wil schrijfster worden of ik wil in het dolfinarium bij de dolfijnen werken ❤
verkering met Daan en met hem trouwen & kinderen krijgen (:
Daan Zwierink van MainStreet bedoel ik dan, alleen de kindertelefoon haalt zijn achternaam weg....
Mijn droom is dat ik mijn problemen kan loslaten, en doorgaan met leven!
Ik wil weer gelukkig zijn!!
Ik hoop dat ik snel gelukkig word.
Xxx Annelieke
Ik hoop dat ik kan stoppen met mezelf snijden.
Ik hoop dat ik ooit nog een keer naar een concert van de Black Veil Brides kan
Ik hoop dat ik ooit nog een keer mezelf kan zijn
Ik hoop dat mijn vrienden en familie me ooit gaan snappen
Ik hoop dat alle ellende eindelijk voorbij is
mijn droom ....
ik maak de havo af met goede cijfes en daarna vwo doen en mijn diploma halen en dan gaan studeren in utrecht gent of leufden, voor een dierenarts opleiding van 6 jaar en dan nog 2 jaar specialiceren in paarden....
dan wil ik een eigen praktijk aan huis dan wil ik samen met de 2 paardje die ik nu heb en een leuke vriend buiten het dorp gaan wonen en an koop ik nog een ijslander en krijg in 2 kinderen die opgroeien tussen de dieren en paarden. en later kan ik dan misschien wel samen met mijn dochter of zoon een keer een buiten rit maak 


mijn wens is : mn paardje  zn hele leven houden ❤
Ik wil game-maker worden. Ik ga een anime-styled game maken. Ik heb er al 2 bedacht.
Ik ga na een huis in Japan kopen en daar mijn games maken. Ik wil ook Japans kunnen spreken (dan kan ik light-novels lezen, hihi).

En anders wil ik bij de politie werken. Maar dan niet lokaal.
Ik wil forensisch onderzoek doen, inspecteur of een ander wetshandhavend beroep. :)

En voor de rest gelukkig zijn, een gezin hebben en een leuke man hebben natuurlijk!
Ik zou super super super graag iets doen met zingen,
veel mensen zeggen ook dat ik er talent voor heb
maar ik heb altijd hele erge last van plankekoorts.
Ik heb 2x opgetreden dat ging wel goed maar ik
heb zo'n erge plankekoorts...
maar ik zou echt super graag zangeres worden 🙂
@anneliek je kan ook met een spygoloog( geen idee hoe je het schrijft) praten om je hier mee te helpen?
@meforever misschien het zelfde voor jou?

Mijn droom is om me mavo af te maken en dan naar mbo-onderwijsassistent te gaan doen en daarna naar het PABO(lerearen opleiding) te gaan om voor kleuterjuf te studeren, daarna gaan werken op een hele leuke basisschool het liefst wil ik op die basisschool ook de vertrouwens persoon worden(als dat kan). Ik wil ook een lieve man en zo en zo 2 kinderen. En een huis met een stuk grond waar me haflinger(een paardenras) op komt te staan. en dan wil ik heel oud en gelukkig worden met me man en kinderen. en heel veel lol hebben in me leven. En wat zelfverzekerder worden over me zelf.

xxx

Reageer