Wat is jouw droom?

  • 12 August 2012
  • 44 reacties
  • 2466 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn droom is om later in Japan te wonen en om Japans te spreken. En dan ga ik iemand zoeken die manga figuren voor mij tekent die ik bedenk, en als die manga een succes word wil ik er een anime van maken. En ik wil een Japanse of Chinese vrouw. Wat zijn jullie dromen?

44 reacties

verkering met Daan en met hem trouwen & kinderen krijgen (:

Ik wil ook graag met Daan Zwierink trouwen samen wonen en kinderen maken 

Reputatie 2
Badge

Mijn allerliefste droom is om een actrice te worden en mee te doen in een MARVEL film, als de hoofdrol, lukt dat niet? dan is disney realistic, voicespeaker of illustratist ook nog iets wat ik graag wil doen.

Reputatie 7
Badge +17

Grappig een topic van zo lang geleden. Zou leuk zijn om te weten wat er van uit is gekomen.

Ten eerste droom ik dat ik de school snel afmaak en met plezier. Ik droom er van om de wereld een x rond te zeilen. En eco boer te worden of natuurwacht.  En maybe eens mee met een expeditie naar een ruig gebied.  Ik droom ook van nooit meer angst of depressie.  Van liefde. En ik droom van een speciaal meisje.… 

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 2
Badge +1

Weebs 🙁

Badge

Mijn droom is ook om naar Japan te gaan (maar dan vooral voor de autos en de touge) ik ben erg grote fan van de anime initial d maar dat is zegmaar Mijn droom

 

verkering met Daan en met hem trouwen & kinderen krijgen (:

Daan Zwierink van MainStreet bedoel ik dan, alleen de kindertelefoon haalt zijn achternaam weg....

Ik wil super graag kinderen samen wonen trouwen met Daan Zwierink van mainstreet 

Groetjes Debbie

Ik heb heel veel dromen. Ik zou graag willen zingen voor een groot publiek, maar ik weet nog steeds niet of ik wel echt kan zingen. Mijn nichtje zegt dat ik er de goede stem voor heb en die heeft dd halve finales van de musical anny bereikt. Maar ik zou ook graag een eigen kermisattractie willen hebben en daarmee in Nederland willen rondreizen. Het liefst zou ik een BreakDance willen. En zodra het kan wil ik zomerwerk gaan doen bij mijn favoriete BreakDance. En mijn grootste droom is om een succesvolle YouTuber te worden. Mijn kanaal heet ...en ik ben nu 2 maanden bezig en heb al 50 subs! Ik hoop ooit de 1000 en misschien zelfs wel de 100.000 te halen! Maar dat zie ik dan wel!

De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels
mijn droom is professioneel wielrenner worden of later mensen kunnen helpen met allerlij problemen (maatschappelijkwerker)
Ik wil later heeeeeel graag met een Amerikaan of Canadees trouwen en kinderen krijgen. Hoeveel maakt niet uit maar zo en zo een meisje en een jongen.
Mijn droom is dat ik later niet meer wordt gepest 😢 en dat ik mschinist ben
kent iemand mischien vocaloid? ik bedoel met japan enzo.:)


vocaloid is super awesome 🙂
OMG ik heb echt precies het zelfde als jij! Alleen dan wil ik een Japanse man haha ^^ 
Ik wil graag beide kanten van mijn ouders kennen en weg uit Nederland.
Mijn droom is om keyboard/piano te kunnen spelen, ik heb daarom laatst nog eentje gekocht. 
Het probleem is dat ik de noten niet heel vloeiend kan lezen en spelen.

Een andere droom is om muziek te produceren, dat doe ik nu ook maar ik wil heel professionele muziek maken. (Niet met piano maar met programma's op de PC, zoals Fruity Loops.)
Ik wil mijn havo diploma halen en ik wil in jong oranje voetballen.. Klinkt misschien raar omda ik een meisje van 13 ben maarja.. En ik wil er nog een baan bij.. en 2 kindjes
Mijn toekomstdroom is dat ik een baan heb in een warm land, waar altijd de zon schijnt. En waar ik dicht bij het strand woon en dus lekker kan zwemmen in de pauzes. Voor dit jaar wil ik heel graag nog mijn diploma halen.
Weggaan uit Nederland! Ik spreek bijna vloeiend Duits en ik leer Spaans. Duitsland lijkt me fantastisch om te wonen maar Madrid is echt mijn droom. Ik hou van alles wat met die stad te maken heeft! Jammergenoeg ben ik nu nog te jong 😛
Waar ik van droom? Dat zijn zoveel dingen:

Heel kinderachtig voor een 12-jarige, maar ik wil het al zo lang als ik me kan herinneren:
1.EEN HELE HELE HELE GROTE KNUFFELBEER. Waar ik bij weg kan kruipen als ik alleen ben.
Een rustige veilige plek waar niemand me mag storen. mijn wereld samen met mijn beer. Gelukkig heb ik over een jaar genoeg geld!!!!
2.Verder zou ik mijn oma heel graag leren kennen. Ze was al dood toen ik geboren was, maar ze schijnt een top-vrouw te zijn.
3.Een fijn thuis, met ouders die je alles kan vertellen. en die zich aan hun afspraken houden. 
   Ouders die je de liefde geven die je nodig hebt en niet slaan. Ouders die begrijpen hoe ik me voel.
4. Een pleegbroertje die me niet verjaagt uit mijn huis.
5. En kamer vol met boekenkasten waarin boeken met de mooiste avonturen, fantasie, en spionnenzaken staan.
6. Een heel park met de beste klimbomen.
7. Dat Eleonore, de persoon in mijn hoofd die voor een goede moeder speelt, tot leven komt.

Zeer waarschijnlijk komen wens 1 en 5 uit.
3 misschien als ik uit huis geplaatst wordt (maar wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren).
mijn droom is dat mijn broertje altijd gezond en happy blijft leven. hij betekent zoveel voor mij! 
@anneliek je kan ook met een spygoloog( geen idee hoe je het schrijft) praten om je hier mee te helpen?
@meforever misschien het zelfde voor jou?

Mijn droom is om me mavo af te maken en dan naar mbo-onderwijsassistent te gaan doen en daarna naar het PABO(lerearen opleiding) te gaan om voor kleuterjuf te studeren, daarna gaan werken op een hele leuke basisschool het liefst wil ik op die basisschool ook de vertrouwens persoon worden(als dat kan). Ik wil ook een lieve man en zo en zo 2 kinderen. En een huis met een stuk grond waar me haflinger(een paardenras) op komt te staan. en dan wil ik heel oud en gelukkig worden met me man en kinderen. en heel veel lol hebben in me leven. En wat zelfverzekerder worden over me zelf.

xxx
Ik zou super super super graag iets doen met zingen,
veel mensen zeggen ook dat ik er talent voor heb
maar ik heb altijd hele erge last van plankekoorts.
Ik heb 2x opgetreden dat ging wel goed maar ik
heb zo'n erge plankekoorts...
maar ik zou echt super graag zangeres worden 🙂
Ik wil game-maker worden. Ik ga een anime-styled game maken. Ik heb er al 2 bedacht.
Ik ga na een huis in Japan kopen en daar mijn games maken. Ik wil ook Japans kunnen spreken (dan kan ik light-novels lezen, hihi).

En anders wil ik bij de politie werken. Maar dan niet lokaal.
Ik wil forensisch onderzoek doen, inspecteur of een ander wetshandhavend beroep. :)

En voor de rest gelukkig zijn, een gezin hebben en een leuke man hebben natuurlijk!
mijn droom ....
ik maak de havo af met goede cijfes en daarna vwo doen en mijn diploma halen en dan gaan studeren in utrecht gent of leufden, voor een dierenarts opleiding van 6 jaar en dan nog 2 jaar specialiceren in paarden....
dan wil ik een eigen praktijk aan huis dan wil ik samen met de 2 paardje die ik nu heb en een leuke vriend buiten het dorp gaan wonen en an koop ik nog een ijslander en krijg in 2 kinderen die opgroeien tussen de dieren en paarden. en later kan ik dan misschien wel samen met mijn dochter of zoon een keer een buiten rit maak 


mijn wens is : mn paardje  zn hele leven houden ❤
Ik hoop dat ik kan stoppen met mezelf snijden.
Ik hoop dat ik ooit nog een keer naar een concert van de Black Veil Brides kan
Ik hoop dat ik ooit nog een keer mezelf kan zijn
Ik hoop dat mijn vrienden en familie me ooit gaan snappen
Ik hoop dat alle ellende eindelijk voorbij is
Mijn droom is dat ik mijn problemen kan loslaten, en doorgaan met leven!
Ik wil weer gelukkig zijn!!
Ik hoop dat ik snel gelukkig word.
Xxx Annelieke

Reageer