Wat is je favo band?

• 3 januari 2014
  • 34 reacties
  • 1240 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Mijn favoriete band is Linkin Park.
Sowieso, ik vind ze echt geweldig!! Heb het idee alsof die liedjes over mij gaan. en ook lekkere rocknummers.

34 reacties

Mijn favo band is Bastille, there fabulous 😃
Ik ben niet heel muziekaal, maar within temptation met hun nummer a shot in the dark vond ik wel leuk
niet echt een favoriete band maar ik vind het album Collision Course van Jayz / linking park wel awesome
Linkin park 
Escape the Fate is mijn nummer één momenteel. Gevolgd door Arkona, Ensiferum en Amon Amarth.
100% within temptation, die band is echt geweldig, zowel oude als nieuwe nummers zijn echt heel erg goed. 
100% within temptation, die band is echt geweldig, zowel oude als nieuwe nummers zijn echt heel erg goed. 

like, ook mijn favoriet.

R1
Ha! Eindelijk iemand die hetzelfde vind
Sowieso Red Hot Chili Peppers. Waarom? 
Ze schrijven mooie muziek die echt inhoud hebben.
Ze zijn niet zo commercieel als andere bands. Ze maken muziek omdat dat hun passie is en niet voor het geld.
Bon Jovi en Queen!

Lekker losgaan op hun Rock!
Pearl jam :)
toevallig dat ik nu bon jovi luister
Zac Brown Band! Ben niet vaak ergens fan van maar deze groep heeft wel zo'n unieke sound met geweldige instrumentatie. Veel teksten ook nog origineel en emotioneel.
Als tweede The Desert Rose Band. Gewoon lekkere muziek met een uitmuntende instrumentatie en zangharmonieën. Ondanks wat artiesten die erin zitten een hele onbekende band. Heb alle lp's en cd's trots in huis.
Ik ook Linkin Park!! Mijn top 3 nummers zijn
1. Black Out
2. Faint
3. Crawling

Ze zijn echt geweldig.
Ik hou ook nog van Black Veiled Brides en Five Finger Death Punch.
Imagine Dragons
ik kan niet kiezen tussen drie bands. Panic! At the disco, Fall Out Boy en Paramore
oh en 5 Seconds of summer
Mijn favoriete band is Paramore! 🙂
sleeping with sirens en pierce the veil:)
ik heb niet echt 1 speciale favoriet maar ik vind 
union J, little mix en westlife heel erg leuk 
One Direction
5 seconds of summer
Janoskians
Linkin Park en Papa Roach
Nirvana, Acid Drinkers, The Exploited, Annihilator, Antrax
zijn er maar een paar :p
van linkin park luister ik maar twee of drie nummers maar die kan ik dan ook uren lang luisteren 😛
Niet echt een band maar me favo zangeres is avril lavinge :D  ze heeft verschillende nummers, van rock naar wat rustigere muziek dus veel afwisseling haha. Ik vind de manier hoe ze zingt ook heel leuk/mooi

xx Maddie 
Mijn favoriete bands zijn One Direction, 5 Seconds Of Summer, Union J en Little Mix :) 
Skillet vind ik echt geweldig! (Rock/hardrock)
Maar t liedje 'never too late' van Tree Days Grace vind ik beter dan alles nummers van Skillet bij elkaar.

Reageer