Vraag

Wat is de beste game ooit gemaakt?

  • 7 November 2022
  • 17 reacties
  • 147 Bekeken

Badge

Ey boys wat is de beste game ooit gemaakt of van welk console of genre zeg het please ik moet ze hebben


17 reacties

Reputatie 4
Badge +2

ik vind persoonlijk animal crossing new leaf op de 3ds een goede

Badge

Persoonlijk vind ik de Sims 4 goed. Het basis spel is gratis, dus dat is ook handig.

Reputatie 2
Badge +3

Als je een game met humor wil, moet je Fortnite spelen. Dan kan je 8-jargen uitschelden dat ze keiharde trash zijn en dan gaan ze huilen. Ik geniet er altijd van.

Reputatie 2
Badge +3

Fortnite + Trashtalk = de beste tijd van je leven

Reputatie 7
Badge +17

Ligt eraan wat je leuk vindt. Ik speel veel race games zoals Gran Turismo Sport en Need for speed. Games als God of War en Horizon vind ik ook goed.

Badge

Ik vind persoonlijk Warzone goed het kan op XBOX, playstation en PC. Warzone is  een gratis spel voor 16+ met gewelddadig bloed en realistische wapens.

 

Of GTA 5 want GTA 5 is een game met open wereld en het is ook leuk. Voor deze games heb je wel xbox live nodig en als je op PC zit hoef je niet voor online te betalen. 

Reputatie 4
Badge +4

Ik vind zelf Ori and the blind forest goed.
voor de Nintendo switch 

ook is Fortnite wel leuk. 
(Bijna elke console, pc of mobile)

Zeldaaaaa 

Badge

onnodige quote verwijderd 


De vraag is moeilijk te beantwoorden, persoonlijk hou ik van poker, maar ik kan ook GTA en Sims spelen.

Badge

De vraag is moeilijk te beantwoorden, persoonlijk hou ik van poker, maar ik kan ook GTA en Sims spelen.

Oh, er zijn pokerfans hier, prijzenswaardig. In feite is dit geen moeilijk spel voor iedereen. Het is makkelijk om computerspelletjes te leren, maar het is moeilijk om met je verstand te spelen.

Reputatie 5
Badge +4

roblox

 

Reputatie 4
Badge +1

Ik zelf vind GTA V wel de beste, je hoeft niet eens online te spelen, Story mode is al geweldig op zichzelf en het is een iconische game. Wel jammer dat we al zo lang moeten wachten op GTA VI maarja.

Reputatie 5
Badge +3

Roblox GOAT

Badge

Ik vind Ace Attorney wel een leuk spel. Je moet dan rechtszaken winnen. Je kunt het op steam kopen, maar ik weet de prijs niet meer.

Reputatie 7
Badge +8

Ben niet zo'n gamer maar ik vind de basic spellen zoals minecraft, sims 4 en roblox leuk. Ik vind op de computer het beste maar ik doe het gewoon op mijn laptop. 

Reputatie 7
Badge +9

roblox

  1. het is gratis
  2. er zijn verschillende spellen
  3. je kan mensen ontmoeten
  4. het is geweldig
Reputatie 1
Badge

Als je FPS games speelt, kan ik DOOM (2016 / Eternal) aanbevelen

Reageer