Wat doe jij het liefste in je vrije tijd?

  • 27 November 2011
  • 61 reacties
  • 3318 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat doe jij het liefste in je vrije tijd?
Doe je bijvoorbeeld graag aan voetbal, tennissen of weet ik veel wat?
Plaats het hier en plaats ook waarom!
Groetjes!

PS: Mijn hobbys zijn Skateboarden en radiodj want het is echt leuk!

61 reacties

Mijn hobby's zijn ook radio maken, maar ook handballen 🙂
Mijn hobby's zijn ook radio maken, maar ook handballen :)
Haha leuk! heb jij ook een 'Thuisstudio'?
Mijn hobby's zijn ook radio maken, maar ook handballen :)
Haha leuk! heb jij ook een 'Thuisstudio'?


Nee, maar ik ben wel aan het sparen voor een mengpaneel + Studio microfoons 😃
Alles zolang het geen lezen is. brrhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/rolleyes.png
Ik hou van schrijven, lezen, dieren verzorgen, dichten, paardrijden, fotograferen
ik doe paardrijden , voltige ( een soort turnen / acrobtiek op een paard ) en horsebal ( een soort korfbal te paard ) computeren en brommer rijdenhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/redface.png
In mijn vrije tijd doe ik aan skateboarden. Ik zing ook, maar ik bak er niks van, toch wil ik een punkband beginnen 😛 Als ik me enorm verveel schrijf ik verder aan mijn verhaal, of ik ga muziek luisteren of computeren. TV kijken doe ik zelden, net als gamen of computeren, heb er geen behoefte aan. Meestal ben ik gewoon met vrienden buiten of bij iemand thuis ofzo.

😛
Ik lees graag. Vind het echt fijn om me te verdiepen in een andere wereld. En ik teken vaak portretten, handen en het menselijk lichaam. Daarnaast type ik vaak verhalen op de computer.
Het allerliefste ben ik bij de paarden, ik doe aan paardrijden: springen en dressuur,

maar ik werk ook op een kinderboerderij op een camping, t is daar echt superleuk! Ze hebben daar 4 paarden, binnenkort komt er een pony bij, en ze hebben ook geiten, kippen, cavia's, konijnen en nog heel veel andere dieren. Op die kinderboerderij rij ik ook paard, en ik ben nu ook een beetje bezig met vrijheidsdressuur, dat gaat eigenlijk al best wel goed:D!

Ik ben zo graag op de manege en op de kinderboerderij omdat het daar altijd gezellig is, op de manege heb ik heel veel vriendinnen (op school niet zo), en bij de dieren ben ik ook een beetje afgeleid van alle stomme dingen die ik mee maak.

xxx
haay

ik doe streetdance ( ja ik ben een meisje!!!!:))
en turnen en keyboard.

ik vind het geweldig om te dansen en ik wil daarom ook naar de dansacedemie en turnen doe ik voor lol, keyboard omdat ik leuk vind. eerst deed ik gitaar maar ik vond t niet zo leuk meer(mijn leraar werd boos als ik iets verkeerd deed:()!
dus nu ben ik overgestapt naar keyboard.

xx

ps ik vind lezen en films kijken ook heel leuk, ik ben een supeerrrrrr fan van Harry Potter heb alle boeken en films!:)
I Am A Real Potterhead!
haay
ik doe ook aan keyboard en ik vind het ook leuk!
harry potter heb ik nog nooit gezien maar veel mensen zeggen wel dat het heel leuk is dus misschien ga ik het een x proberen! xd
xxx
@Eeflief, moet je wel bij het eerste deel beginnen. Anders snap je er niks van. Echt een grote aanrader!!!
@Forget okee en weet je miss ook een site waar ik ze online kan kijken of dowloaden?
Ik haal mijn downloads hier: http://thepiratebay.org/torrent/5005138
Ik download via Utorrent.

En sommige delen kun je kijken via http://stagevu.com/


Succes!!
@Forget thankyouu ! http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/biggrin.png
Ik speel voetbal, jongens zeggen altijd dat meiden niet kunnen voetballen, dan daag ik ze altijd uit voor een potje 1 tegen 1. 9 van de 10 keer win ik dan.. En dan zeg ik altijd: Wie kan er hier nou niet voetballen, want ik ben dat gezeur zat meiden kunnen niet dit, meiden kunnen niet dat, tenslotte heb ik ook nog bij de KNVB (Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond) gespeeld en daar beviel het me prima, want dan heb je dat gezeur niet.
@eeflief en @forget

met Harry potter had het laatste deel gezien (Harry Potter and the Deathly Hallows part1) en daardoor vond ik het juist heel erg leuk maar ik snapte er inderdaad niks van 😛 maar ik vond het eerst stom maar nu ben ik dus heel erg fan:)
Mijn hobby's zijn gedichten schrijven,schrijven,lezen,tekenen en bloggen . Ook werk ik mee aan een jongerenblad en doe ik veel met mijn vriendinnen.
Ik zit op korbal en ballet! (ja ja ik weet het is een rare combi)
Hoi,
Ik doe het liefst dansen of acteren.
Waar ik ook van hou is muziek luisteren of achter de pc zitten.

Groetjes Charlotte
Ik lees omdat ik me daardoor helemaal kan opgaan in een andere wereld.

Ik schrijf als uitlaatklep, omdat ik het ontzettend leuk vind om te zien en omdat ik veel te veel fantasie heb.

En ik ben altijd bezig met mijn muziek omdat ik gewoon niet zonder zou kunnen leven.
Hoi,
Ik doe het liefst dansen of acteren.
Waar ik ook van hou is muziek luisteren of achter de pc zitten.
Groetjes Charlotte


haha we hebben dezelfde interesses!:d ik hou ook heel erg van dansen en acteren. zit je ook op dansles? zo ja wat voor dans doe je? ik hou ook heel erg van muziek luisteren, k luister per dag ongeveer bij elkaar opgeteld 3 uur muziek!:d I Can't Live Without Music<3
en achter de pc zitten is okk leukk:p
xx
Hoi,
Ik doe het liefst dansen of acteren.
Waar ik ook van hou is muziek luisteren of achter de pc zitten.
Groetjes Charlotte


haha we hebben dezelfde interesses!:d ik hou ook heel erg van dansen en acteren. zit je ook op dansles? zo ja wat voor dans doe je? ik hou ook heel erg van muziek luisteren, k luister per dag ongeveer bij elkaar opgeteld 3 uur muziek!:d I Can't Live Without Music<3
en achter de pc zitten is okk leukk:p
xx


Hey LoveC.`x
Wat leuk!
Ik zit op dit moment niet op dansles omdat ik net ben verhuisd maar daarvoor wel toen zat ik op streetdance.
Maar thuis dans ik ook veel en muziek luisteren.

Groetjes Charlotte
train voornamelijk aan mn gunslinger vaardigheden, met airsoftguns, ik ben de snelste van mijn buurt, dat moet ook wel, ik ben een van de weinige over, en ik run een radio, zit te bouwen aan wapens, etc,
Gamen haha warcraft enzo
X

Reageer