Wat doe jij het liefste in je vrije tijd?

  • 27 November 2011
  • 61 reacties
  • 3320 Bekeken


Toon eerste bericht

61 reacties

In mijn vrije tijd ga ik graag shoppen met vriendinnen, ben stiekem een beetje verslaafd aan nieuwe kleding. Ik koop ook regelmatig online.
En verder houd ik ervan om gezyellig met vrienden rond te hangen, films kijken en sporten (basketbal). Ik vind het altijd supergezellig als we op vrijdagavond training hebben en dan op zaterdag de wedstrijden. We zijn nog niet zo goed, maar we hebben ook veel nieuwe leden in het team. Dus ik hoop dat we snel beter worden, we hebben in ieder geval een leuke coach.
Shoppen, veel shoppen. En ik houd ook van sporten en films kijken. Eigenlijk allemaal niet zo interessant, maar ik vermaak me er prima mee.
Maar ik denk toch wel dat shoppen mijn grootste hobby is, ik heb veel kleding,  schoenen en accessoires.
Wat ik doe in mijn vrije tijd: vooral: Dansen,Skaten,Zwemmen,het internet,wii, lezen doe ik ook best wel vaak, naar vrienden gaan,zingen ...ookal kan ik er niks van xd, ik ga ook naar een jeugdbeweging, als ik niet weet wat te doen kan verveling natuurlijk ook xd
astronomie, 
fotografie, 
biologie
Vooral veel sporten: badminton, handbal, zwemmen enz.
Verder speel ik piano (met les), gitaar (zonder les) en zing ik (als mijn ouders en broer niet thuis zijn... soort les: op school musicalstroom). 
En ik spreek natuurlijk graag met mijn vriendin af...
Een paar tricks oefenen op m'n skateboard, youtube browseren, karton model vliegtuigjes, zwaarden, bouwen 😉
verhalen schrijven, ik maak er nu een op wattpad genaamd: survivor.
Ik ga graag bmx-en. Maar ik ken niemand die skate of bmxt. Moet dan dus in mijn eentje daarom vind ik het niet zo leuk...
Zijn er hier mensen die bmxen/skaten wat dan ook?
Lezen en voetballen soms ook fifa en fietsen
Rukken.:)
social media, hardlopen, wandelen, fietsen, tekenen, schrijven

Reageer