Wat doe jij het liefste in je vrije tijd?

• 27 November 2011
  • 59 reacties
  • 3275 Bekeken

Toon eerste bericht

59 reacties

judo, skaten, hardlopen,kaarten maken, lezen. en soms bakken (koekjes, taart, etc....)
Anime kijken, manga lezen
ik doe aan scouting. ja ik ben een meisje. en ik vind het leuk.
ik schrijf ook gedichten.
ik maak verhalen.
ik knutsel dingen.
ik ben heel creatief.
ik zing en dans.
ik doe hondenuitlaten.
drie uur in de week hiphop
drie uur in de week modern
twee uur in de week ballet,
shoppen,
chillen,

xx
World of Warcraft spelen ik ben daar aan heel verslaafd ik wou dat blizzard het spel nooit hat uitgevonden 😞
Ik doe in mijn vrije tijd handbal.
Voor mij is het gewoon heel belangrijk dat ik een teamsport doe.
xxx
freestyle schaatsen is echt vet.
x
eey, schattig koekiemonstertje van me
je moet gaan freestyle schaatsen waarom om dat als je het eenmaal goed gaat kan je vet veel meiden krijgen
ik was eerst het pispaaltje maar nu ben ik 1 van die boys
lathaa x
ik doe de sporten freestyle schaatsen een vechtsport daar naast nog oefeningen en zo
Gamen haha warcraft enzo
X
train voornamelijk aan mn gunslinger vaardigheden, met airsoftguns, ik ben de snelste van mijn buurt, dat moet ook wel, ik ben een van de weinige over, en ik run een radio, zit te bouwen aan wapens, etc,
Hoi,
Ik doe het liefst dansen of acteren.
Waar ik ook van hou is muziek luisteren of achter de pc zitten.
Groetjes Charlotte

haha we hebben dezelfde interesses!:d ik hou ook heel erg van dansen en acteren. zit je ook op dansles? zo ja wat voor dans doe je? ik hou ook heel erg van muziek luisteren, k luister per dag ongeveer bij elkaar opgeteld 3 uur muziek!:d I Can't Live Without Music<3
en achter de pc zitten is okk leukk:p
xx

Hey LoveC.`x
Wat leuk!
Ik zit op dit moment niet op dansles omdat ik net ben verhuisd maar daarvoor wel toen zat ik op streetdance.
Maar thuis dans ik ook veel en muziek luisteren.

Groetjes Charlotte
Hoi,
Groetjes Charlotte

haha we hebben dezelfde interesses!:d ik hou ook heel erg van dansen en acteren. zit je ook op dansles? zo ja wat voor dans doe je? ik hou ook heel erg van muziek luisteren, k luister per dag ongeveer bij elkaar opgeteld 3 uur muziek!:d I Can't Live Without Music<3
en achter de pc zitten is okk leukk:p
xx
Ik lees omdat ik me daardoor helemaal kan opgaan in een andere wereld.

Ik schrijf als uitlaatklep, omdat ik het ontzettend leuk vind om te zien en omdat ik veel te veel fantasie heb.

En ik ben altijd bezig met mijn muziek omdat ik gewoon niet zonder zou kunnen leven.
Hoi,

Groetjes Charlotte
Ik zit op korbal en ballet! (ja ja ik weet het is een rare combi)
Mijn hobby's zijn gedichten schrijven,schrijven,lezen,tekenen en bloggen . Ook werk ik mee aan een jongerenblad en doe ik veel met mijn vriendinnen.
@eeflief en @forget

met Harry potter had het laatste deel gezien (Harry Potter and the Deathly Hallows part1) en daardoor vond ik het juist heel erg leuk maar ik snapte er inderdaad niks van 😛 maar ik vond het eerst stom maar nu ben ik dus heel erg fan:)
Ik speel voetbal, jongens zeggen altijd dat meiden niet kunnen voetballen, dan daag ik ze altijd uit voor een potje 1 tegen 1. 9 van de 10 keer win ik dan.. En dan zeg ik altijd: Wie kan er hier nou niet voetballen, want ik ben dat gezeur zat meiden kunnen niet dit, meiden kunnen niet dat, tenslotte heb ik ook nog bij de KNVB (Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond) gespeeld en daar beviel het me prima, want dan heb je dat gezeur niet.
@Forget thankyouu ! http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/biggrin.png
Ik haal mijn downloads hier: http://thepiratebay.org/torrent/5005138
Ik download via Utorrent.

En sommige delen kun je kijken via http://stagevu.com/

Succes!!
@Forget okee en weet je miss ook een site waar ik ze online kan kijken of dowloaden?
@Eeflief, moet je wel bij het eerste deel beginnen. Anders snap je er niks van. Echt een grote aanrader!!!
haay
ik doe ook aan keyboard en ik vind het ook leuk!
harry potter heb ik nog nooit gezien maar veel mensen zeggen wel dat het heel leuk is dus misschien ga ik het een x proberen! xd
xxx
haay

ik doe streetdance ( ja ik ben een meisje!!!!:))
en turnen en keyboard.

ik vind het geweldig om te dansen en ik wil daarom ook naar de dansacedemie en turnen doe ik voor lol, keyboard omdat ik leuk vind. eerst deed ik gitaar maar ik vond t niet zo leuk meer(mijn leraar werd boos als ik iets verkeerd deed:()!
dus nu ben ik overgestapt naar keyboard.

xx

ps ik vind lezen en films kijken ook heel leuk, ik ben een supeerrrrrr fan van Harry Potter heb alle boeken en films!:)
I Am A Real Potterhead!

Reageer