Waar kun je van de spuitzakken voor henna tatoeages kopen?

  • 11 May 2018
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Mijn vriendin wil heel vraag van die henna tatoeages en ik wil best wel zo'n spuitzak ding of hoe het heet kopen voor haar maar ik heb geen flauw idee bij welke winkels in de stad(Omgeving breda liefst) je die kan kopen.
Als iemand dat weet laat ff weten ajb.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Google is je beste vriend. Vul in ''Breda hennatatoeages xx''. Op de 'xx' vul je de naam van het product in. Ik heb geen idee wat de naam hiervan is, dus misschien hebben anderen een idee.
Of je vult alleen ''hennatatoeages xx'' in. Als het niet in de omgeving is, kun je het vast online bestellen.
Google er op los en je komt vanzelf tegen wat je nodig hebt.
@Daan,

lachen toen ik jouw google zoektermen probeerde en op de xx spuitzak had gezet. Bij die met de plaatsnaam ervoor had ik gelijk wel een goeie hit, die moet je echt zelf gaan bekijken :)

Zonder plaatsnaam ook wel eentje, maar meer heb ik gevonden toen ik op "henna tattoo spullen kopen" gegoogeld had.

Veel plezier ermee @Bekertje69.
Kun je zelf van die dingen maken of ga je het voor het eerst op iemand anders 😛 proberen?

Btw die "spuitzakken" noemen ze ook wel "tubes" of "cones" (dat heb ik even gegoogeld 😉, alleen vraag me niet meer hoe, want dat ben ik vergeten :))

Groetjes,
M&M's

Reageer