Vraag

Waar ben jij echt trots op?

  • 30 December 2022
  • 23 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! In dit topic kun je delen waar je echt trots op bent. Dat kan zijn iets wat je goed kan, iets wat je mooi vindt aan jezelf, iets goeds wat je hebt gedaan, of iets anders. Wees niet te bescheiden! 
 

Ik ben benieuwd! Doeiii liefs Tai 🍀💙


23 reacties

Dat ik op een dijk een x een baby opving zacht genoeg die uit een kantelende kinderwagen viel. Kindje heeft niks gevoeld en viel niet op de steenblokken en haar ouders waren heel dankbaar. Zo lief <3

Sjammetje xxxx

Hey @Sjammetje  wat lief!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi leuke vraag :) 

Top @Sjammetje ! 

Bijna te vergelijken met Sjammetje. Ik heb een keer een meisje dat van de fiets was gevallen en dizzy was haar wonden uitgespoeld met water uit mn drinkfles, verbandjes er op gedaan en toen mijn vest onder haar hoofd gelegd terwijl een vriendje mijn ouders ophaalde. Later kwam ze met haar ouders langs om nog eens te bedanken daar werd ik super verlegen van maar het was ook heel schattig van ze. 

Groetjes liefs Julian X 

 

Hey @Julian12, dat is ook echt lief!

Reputatie 7
Badge +15

En jij @Tai6565 

 

XOXO

Groetjes

Mij_Niet_Gezien

1. Ik ben best wel trots op iets wat ik heb getekend; 

Ik had een eigen versie van mezelf in heartstopper style getekend en die is zo goed gelukt (al zeg ik het zelf) ik ben echt trots 😎🥳🥲.

 

  1. M’n zus en ik liepen op straat en er was een elektrische fiets achter ons die heel hard op m’n zus af reed alleen ze zag dat niet maar ik wel dus ik kon haar NET op tijd wegtrekken anders was ze plat 🥶🥵
Reputatie 7
Badge +15

❤️ 
 

Leuk 💜, althans, nummer 1. Dan 😅☺️
 

groetjes 
Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk toch dat ik moet gaan voor het redden van iemands leven en het tegenhouden van meerdere zelfmoordpogingen. 
Fun fact: ze is nog steeds boos dat ik haar heb gered en heeft mij bedreigt en al :D but yeah im proud bitchh

Heel erg leuk dat je deze topic bent gestart!

@Ash_notmyrealname toch echt goed!!!!!! Ik denk dat die gene toch wel diep van binnen blij is dat je hem haar hun hebt gered hoop ik

Reputatie 4
Badge +1

 

@Tai6565

Achteraf weet ik niet of ik de zelfde keuze zou maken als ik terug in de tijd ga. Ja ik weet het dat is gemeen maar ze is een verschrikkelijk mens

@Ash_notmyrealname  Oja snap ik maar toch echt goed!

K heb er nog eentje (ik ben nu toch bezig) : eerst droeg ik altijd kleding die heel neutraal was zoals alleen maar zwart en dingen die niet zo op vielen

nu doe ik gewoon wat ik zelf wil en wat ik mooi vind en dwing ik mezelf niet meer om een super strakke niet lekker zittende spijkerbroek aan te doen die ‘in’ is. Ik doe gewoon aan wat ik mooi vind en wat heel kleurig is 🤩.

daar ben ik trots op!

Reputatie 7
Badge +15

K heb er nog eentje (ik ben nu toch bezig) : eerst droeg ik altijd kleding die heel neutraal was zoals alleen maar zwart en dingen die niet zo op vielen

nu doe ik gewoon wat ik zelf wil en wat ik mooi vind en dwing ik mezelf niet meer om een super strakke niet lekker zittende spijkerbroek aan te doen die ‘in’ is. Ik doe gewoon aan wat ik mooi vind en wat heel kleurig is 🤩.

daar ben ik trots op!

Knap dat je dat durf; ik doe ook wel aan wat ik dan wil.. iedereen is echt “ hetselfde “ tt * tegenwordig…

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Ik had een pony die heel jong en ondeugend was.  Ik wilde wedstrijden rijden maar iedereenzei dat mijn pony te ondeugend was.  Ik deed het toch en had meteen 3 winstpunten.  Dat vind ik echt zo tof en voelde me echt trots. 

Knap dat je dat durf;    Dankje (:    ik doe ook wel aan wat ik dan wil..     cool! Dat is echt zo veel fijner         iedereen is echt “ hetselfde “ tt * tegenwordig…          

Best wel veel mensen maar ook wel best wel mensen die echt een beetje andere stijl hebben, dat vind ik altijd wel leuk om te zien 

liefssss

 

 

-Tai 🍀🍀🍀

 

 @Mimo  wat goed dat je door bent gegaan!!! Dat is idd echt iets om trots op te zijn! 

Reputatie 7
Badge +15

 @Mimo  wat goed dat je door bent gegaan!!! Dat is idd echt iets om trots op te zijn! 

Zeker ;) de aanhouder wint zgeenen ze hé?!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Jaaaaa!

Reputatie 7
Badge +19

Dat ik mijn diploma heb gehaald

Cool @jaivy !

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben trots dat (voor het grootste deel) m’n depressie heb overwonnen.  Ik ben trots dat ik aardig gitaar kan spelen. En hopelijk kan ik trots zijn dat ik dit jaar ga slagen voor m’n examens.

Hey @tim16  ik kan me voorstellen dat dat echt een overwinning is! Cool gitaar en hopelijk ga je slagen! 

Reageer