Vreemde hobby.....

• 11 February 2017
  • 5 reacties
  • 687 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Okee, me ouders wilden dus dat ik een hobby zocht (ik snap ook niet waarom). maar ik heb besloten plantjes te gaan verbouwen op mn kamer, gewoon die bakjes die je kon sparen van de "Alhert Beijn" (als je snapt welke ik bedoel). ik ben alleen steeds meer naar ze toe gegroeid ik zal ff uitleggen wat ik bedoel. ik lees ze elke avond een verhaaltje voor en dan aai ik ze even en als ik naar school ga zet ik klassieke muziek voor ze op (dat vinden ze fijn). ik ben bang dat me klasgenoten en vrienden dit raar vinden, maar mn sla groeit er door als kool! oja ik heb ze ook allemaal een naam gegeven, ik dacht dat het leuk was om ze te vernoemen naar mensen die op me andere topics zoveel geholpen hebben en een enorme inspiratie zijn op dit forum. dus williestroker, pin, menspersoon, ttom en pheebe, als jullie dit lezen dankjewel!!

dikke groetjes
LordBrain 🆒

ps. op het plaatje kan je ttom zien (een lavendelplantje)

5 reacties

IK VIND HET ECHT EEN SUPER LEUKE ORIGNELE GENIALE HOBBY
Leuke hobby lijkt mij , maar een verhaaltje aan je planten voorlezen lijkt mij een beetje vreemd.
De planten naar muziek laten luisteren is niet zo zeer vreemd.

Het lijkt mij niet dat jouw klasgenoten het erg raar zullen vinden.
Oké, ik lees dit topic nu pas. 4 maanden later... Uhm, ik hoop dat Pin een mooi groentje is geworden en dat ie lekker was? Of is ie nog steeds aan het groeien?

Ik vind plantjes verbouwen erg leuk. Ik heb al een paar maanden een kas in de schuur staan, om mijn AH moestuintjes in te gaan verbouwen. (I know ik ben laat). Alleen nog een plekje zoeken voor de kas in de tuin....

Gr. Pin
Awww wat lief! Ik heb geen planten, maar ik heb wel een schuiftrompet die mij enorm dierbaar is. Die vernoem ik wel naar je!
Trouwens, ik vind het helemaal geen rare hobby. Ik heb artikelen gelezen over goede en slechte intentie naar planten uiten. Volgens mij is er nog geen significant onderzoek naar gedaan, maar ik heb in het verleden wel eens tegen mijn tuinkers plantje moeten schreeuwen en schelden voor biologie (ja echt waar, ik weet dat het raar klinkt, maar ik meen het echt) en de andere moest ik juist heel lief behandelen. Het plantje waar ik tegen ging schreeuwen ging veel eerder dood. Dus ik zou zeggen: vooral doorgaan met vertroetelen!
- onnodige quote verwijderd -

awww echt leuk!

Reageer