Vraag

vreemde aanraking door jongen?

  • 11 January 2019
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
ik had vandaag gym en het was in teams, toen mijn team ver van mij afstond kwam er een jongen van de tegenstander langs mij rennen, ondertussen duwde hij zijn hand op mijn borst. Ik vond het heel eng en ik durf niet meer goed in zijn buurt te komen. Mijn vriendinnen zeiden dat ik naar de mentor moest gaan en mijn ouders ook. Maar hoe leg je zoiets uit? en hoe kan ik ooit weer normaal gymmen?

3 reacties

Hoi

Een jongen heeft je ongewenst aangeraakt. Het lijkt me inderdaad goed om dit bij je mentor te melden. Het is alvast erg goed dat je dit met je ouders en vriendinnen besproken hebt. Je zou, zoals AnOnleMer2019 zei, een vriendin kunnen meevragen naar je mentor. Je ouders zouden ook bij het gesprek aanwezig kunnen zijn.

Kan je je mentor mailen? Misschien ligt dat je beter. Je zou kunnen schrijven wat er gebeurd is, waarna jullie er een gesprek over kunnen hebben. Wie weet vind je een gesprek minder lastig, als je mentor reeds op de hoogte is van wat er gebeurd is.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 5
Badge +4
weet je zeker dat hij het exspress heeft gedaan miss is het perongeluk
Hey,

ik zou net zoals andere aanraden om met je mentor te gaan praten.

Je hebt het hier uitgelegd in een paar zinnen uitgelegd, dus ik denk dat het je ook wel lukt om aan je mentor uit te leggen. Je kan altijd vragen of er een vriendin mee gaat, dan kan ze je helpen.


Succes!

Reageer