VRAGENLIJST ZUCHT 😴. Over... ja zeg het maar.

  • 13 January 2020
  • 40 reacties
  • 1780 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!


1. Wat is jouw slechtste gewoonte?


2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?


3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?


4.Heb je hoogtevrees?


5.Wat is je favoriete nummer van deze week?


6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?


7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?


8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?


9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 


10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?


11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?


12.Kauw je op je pen en of potloden?


13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?


14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?


15.Bij welke film heb je het meest gehuild?


16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?


17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?


18.Wat was als kind je droomberoep voor later?


19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?


20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?


21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?


22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?


23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?


24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?


25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?


26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?


27.Besta je of leef je?


28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 


29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?


30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?


31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?


32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?


33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?


34.Geloof jij in karma?


36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”


37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?


38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?


39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?


40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?


41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?


42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?


43.Kun je ook huilen als je onder water bent?


44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?


45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?


46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?


48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?


49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?


50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?


 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen!

See ya!

Spookyzx. 


40 reacties

Hi Spooky my man, wat flik je me nu? Een vragenlijst…?

Spookyzx: Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏).

IK: Je weet niet half wat ze mij elke dag allemaal vragen haha.

Spookyzx: Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden

IK: oh, geen seks, das een bummer

Spookyzx: Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

IK: nou, ik ga wel gwn alles invullen, als de vragen niet te moeilijk zijn….

 

1.Wat is jouw slechtste gewoonte?

Uhm, pfff, tja, geen ‘nee’ kunnen zeggen op momenten dat dat wel de slimmere optie zou zijn. Daarom ben ik nu deze vragenlijst aan t invullen, terwijl ik beter had kunnen gaan slapen

 

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

Mnu, zolang ik maar bij mensen ben die ik lief heb, maar Zuid-Frankrijk zou wel ‘Nice’ zijn (of daar ergens in de buurt haha)

 

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

Uhm, een hele dag jongens kijken met m’n twin ofzo. Tis al een topdag als ik met hem ben. De rest is bonus. What more do you want. Of een hele dag niks doen, das ook wel eens lekker. Maar dat lukt me toch niet, niks doen.

 

4.Heb je hoogtevrees?

Nee, niet echt. Ik zou het beter wel hebben. Dan was dit nooit gebeurd: ik ben een keertje door de brandweer van het dak van een gebouw gehaald. Naar boven klimmen ging wel, maar naar beneden is net ff wat spannender. Papa en mama waren er ook heel erg blij mee. Vooral niet met de rekening…

 

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

69, oh ja, sorry Spookyzx, tis geen seksvragenlijst,

je bedoelt muziek?

Nou, ik vond een nummer van @Kenshin wel mooi. Ik had t gisteren gedownload: https://www.youtube.com/watch?v=NasqiDwOsdI

Lauren Aquilina - (You can be) king en you too, Kenshin

Net als eentje van @Pin: lekker hardstyle (zo kende ik Pin nog niet):

https://www.youtube.com/watch?v=_fyyFFAmxIg&feature=youtu.be

Pooh, hoe heet die ook al weer? Oh ja, Kaskade - Lessons in love (die lessen kan ik wel gebruiken) Headhunterz remix

 

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

Easy, als ze me een miljoen euro geven, mogen ze al m’n huisdieren meenemen. Waar is het contract, dan teken ik gelijk. Dan mogen ze gelijk al m’n 0 huisdieren mee nemen, dus miljoentje erbij is welkom. Eigenlijk heb ik wel een ‘pet’ en die doe ik nooit weg voor wat dan ook, love my twin

 

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

Idk, ik denk niet zo ver vooruit of is het al binnenkort? Heb jij inside information, Spookyzx?

Wat mij betreft gaat ‘t niet gebeuren. (I have) So much love (to give) - Fedde Le Grand

https://www.youtube.com/watch?v=JBhBbxm4nak

 

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

Das logisch toch. Het is superlijm, geen alleslijm. Vraag het verder aan Johan Cruijff

 

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

Zwemvesten??, alsof dat helpt als je boven land neerstort. Wie heeft dat nu weer bedacht. Uhm, omdat je zwemvesten kleiner kunt opvouwen dan een parachute? Misschien ook, omdat er meer mensen zijn die kunnen zwemmen, dan parachute springen. Oh nee, die hebben geen zwemvest nodig. Omdat al die touwtjes van die parachutes makkelijker in elkaar komen, dan die van de zwemvesten?? Ik geef ’t op. Zeg jij het maar.

 

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

Om mensen, die een hekel hebben aan lange woorden nog een beetje extra te pesten. Sesquipedalofobie = angst voor lange woorden

 

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

Spreading love and happiness, zoiets?

 

12.Kauw je op je pen en of potloden?

Nee, ik heb daar kauwgum voor. Het woord zegt t al hè, K A U W gum. Het is niet echt gum, in de zin van potlood of pen uitgummen. Waarom moet ik alles hier toch uitleggen.

 

13.Iemand struikelt en valt. Lachen of helpen?

Lachen voor, na en tijdens het helpen en vragen of die t nog een keertje wil doen. Dan kan ik t ook filmen.

 

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

‘Houdt je mond’, oh nee, te laat nou gaat ie een hele dag ‘houdt je mond’ zeggen

 

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

Welke niet? Als er iets zieligs met een leuke jongen gebeurt of toen Bambi uitgleed op het ijs, dan heb je me al. Nee, maar serieus, ben best wel een gevoelige jongen en durf mijn emoties wel te tonen. Niet echt een huilebalk, maar ik voel het verdriet van een ander snel aan. Gedeelde smart is halve smart of hoe zeggen ze dat. Huilen op z’n tijd is wel fijn gevoel. Lucht ook wel op, toch? Net als lekker springen op goeie muziek. Geen emotie is mij vreemd. Ik kan ook keihard genieten van dingen.

 

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

Are you sure? Moet er niet aan denken. Uhm, kijken hoe lang ik m’n adem in kan houden. Ik ga iedereen die ik lief heb keihard missen. Dus zo ver ga ik het niet laten komen. Ik ga in een week iets in elkaar knutselen waardoor ik (en anderen die dat ook willen) niet dood ga(an).

 

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

Niet iedereen is te vertrouwen, ook al doen ze zich zo voor. Maar ja, ik geef iedereen het voordeel van de twijfel, met soms de gevolgen daarvan.

 

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

Weet ik niet meer. Zandkastelen bouwen ofzo met mn twin??? We bouwen tegenwoordig alleen nog maar luchtkastelen, terwijl we dagdromen. Is ook wel leuk, hoor.

 

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

No way, laat mij maar lekker anoniem door het leven gaan en uiterst aantrekkelijk ben ik toch al hahaha

 

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

Bij mij lukt die eerste wel altijd. De rest gaat meestal mis.

 

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

Nee, echt niet. Ik probeer elke dag alles te geven, zonder dat ik weet wanneer het einde er is. Dan hoef je nooit spijt te hebben, van dingen die je niet gedaan hebt.

 

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

Geen één??? Ik kijk niet zo veel films. Wel fragmenten van films. Die stukjes waarin leuke jongens te zien zijn. Zoals in Billy Elliot dat ie zijn buurjongen nog een kus geeft, voordat hij vertrekt naar zijn dansopleiding. Echt tranen dan haha. Ja en filmpjes van mezelf of mn twin als we weer eens iets doms doen (bijna elke dag), zoals met een dienblad vol hamburgers en frietjes en cola languit vallen in de Mac ofzo en er dan zelf het hardste om lachen. Bloopers van onszelf zijn wel grappig, vinden wij dan toch. We hebben wel zelfspot en we raken altijd in onmogelijke situaties.

 

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

Beste =  mijn twin, nee, maar serieus beste is, uhm, aankoop? spullen dus, ik heb niet zo veel met spullen. Ik zou alles weggeven aan iemand die het harder nodig heeft. Ik heb best wel veel spullen, dus heb makkelijk praten, maar ik hecht niet echt aan spullen die ik gekocht heb voor mezelf. Kadootjes wel, die ik gekregen heb van iemand die iets voor me betekent. Dan is het kleinste en meest waardeloze (in geld dan) dingetje ineens onbetaalbaar. Ik kan ook nooit dergelijke spullen wegdoen, ook al, zijn ze helemaal versleten. Ik koester die dingen. Ik bewaar dus ook alle kaartjes die ik ooit gekregen heb voor mijn/onze verjaardag en van die dingen. Ook linkjes van liedjes, die een speciale betekenis of connectie geven met iemand die dierbaar is, bewaar ik. Beste aankoop, als het toch over spullen gaat is misschien een camera of telefoon, dus iets waarmee ik dierbare herinneringen kan vast leggen en bewaren. Dat klinkt wel mooi, toch? Doe ik dat.

Nou nog die slechtste. Spookyzx jongen, wat doe je me aan. Waar laat je me allemaal over nadenken midden in de nacht. Slechtste was misschien een vuurpijl van 50 euro ofzo die de lucht niet in ging?? Idk, really. Sorry voor dit te makkelijke antwoord.

 

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

Als iemand gepest wordt. Gekleineerd. Uitgelachen etc. Hoe kan iemand daar nu plezier aan beleven.

 

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

Ik leef nu al in een droomwereld. Ik zou wel het vriendje van Henry Danger willen zijn ofzo en van nog een heleboel andere leuke jongens die in series of films spelen. Droomwereld dus. Wanneer word ik eens wakker.

 

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

Nou, niet echt. Ik heb altijd m’n eigen spullen bij me als ik een keertje in een hotel ben.

Maar ja, dan neem ik wel al die zeepjes en shampoo enzo mee voor mama of onze zus hahaha.

 

27.Besta je of leef je?

Ik leef. Das meer dan alleen bestaan, toch?

 

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

Probeer maar eens een ronde pizza in een ronde doos, die precies de grootte van de pizza heeft, te schuiven. Dus, zoals je iets in de brievenbus schuift, zeg maar.

Btw, ik ben geen fan van Pisa, alles staat scheef daar, behalve die toren.

 

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

Ik kan en wil niet zonder jullie ofzo. Maar liever zou ik zeggen, ik ga niet dood, ik rust alleen ff uit.

 

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

Zonder licht rijden, appen op de telefoon tijdens het fietsen, voor het verkeer hinderen om een groep eendjes de weg over te laten steken. Ja, ben wel een softie, hè

 

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

Ik houd meer van ananas zonder pizza eronder.

 

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

Nature en nurture, zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Nature-nurture-debat

Simpel gezegd, aanleg-opvoeding. Verschillende combi’s mogelijk. Goede aanleg en goede opvoeding geeft een goed resultaat, goede aanleg en slechte opvoeding kan slecht resultaat geven, slechte aanleg en goede opvoeding kan goed resultaat geven, slechte aanleg en slechte opvoeding, tsja, daar mag je weinig hoop op een goede afloop hebben. De werkelijkheid is veel ingewikkelder, denk ik.

 

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

Ze zeggen het. Ik ken ‘m niet. Ben niet christelijk of welk ander geloof. Heb wel goede normen en waarden, denk ik zelf en dat hoor ik ook wel van mensen om mij heen.

 

34.Geloof jij in karma?

Ja, beetje wel. Ik neem het zekere voor het onzekere en probeer me netjes te gedragen. Maar ja, maak soms ook uitglijders.

 

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

Dat wordt soms te gemakkelijk gezegd. Ik (en twin ook) ben zeker wel vergevingsgezind, maar ‘vergeten’ is niet vanzelfsprekend. Sommige mensen hebben ons (twin en ik) leven behoorlijk verpest. Die hoeven we dus niet per sé ooit nog eens te zien. Toen ze de kans hadden, hebben ze die niet genomen, dus waarom dan later ineens wel, als het hen uitkomt. Zo denken we daar nu iig over. Maar we moeten toch door en er is een spreuk die daar wel bij past ’luctor et emergo’= Ik worstel en kom boven.

 

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

Spookyzx, we sparen bijna alles wat er binnenkomt. Nou ja, een groot gedeelte toch. Meeste andere geld geven we uit aan leuke dingen met anderen. Ik hoef geen duur horloge ofzo. Lol hebben en delen is veel mooier en waardevoller dan elk ding dat je kunt kopen.

 

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

Als het een leuke en lieve jongen is, hoeft ie wat mij betreft niet beroemd te zijn. Er zijn wel bekende jongens die ik knap vind en leuk enzo, maar beroemdheid zegt mij op zich helemaal niks. Ik houd ook niet van dat ‘name-dropping’ gedoe, van ik ken die en was bij m. Ik heb ook nooit aan een beroemdheid gevraagd of ie met mij op de foto wilde, hahaha. Al die beroemdheden hebben ook een houdbaarheidsdatum, na een tijdje zijn ze ineens toch minder aantrekkelijk. Vooral omdat je ze niet echt kent en het dan alleen om uiterlijk gaat. Er zullen echt wel leuke en lieve tussen zitten, maar die hebben zo’n ander leven. Dat past toch niet.

 

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

Samen met m’n twin in een eigen bedrijfje?? Selfmade of na een studie. Hopelijk gelukkig in de liefde en nog steeds close met m’n twin. Familie is en blijft belangrijk. Misschien buiten Nederland in een warm land ofzo.

 

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

Koeieoog. Ja, ik deed stoer op school bij biologie en ging wedden. Beetje dom, want dat koeieoog is niet te hachelen. Dat krijg je als je een grote mond hebt op momenten dat je die beter kunt houden. Ik heb mijn verlies genomen als een man haha en iedereen op een ijsje getrakteerd.

 

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

Ja, hopeloos, elke keer weer op nieuw. Jongens van mijn leeftijd ongeveer. Henry Danger, Valentijn uit GTST (das Jesse uit Brugklas), die nieuwe jongen in GTST Steef, in het echt Tommy van Lent, Joey Birlem, Vinchenzo, Prins Peter van Prince Caspian (toen die nog jong was) Mauro van dance-crew The Fire/Oxygen, Matthew Koon (toen die 15/16 was, waren wij 8 ofzo), zie https://www.youtube.com/watch?v=luFZ2Z5lvIYen zo kan ik nog wel even door gaan. Soms zijn ze ondertussen al veel ouder, omdat ik naar een oude serie zit te kijken en dan knap ik op ze af hoe ze er nu uit zien.

 

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

Niet per sé, maar als iemand er verzorgd uit ziet zegt dat wel iets over hem. Ik kijk nooit naar meisjes op die manier, dus zeg ‘hem’. Knap wil niet zeggen aardig enzo. Veel bekenden hebben een bepaald image en ze hoeven in privé natuurlijk niet zo te zijn. Dat kan 2 kanten opwerken. Dat het mee en ook dat het tegen kan vallen irl.

 

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

Ik kan overal huilen, denk ik. Met een duikbril op toch wel. Ik weet eigenlijk niet of de tranen onder water over m’n wangen kunnen rollen. Te veel andere nattigheid in de buurt, denk ik. Maar idk of je tranen kunt hebben onder water. Weet jij het, Spookyzx?

 

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

Op M&M’s, nou ja, een paar jaar geleden dan toch wel redelijk. Vooral door ons haar toen. Wij zijn wel knapper dan die andere 2 dudes. Da’s een Noorse tweeling en die zingen, zie https://www.youtube.com/watch?v=eUZ5VSMLyVs

Marcus & Martinus Ft. Silentó - Like it, Like it.

Cute en stoer hè, zo waren wij ook, een paar jaar geleden haha, wat een mannetjes

 

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

Idk. Niet durven, te weinig zelfvertrouwen, geen plan hebben, ook geen plan B voor als het anders loopt, bang om anders te zijn dan de massa, geen initiatief en doorzettingsvermogen, geld en vooral het gebrek er aan kan natuurlijk ook een rol spelen, maar dan zijn er vast wel andere manieren als je een goed plan hebt en graag wilt, tegenwerking door omgeving help natuurlijk ook niet

 

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

Betere hygiëne en gezondheidszorg

 

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

Mijn twin en onze ouders en verdere familie en vrienden en een eerste kus van een jongen waar ik verliefd op was

 

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

There’s always tomorrow, het glas is half vol, liefde overwint alles

 

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

Ja, Spookyzx. Nee, grapje,  natuurlijk niet saai. Ik vond deze wel leuk. Het heeft me wel m’n nachtrust gekost haha

 

 

Hoi

 

Na me uiterlijk vermaakt te hebben met het lezen van de antwoorden van M en Ms, zal ik me aan je vragen wagen :slight_smile:

 

1.Wat is jouw slechtste gewoonte?

Zielige verhalen bedenken waar ik om ga huilen. 

 

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

Momenteel heb ik het op m’n huidige woonplek prima. Fijne ligging, goede hobbyclubs in de buurt, net buiten de stad. Echter zou een klein appartementje aan de rand van Kyoto me ook best liggen. 

 

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

Met een rugzak en kaart Japan door reizen. De technologie voor zover mogelijk achter me laten, en me voor een tijd richten of de mooie, traditionele Japanse sfeer. 

 

4.Heb je hoogtevrees?

Nee. Gelukkig maar, anders had ik niet kunnen genieten van m’n bergklimvakantie deze zomer. 

 

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

Sakura - Peter Roe

 

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

Nee. Ik heb huisdieren gehad, moge zij in vrede rusten, en voor geen geld van de wereld zou ik deze vrienden weggeven. 

 

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

x

 

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

Wat een leugenachtig woord inderdaad; superlijm. Net of die lijm alles kan. 

 

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

Oh, die waren er hoor. Tot iemand op een dag besloot om de touwtjes van de parachutes om te knopen tot armbandjes, gewoon uit verveling. Sinds die gebeurtenis besloot men over te schakelen naar zwemvesten. Daar kan je namelijk nauwelijks wat mis mee doen. 

 

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

Droogweg voor de ironie? Misschien kwam deze term er dankzij een sadistische arts. 

 

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

x

 

12.Kauw je op je pen en of potloden?

Nee. Lijkt me niet zo prettig bij het uitlenen van je schrijfgerei. Nu ik dat bedenk… misschien is kauwen op je pennen wel een manier om ze na het uitlenen terug te krijgen. 

 

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

Is de val een mooie salto met zachte landing? Lachen, want die zijn grappig. Is de val eerder een eenvoudige plof met ‘auw’ tot gevolg, dan zou ik me eerder stil houden en helpen. 

 

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

Ik zou ‘m een eekhoorn leren nadoen. Ja hoor, eekhoorns maken geluid. Het is best schattig. 

 

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

Dat zouden ‘Before I Wake’ en ‘Room’ kunnen geweest zijn. De ene op het eerste zicht een alledaagse horrorfilm, maar na verder kijken een meeslepend verhaal. De andere, Room, al even ontroerend. Beiden met Jacob Tremblay in de hoofdrol; een beloftevol jong acteur. 

 

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

De alledaagse dingen denk ik. Alleen dan met meer aandacht en zelfbewustzijn. 

 

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

Uiteindelijk komt er veel goed, hoewel er nog harde tijden aankomen. Succes d’ermee. 

 

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

Iets met paarden geloof ik. Zou ik nog steeds super vinden. 

 

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

Goh, kan ik op die manier wat betekenen voor anderen? Zo ja, dan misschien wel. 

 

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

Ik zou het niet weten, vriend. Ik waag me enkel aan eenvoudige koekjes. 

 

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

Misschien wel, al is het maar voor het komisch effect. Ik zou de datum droogweg in mijn agenda neerpennen. 

 

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

Dat moet ‘Spirit’ geweest zijn. Mijn ouders zijn vast gek geworden van deze film. Zo vaak keek ik ‘m. 

 

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

Beste: Ik vond m’n muesli snack uit het automaat gisteren best lekker. 

Slechtste: M’n horloge. Ik moet spontaner gaan leven. 

 

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

Misbruik, pesten, iemand bewust kwetsen (val wat in herhaling hier, maar goed)

 

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

In ‘Warrior Cats’. 

 

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

Nee. Ik ben gehecht aan m’n eigen vertrouwd geurende producten. 

 

27.Besta je of leef je?

Ik leef (nog), wat ik een hele prestatie vind. Besta ik? Bestaat deze vragenlijst? Bestaat de tas thee naast me?

 

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

Omdat een vijfhoekige doos als onpraktisch bevonden werd. 

 

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

‘Shouganai’

 

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

Het per ongeluk betreden van privéterrein om een kat te aaien. 

 

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

x

 

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

Een mix van beide, hoewel ik denk dat omgeving een grote rol kan spelen. 

 

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

Ik geloof in een soort bewustzijn van de natuur. Dat de goden zich in de bomen, rivieren en bergen bevinden. Daarin schuilen ze, en werden ze geschapen. 

 

34.Geloof jij in karma?

Ja, hoewel het effect ervan een tijd op zich kan laten wachten. 

 

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

Vergeven kan. Vergeten is lastig, en hoeft zelden. 

 

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? 

Ik zou het niet weten. Wat spook jij zoal uit, Spookyzx?

 

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

Bevriend met Jonna Jinton, denk ik. Ze maakt heel inspirerende Youtubevideo’s rond natuur en gezond leven. Verder lijken uit de hoogte gevallen artiesten me geen fijn gezelfschap. 

 

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

x

 

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

Inktvis. Waarschijnlijk niet zo vreemd in andermans ogen, maar een griezelig beest in de mijne. 

 

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

Nope. Nog nooit verliefd geweest. 

 

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

De fysieke kenmerken minder, maar zaken als kledij, verzorging en dergelijke wel. 

 

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

Absoluut. Mij is het gelukt. 

 

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

Haha, geen enkele. De meesten zouden me vergelijken met een eenzame hobbit, denk ik. 

 

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

Angst, onzekerheid, financiële moeilijkheden, sociale invloed? 

 

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

De fruitpers. 

 

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

x

 

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

Ik ben nog intensief aan het leren :slight_smile:

 

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

Nee hoor. Ik vermoed dat eerder mijn antwoorden saai waren. 

 

Gr. Kenshin

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? Ik chill teveel.

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? I don't know.

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?  Inbreken in een verlaten gebouw en dat dan opnemen en op YouTube zetten.

4.Heb je hoogtevrees? Beetje, als ik op trappen loop die heel hoog zijn niet maar wel als ik op een ladder sta.

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?  Deze week geen nieuwe nummers ontdekt.

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? Nee

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? Klimaatverandering verwoest het denk ik.

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?  De verpakking weert het ofzo.

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? Noodlanding.

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? Om die mensen te irriteren.

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?  Wiskunde, ik ben er megaslecht in.

12.Kauw je op je pen en of potloden? Ja

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? Lachen...

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? Ik zou hem leren om mijn kat te roepen :)

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? #Emotieloos, ik huil nooit bij een film...

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? Gamen voor het leven.

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? Om me iets beter te gedragen op school

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?  Ik wou toen ik 6 was iets met bouwen.

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? Nee.

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? Ervaring

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?  Nee

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? Geen een.

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? Beste aankoop: Eten Slechtste aankoop: Een laggende game.

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? Terrorisme, mishandeling, geweld, dat soort dingen.

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?  Geen een, ik wil graag mezelf blijven.

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? Nee

27.Besta je of leef je? Besta, welk leven>

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos?  Lucht ofzo.

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? '’Doodgaan is best chill'’

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? Frauderen denk ik.

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? Middelmatig.

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? Omgeving.

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? Ik ben atheist.

34.Geloof jij in karma? Ja, dat wel.

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” Ik ben niet zo vergevingsgezind.

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? Groepsdruk en impulsiviteit.

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? Hmm.. Dat weet ik niet echt.

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? In een huis.

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? Ik heb is een keer om te kijken hoe het smaakt een vlieg opgegeten

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? Nee

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?  Nee

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? Ja

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen? Geen

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? Denken dat het niet lukt of dat ze denken dat ze niet genoeg tijd hebben.

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? Elektriciteit.

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? Nieuwe telefoon.

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? Ik leer nog steeds net zoals Kenshin.

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst? Nee :)

-Dr8gon99

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

teveel gamen

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

pff idk man, ik wil overal en nergens zijn

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

heel veel reizen en vliegen

4.Heb je hoogtevrees?

yeap

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

 kwa wat uitgebracht is? dan idk.

NF elke song, en kensington uncharted

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

nopeee, ook al gaat hij bijna dood

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

uhh mijn gedachte hierover word te lang om neer te zetten haha

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

dat komt vgm omdat er dan nog geen lucht bij zit

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

omdat je zwemt in een vliegtuig?

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

omdat iemand zijn teen stootte tijdens het bedenken van dit woord

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

geen idee

12.Kauw je op je pen en of potloden?

nee

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

lachen, helpen, lachen, nog lachen

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

niks, ik wil rust

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

geen

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

gedoopt worden

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

 GA NAAR DIE MENSEN OP HET STATION lol

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

prof voetballer

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

nope, i love  my ugly ass

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

toevallig gister gebakken en het waren de eerste 2 omdat ik het totaal niet kan

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

nooo

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

geen

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

beste, ps4

slechste; wifi repeater van 200 euro die na 2 dagen dood ging

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

racisme, grappen over iemands geloof

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

geen, elke serie is altijd drama

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

nee

27.Besta je of leef je?

ik adem

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

omdat in een ronde doos het moeilijk is om eruit te halen

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

well that’s sad

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

te hard rijden

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

nope, vind  warme ananas niet lekker

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

omgeving en opvoeding maakt het, daarnaast zit het ook een beetje in de gene

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

yeap,Psalm 90;2 ; Nog voordat de bergen waren geborenof u de aarde en het land had voortgebracht, bent u God, van eeuwigheid tot eeuwigheid

34.Geloof jij in karma?

nee

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

licht eraan welk probleem

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

*jou, en weet ik niet

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

geen, met iedere beroemdheid want iedereen is arrogant. behalve Kanté, die man is echt held

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

uuhh dood

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

idk

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

nee

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

ja, of ze geordend en verzorgd zijn

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

nee? je huilt met ogen open meestal toch?

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

geen

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

faalangst

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

elektriciteit

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

beterschaps kaartje :0

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

dat zelfs de meest close people je pijn kunnen doen

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

wel een mega vragenlijst die ik in 3 delen heb ingevuld

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

4.Heb je hoogtevrees?

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

12.Kauw je op je pen en of potloden?

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

27.Besta je of leef je?

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

34.Geloof jij in karma?

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen!

See ya!

Spookyzx. 

1. Snel kortaf of geraakt

2. Nieuw zeeland/noorwegen

3. Veel reizen boeken en cameras kopen (hobby)

4.  Nee

5. Bones - galantis

6. Never

7. Zonder iets richting dieren of planten in het wild en gewoon alles kapot en vervuild

8. Omdat er zuurstof bij moet zitten om te drogen

9. Das te duur ofso en mensen willen vaak t goedkoopste

10. Als he het ziet weet je het metaan denk k

11. K hoef niet de beste te zijn maar ik denk fotografie 

12. Nope

13. Vrienden allebei en random mensen helpen

14. Idk k denk iets van dat ie mensen maar vast waarschuwt als ik een slechte mood heb

15. De lion king ofso hahahaha k jank nooit

16. Veel tijd met vrienden en familie en vooral dat iedereen gelukkig is zonder mij

17. Niet met bepaalde mensen omgaan 

18. Archeoloog, ruimtevaart, neushoornverzorger

19. Idk t is nie da k super oud wil worden maar wel gewoon een leuk leven

20. Omdat er teveel olie of boter in de pan zit ofso

21. Nee

22. The lion king

23. Beste : ik denk teken en schilder spullen slechtste : bepaalde kleding ofso die na n week kapot is

24. Dingen met leed 

25. Sesamstraat?😂😂

26. Nee

27. Idk allebei wel maar k denk besta

28. Anders kun je hem moeilijk dichtvouwen

29. Hakuna matata

30. Idk k praat me er meestal toch wel uit

31. Nee dat hoort gw niet

32. Door de omgevinf

33. Nee

34. Nee

Waar is 35

36. Je vergeet iets niet maar je draait eromheen, het blijft altijd bij je

37. Teveel langs de supermarkt op school

38. Bevriend met rico verhoeven en echt niet gw met patty brard en al die gappies 

39. Zwaar depri door deze wereld

40. Idk k denk chinese tomaten

41. Nee

42. Ja

43. Ja

44. K zou t nie weten

45. Andere mensen die zeggen dat ze t nie kunnen 

46. Elektronica (maar niet op een goede manier)

Waar is 47

48. Alle cadeaus die ik heb gehad hebben voormij dezelfde waarde

49. Als je opgeeft kom je er sws niet

50. Was wel oke

 

 

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

gaan slapen zo lang mogelijk uit stellen

 

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

ergens in frankrijk met een groot grond gebied voor mij en mij alleen

 

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

de hele dag netflixen 

4.Heb je hoogtevrees?

ligt er aan met wat voor activiteit

 

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

poeh denk dat het Blah Blah Blah is

 

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

ligt er aan hoeveel ik van hem/haar hou. ik heb geen idee haha ik kan geen huisdieren in huis hebben door redenen 

 

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

ik zou het niet weten en maakt me ook niet zo veel uit denk ik

 

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

omdat de tube een speciale binnen kant heeft of zo

 

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

omdat ze verwachten als je neerstoort in het water zal zijn 

 

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

X ik kan het woord niet een lezen 

 

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

ik zou het niet weten..

 

12.Kauw je op je pen en of potloden?

nee ik vind dat smerig 

 

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

als het iemand die ik niet ken meteen helpen. als het me beste vriend is eerst lachen en daarna helpen 

 

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

stil zijn er staat netflix op

 

 

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

nooit gehuild door een film maar het meest gehuild door andere dingen toen er onder tussen iets op stond is shadow hunter

telt dit oook? 😅

 

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

met al me goeie vrienden een week in het buitenland zijn

 

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

me zelf niet laten veraderen of beïnvloeden door mijn familie 

 

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

niks dat heb ik nooit gehad haha

 

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

X snap de vraag niet

 

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

omdat je de slag te pakken moet hebben 

 

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

ja heel erg graag

 

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

de film dinosaurus. ik moest hem 2 jaar lang elke avond verplicht kijken 

 

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

de beste aankoop zelf is denk ik mijn Bluetooth koptelefoon. en slechtste idk laatst had ik een dekbed 240 bij 220 besteld en na 1x wassen was ie te klein.

 

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

mensen die andere niet accepteren zo als ze zijn.

 

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

in Arrow

 

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

pas 1x in een hotel geweest 😅 maar nee ik heb liever me eigen zeep 

 

27.Besta je of leef je?

ik besta. leeft als je plezier in je leven hebt

 

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

omdat een ronde doos fouwen lastig is

 

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

 

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

Geen idee haha. waarschijnlijk iets met mijn familie 

 

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

nee ik kan niet tegen de structuur 

 

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

de omgeving heeft zeker geholpen maar ik denk ook dat er iets voor je geboorte iets mis is gegaan

 

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

voor mij niet maar als andere er in geloven vind ik het prima 

 

34.Geloof jij in karma?

nee.

 

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

onzin, ik zal nooit iets kunnen vergeten zelfs als ik die gene heb vergeven 

 

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

omdat je teveel geld uitgeeft?

 

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

ik heb geen flouw idee

 

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

om heel eerlijk te zijn zie ik dat niet en anders hoop ik dat ik leuk werk heb of een leuke studie

 

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

insecten

 

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

noop gelukkig niet

 

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

soms kan dat enorm goed iets zeggen maar bij andere ook totaal 

 

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

als je lucht krijgt wel maar je hebt het dan niet door denk ik

 

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

X

 

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

angsten dat ze het niet kunnen 

 

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

de telefoon nee ik denk elektriciteit of zo

 

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

een telefoon 

 

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

dat ik mag zijn wie ik wil zijn. zelfs als er mensen er moeite mee hebben. 

 

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

op zich niet hoor 

 

groetjes blue 

 

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

Hippopotomonstrosesquippedaliofobie

 

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

Vooral de antwoorden die worden gegeven maken dit echt goud, maar daar heb je dan wel geniale vragen voor nodig 😉

 

ik rolde over de vloer van het lachen :joy::joy:

en ja, geniale vragen heb je wel nodig om zulke antwoorden te krijgen...

 

Thnx  @Spookyzx  en @Pin  en alle anderen die hier reacties hebben gepost.

De ontbrekende vragen, ontbraken al vanaf het begin, misschien heeft Spookyzx ze afgekeurd en verwijderd of is er iets met de nummering mis gegaan.

 

Over een tijdje wil ik die andere 50 vragen ook nog wel eens beantwoorden. Nu eerst nog ff genieten van de bestaande en nog komende reacties in dit topic.

 

Btw er waren veel meer geniale antwoorden, ook bij andere gebruikers, maar deze vond ik echt wel de max :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

Heey,

Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat na 1 dag al 7 mensen deze fantastische vragenlijst zou in vullen.

Ik lach om bijna elke antwoord die jullie geven haha:joy:

De ontbrekende vragen, ontbraken al vanaf het begin, misschien heeft Spookyzx ze afgekeurd en verwijderd of is er iets met de nummering mis gegaan.

Dat is true. Ik wist dat ik geen 50 vragen had, en om nou maar 48 vragen neer te zetten, dus ik dacht ik sla maar een paar over.

Spookyzx.

Omdat ik mijn eigen vragenlijst wel leuk vind, vul ik hem ook maar is in.

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

Teveel fantasie.

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

in Noorwegen, bij, in, of op een Fjord. 

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

Rondtrekken door Antarctica denk ik. Lijkt me wel leuk, alhoewel dat een dag best kort is.

4.Heb je hoogtevrees?

Nee, maar ik ben wel bang voor liften. ( Dat gaat toch ook de lucht in).

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

Ik heb er 2. Yuve Yuve Ye en Diggy Diggy Hole. Buren kwamen vorige week klagen vanwege: '’ De liedjes die jullie kleinzoon afspeelt zijn niet netjes.'’ Ze begrijpt blijkbaar niet dat er wordt gezongen:'’ I am a lord and I dig in a hole.'’ lol:smirk:

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

Voor 1 miljoen mag je onze hond, kat, en me opa's konijn hebben lol. 1 miljoen mate. Daar kun je 1000x zoveel honden en katten voor kopen. En me opa zal vast en zeker niet weten dat die konijn anders is. 

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

Alien invasie. Hoop ik. haha. 

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

Leuke vraag Spookyzx, ik heb geen idee, er moet lucht bij, of er zit een vloeistof aan de binnenkant van de tube.

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

Omdat je nooit snel genoeg al die ouwe mensen, en schreeuwende rot kinderen een parachute om kan laten doen? Of omdat als een vliegtuig neerstort die vaak in het water beland? Omdat het leuk is? 

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

Omdat Nijlpaarden ook bang zijn voor lange woorden?

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

Beste streamer ter wereld lijkt me wel wat. 

12.Kauw je op je pen en of potloden?

Niet meer, vroeger wel, daarom wou ook nooit iemand mijn pen of potlood lenen. Vond het ook altijd wel leuk om hem helemaal uit elkaar te halen, en vervolgens weer in elkaar te maken.

13.Iemand struikelt en valt. Lachen of helpen?

Ik ga keihard lachen. Al zijn het oude mensen of kleine mensjes, ik vind dat prachtig. Een echte Sadist zoals oma zal zeggen. En helpen? Hmm, als het een erge val is wel, anders nee. Dan loop ik gewoon verder doei. 

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

Waarschijnlijk de naam van me oma, en zoiets als (*naam oma) kun je even helpen in de keuken, * Kom gauw. Zodat ze naar die plek komt, en dan is er niks hahahaha:joy:

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

The upside denk ik. Tenminste dat vond ik een onroerende film, Ik huil niet vanzelf. Ik kan wel goed nep huilen. 

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

Oh thank you so much. Dat zou toch ideaal zijn. Ik denk eerst me kamer volledig opruimen, en daarna gewoon 1 mega lange stream. Met als titel iets van: Volg mij tot me dood. lol.

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

Investeer in bitcoins lol. Laat je niet tegen houden door alle negativiteit, geloof in jezelf. 

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

Ik wou graag brandweerman worden. Lijkt me nog steeds wel mooi werk.

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

Waarom niet, hoe korter hoe beter.

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

Omdat de pan nog niet heet genoeg is? Ik zou het niet weten, ik kan nog niet eens een ei koken zonder dat het mega sledderig is, of mega hard en droog. 

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

Ja dat lijkt me wel tof. Kun je je eigen dood van te voren tip top klaarmaken. 

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

 Geen film, ik wel een aantal series. Zoals Black Sails, Vikings, Last Kingdom, en Groene eieren met ham.

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

Beste: Mijn PlayStation 4, Secretlab stoel, een horloge.

Slechtste: Bijna alle smartwatches, een groenscherm die viel 1 keer om door de wind en zat meteen al een scheur in. Lekker was dat. Veel geld uitgegeven voor een shit doek, Stoelen voor in me kamer zitten voor geen meter.

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

Het misbruiken van iemand op welke manier dan ook, pesten, uitlachen, verkrachten, moord dat soort dingen.

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

Ik lees tegenwoordig haast geen boeken, maar vroeger 4 jaar geleden was ik verslaafd aan de Grijze jager boeken, ik zou wel willen leven in die boeken. Qua series. Last Kingdom, Vikings en Black Sails. Dat lijkt me zo mooi.

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

Ja altijd. Het ligt er, dus waarom zou ik het niet meenemen, me opa en oma vinden het altijd fantastisch om die dingen mee te nemen. Hoeven ze zelf geen shampoo meer te kopen haha.

27.Besta je of leef je?

Ik besta denk ik. Leven is als je geniet van je leven? Nou dat doe ik absoluut niet. 

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

Omdat het makkelijker is om die pizza erin te stoppen  en uit te halen. Bij een ronde zou je bij eruit halen eerst de randen plat moeten drukken, of je zou hem onderste boven kunnen houden, maar ja dan is je pizza helemaal verprutst. 

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

Ik hoop dat die het leuk heeft in de hel. Ja dat zou ik mooi vinden. Ik zou trouwens als ik wordt begraven op de steen iets game related willen hebben. 

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

Geluidsoverlast, inbraak; terwijl ik gewoon beneden opzoek ben naar eten. Hmm lekker brie.

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

Ik vind het niet vies, maar er zijn honderden alternatieven die beter zijn. 

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

Het komt door de omgeving, en de druk als macht, geld, belangrijke mensen.

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

Er zijn meerdere goden. En die zijn alle geschapen door een oerkoe genaamd Audhumbla. De eerste goden zijn overigens Odin, Vili, en Vé.

34.Geloof jij in karma?

Nee.

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

Je kunt mensen wel vergeven, maar vergeten doe je het nooit.

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

Ik had gehoopt dat ik niet de enigste was:cry:. Maar die van mij is altijd leeg omdat ik teveel games koop haha.

 38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

Bevriend hoeft voor mij niet, maar zal wel is willen praten met Gustaf Skarsgård dit is een acteur uit de serie Vikings, die speelt als Flokie. En met Travis Fimmel ook dit is een acteur uit de serie Vikings hij speelt de hoofdrol als Ragnar Lothbrok. Ik zou trouwens ook nog een keer met Felix Kjellberg willen praten aka PewDiePie. 

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

Ik hoop nog steeds ondergrond. Lekker thee drinken met de duivel. 

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

Ik heb best veel vreemde dingen gegeten, zoals een krokodil, een rat, haai, varkenshart ← was met biologie, moesten we een varkenshart open snijden, en ik dacht hoe zou dat nou smaken, dus ik sneed een stukje af en at het op. Lekker. Het vreemdste is denk ik toch varkenshersenen met kerst. Gadverdamme wat is dat vies. Ik eet nog liever 10 ratten aan een stokje dan dat. 

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

Nee, nou ja er was ooit iemand van Aziatische afkomst op tv, en ik moet zeggen die was :fire: .

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

Wel iets ja. Je kan wel zien denk ik hoe zij leven. Iemand die ongezond leeft, kan je meestal zien aan de buitenkant, betekent trouwens niet dat dat altijd zo is, sommige kunnen er niks aan doen. Mensen hebben meestal meteen een vooroordeel en dat is niet altijd helemaal eerlijk.

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

Ja dat kan wel denk ik. Ik kan wel is proberen.

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

Ik lijk op me vrienden wel op Sam Porter Bridges. Dit is geen beroemdheid, maar een personage en hoofdrolspeler in de game Death Stranding. Zijn houding en hoe hij niet houdt van mensen aanraken, of aangeraakt worden.

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

Geld, vertrouwen en kennis.

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

vuur, en elektriciteit.

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

Een volledig verzorgde reis voor de E3 dit jaar. 

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

Dat elke weg naar een doel moeilijk is, falen is geen optie.

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

Ik vond me eigen vragenlijst best leuk, wel hele middag weg.

 

See ya!

Spookyzx.

yooo

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? tot half 9 in de ochtend opblijven en dan pas gaan slapen en niet naar school gaan

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? nyc

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? knuffelen met katten

4.Heb je hoogtevrees? ja

5.Wat is je favoriete nummer van deze week? babydoll

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? hell no

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? maybe some greta thunberg shit (wat ze zegt klopt wss)

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? het zit IN de tube

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes?  je hebt toch wel parachutes ofzo

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? have no idea

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? in slapen of eten

12.Kauw je op je pen en of potloden? soms

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? als het een beste vriend is eerst lachen dan helpen en bij iemand die ik niet ken proberen niet te lachen en doorlopen (en misschien helpen)

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? fuck jullie allemaal

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? next gen

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? naar nyc en thailand en japan

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? niet zo fucking dom doen tegen andere mensen

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

bij een modemagazine werken 

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? nee

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

bij mij niet

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

nee

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

divergent & harry potter & the hungergames

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

slijm

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

mensen die grapjes maken over mensen die lgbtq+ zijn of rascistische grappen

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

the devil wears prada

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

ja

27.Besta je of leef je?

idek at this point

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

WAT EEN KUT VRAAG

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

doei guys was niet zo fun tbh ily

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

idk

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

WIE THE FUCK

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

omgeving

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

god is fakE

34.Geloof jij in karma?

ja

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

hell no

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? 

eten bestaat

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

met timothee chalamet (date me pls) en niet met jacob sartorius

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

in een appartement met hopelijk een vRiend en zo niet dan 10 katten

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

sprinkhanen

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

JA TIMOTHEE CHALAMET en JUNGKOOK en TAEHYUNG oeps

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

nee

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? 

idek

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

michael jackson 😔😔😔 (met botox)

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? uhm

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

elektronica

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

een kat

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? nEvEr juDge A bOoK by iTs coVer

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

viel mee 🥰😍😍😍🥰🥰🥰😃

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

ik wil mensen vaak onder de duim houden wanneer ik het gevoel heb dat ze me pijn kunnen doen.

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

op mistake island

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

liedje opnemen in een studio

4.Heb je hoogtevrees?

ligt eraan, als ik op een toren sta wel, maar in attracties totaal niet.

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

atm sex [last nite] van lil peep

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

nee ik zou m’n hond nooit verkopen

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

ik denk het corona virus

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

omdat daar te weinig lucht in zit om het te laten drogen

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

omdat niemand snapt hoe een parachute werkt

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

om mensen te leren omgaan met hun angst wanneer ze erachter komen dat ze die angst hebben

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

schrijven

12.Kauw je op je pen en of potloden?

haha ja

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

lachen

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

scheldwoorden

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

bij coraline, uit angst

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

mezelf in coma zuipen

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

zeggen dat ik door had moeten gaan met karate

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

was daar nooit mee bezig

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

100%

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?
omdat de pan nog moet wennen

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

ja denk t wel

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

bambi toen ik een klein lief joch was

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

beste: mijn matras

slechtste: kleding die ik niet draag

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

kan om veel dingen wel lachen

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

in you, als joe

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

haha ja

27.Besta je of leef je?

heb t gevoel dat ik niet eens echt besta

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

vierkante dozen zijn makkelijk in en uit te vouwen waardoor er meer tegelijk vervoerd kunnen worden

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

ik heb de miljoen euro verstopt in de - *sterft*

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?
iets dat te maken heeft met verdovende middelen

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

nee het hoort gwn niet

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

de omgeving maakt je tot wie je bent

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

nee

34.Geloof jij in karma?

nee 

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

vergeven is oke maar je moet iemands ware aard nooit vergeten

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

omdat het kopen van nieuwe spullen mensen blij maakt 

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

lil peep wel, maar bella thorne lijkt me zo’n smiecht

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

under da ground

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

pussy

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

vroeger had ik een crush op kim lyan

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

sommige mensen die er goed uitzien denken dat ze alles kunnen maken dus in dat opzicht ja

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

weet ik niet

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

"die vampier van twilight"

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

meningen van anderen

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

internet, 100%

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

ik zou het niet weten

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

we gaan allemaal dood dus doe gwn lekker waar je zelf zin in hebt

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

nee

 

 

Reputatie 1
Badge +1

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? X

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? Gwn hier maar in een groter huis

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? Hangt er vanaf als ik geld heb

4.Heb je hoogtevrees? Ja

5.Wat is je favoriete nummer van deze week? Serkan kaya gonulbahcem

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? Jup

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? Corona

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?wow 

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes?  Ni aan mij vragen

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? Omdat ze er bang voor zijn

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Dokter zijn

12.Kauw je op je pen en of potloden?nee

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? Lachen

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? Lief

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?  Selvi boylum

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? Veel tijd met mijn dan brengen en naar de graaf van m'n opa gaan

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? Vertrouw niemand

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? Tandarts

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? Nee

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? Omdat het nog niet is oppermachtig

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? Nee

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? Selvi boylum 

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? Idk

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? De grappen die anderen maken hahaha

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? Çalıkuşu

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? Duhidj

27.Besta je of leef je?

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? Idk

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? Tegen een politie schreeuwde

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? Ieuw

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? Ik denk dat het verschilt, want ik ben slecht geworden eigenlijk meer hard door de dingen die ik heb meegemaakt

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? Ja en dat weet ik niet

34.Geloof jij in karma? Kuip karma is een bitch! 

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” je kunt iets vergeven maar vergeten gaat hem niet worden

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? Omdat we niet rijk zijn

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? Met Hande Erçel en niet met justin bieber

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? In de mc Donalds

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? Lamshoofd

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? Nee met een crush

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? Nope

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? Ja

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?, 

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? Geen geld

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? De wiel

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? Telefoon

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? Trust mooiboy

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst? Nee hij was leuk en 1 keer niet seksueel

Badge

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?        GEEN IDEE

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?       GEWOON IN NEDERLAND

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?  EEEN WERELDREIS MAKEN

4.Heb je hoogtevrees? NEE

5.Wat is je favoriete nummer van deze week? LUISTER NIET NAAR MUZIEK

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? NEE NOOIT

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?   ALS DE ZON IS OPGEBRANDT DOOR BEVRIEZING

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?  OMDAT ER DAN NIKS MEER UITKOMT

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes?  GEEN IDEE OMDAT NIEMAND WEET HOE HIJ/ZIJ EEN PARACHUT MOET GEBRUIKEN

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? IRONIE ?

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?  GAMER

12.Kauw je op je pen en of potloden? GEEN VAN BEIDE

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? HELPEN

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? MIJN ZUSJE HAAR NAAM IS DIK

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? GEEN IDEE

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? GEEN IDEE

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? BETER STUDEREN

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? SMID

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? NEE

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? OMDAT DE PAN DAN NOG NIET GOED WARM IS

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?  JA ZODAT IK MIJN ZAAKJES OP ORDE HEB VOORDAT IK HEEN GA

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? HARRY POTTER

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? GEEN IDEE

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?  GEEN IDEE

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? GRIJZE JAGER

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? NEE

27.Besta je of leef je? LEVEN

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? GOEI VRAAG

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? ZE HEEFT VEEL VOOR DE WERELD GEDAAN

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? PORNO BEZIT

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? NIET IK LUST GEEN ANNAS

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? DE OMGEVING

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? POSEIDON

34.Geloof jij in karma? JA

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” GOED

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? DIE VAN MIJ IS NIET LEEG

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?  GEEN IDEE

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? GEEN IDEE

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? GEEN IDEE

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? JA

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? NEE

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? NEE

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen? GEEN IDEE

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? HET INTERNET

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? EEN METAALDETECTOR

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?  NEE

 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen!

See ya!

Spookyzx. 

 

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? nagel en lipbijten

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? nederland het is hier best ok

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? snoep eten

4.Heb je hoogtevrees? nee

5.Wat is je favoriete nummer van deze week? heel k12 ben naar melanie martinez concert geweest!

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? NEE

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? klimaat opwarming en dat soort sh*t

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? de tube is luchtdicht het kan niet opdrogen

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? omdat je wss in de zee neerstort dan ga alleen maar dood door een parachut

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? omdat de mensheid debiel is

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?tekenen

12.Kauw je op je pen en of potloden? ja

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? helpen

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? hallo *naam van mijn broertje* is kut

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? 8e groepers huilen niet ik zat in groep 6 ik was niet ready voor die sh*t

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? naar indonesié met mijn familie

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? nie het leren voor pww uitstellen idioot

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? rechtbanktekenaar

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? NEE

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? ik geef de pan de schuld

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? nooit eww

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? geen een denk ik

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? te lui om hierover na te denken

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? school

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? harry potter lmao

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? nee

27.Besta je of leef je? … idk

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? een ronde doos is fucking moeilijk te maken van karton

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? diepe vraag dit holy damn

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? geluidsoverlast lmao

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? nee het is fucking nat

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? omgeving

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? IDFK

34.Geloof jij in karma? beetje

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” ligt eraan

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? onze?

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? melanie martinez Justin bieber

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?  ik denk niet dat ik mezelf ga tegenkomen

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? kikkerbillen don't ask

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? hermelien van harry potter ik ben zo fricking gay GEEZ

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? soms

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? ja dan overstroomt het zwembad alleen

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen? …...

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? angst

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? mobiele telefoon

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? concertkaartjes

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? 1+1 = 2

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst? viel wel mee don't worry

 

Reputatie 2
Badge +1

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

nagel bijten😂

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

In Canada, omdat het daar gewoon zo fking mooi is

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

Gamen, met vrienden chillen

4.Heb je hoogtevrees?

Zekersteweten

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

blinding lights - the weeknd 

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

Nee, mochten ze willen

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

100% klimaatverandering

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

eeeeehhhhmmmmm…..

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

eeeeeehhhhmmmmm.

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

eeeeehhhhmmmmm..

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

das een moeilijke. Denk dan toch programmeren of hacken. 

12.Kauw je op je pen en of potloden?

nee

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

beide

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

ik zou m leren aanvallen op commando 

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

Ik kwam dicht bij bij endgame

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

Iets met me familie en vrienden

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

Vraag haar niet!!!

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

Ik wou heel graag youtuber worden, maar ECHT heel graag

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

ligt eraan hoe lang ik leef

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

omdat…………. 2e keer is scheepsrecht

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

nee!!!!

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

Alle Narnia film.

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

Beste: Een game die ik fking leuk vinf

slechste: Zoveel

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

Met meerdere mensen op een iemand in gaan.

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

The walking dead. Waarom? Omdat ik zombies wil doden

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

Wel tandpasta, maar vaak hebben ze daar zelf shampoo enz

27.Besta je of leef je?

eeeeehhhhmmmm…...

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

eeeeehhhhmmmmm…..

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

Ik heb de corona uitbraak overleefd met een hartafwijking!

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

Gevecht of diefstal wss

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

nog nooit geproefd.

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

Dat komt door de opvoeding. (vaak)

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

Nee. Idk probeer ik nog steeds achter te komen

34.Geloof jij in karma?

Jep…. En ik hou ervan

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

wij?

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? 

Omdat ik van eten hou

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

wel: Chris Hemsworth, OMDAT HIJ THOR SPEELT!!

niet: Morgz. ik zweer ik haat hem

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

Hopelijk een goeie game developer of acteur.

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

visseneitjes

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

Zekersteweten

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

Wel bij Karens

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

denk t

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

CallmeCarson (eigenlijk niet maar heb een bril dus drm)

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

Geen zelfvertrouwen

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

Elektriciteit

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

M’n laptop

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

Dat Stalin m’n held is

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

JAAAAAAAAAA!!!

 

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

Geen geduld hebben, waardoor ik te snel conclusies trek

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

Amerika

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

Met mijn beste vriendin het beste feest ooit geven

4.Heb je hoogtevrees?

Naar beneden gaan vind ik alleen doodeng, voorderest heb ik geen hoogtevrees

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

Trampoline - SHAED

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

Ja, ik heb zelf geen huisdieren dus zou niet weten waarom niet

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

Meteoriet

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

Omdat het dan nog niet in contact is gekomen met de lucht, in de tube is het vacuüm.

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

Heel moeilijk te gebruiken, door de windomstandigheden wordt dit ook erg moeilijk

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

Waarschijnlijk een woord vertaalt uit het Grieks of Latijn

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

Gedachten van mensen kunnen lezen

12.Kauw je op je pen en of potloden?

Ja

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

Keihard lachen

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

Blijf af, dan zet ik hem in de keuken en dan als iemand eten wilt pakken zegt hij Blijf af

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

The Emoji Movie

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

Mijn beste vriend zoenen

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

Ik ben wel trots op hoe ik nu ben, ik zou sommige impulsieve acties wel achterwege laten

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

Dokter

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

Ik hoef niet perse heel erg aantrekkelijk of beroemd te zijn, vind alles nu wel prima

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

Je moet altijd even wennen, kijken hoe lang hij in de pan moet in vergelijk met het vuur

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

Nee 

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

Achtste groepers huilen niet

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

Beste; mijn telefoon, Slechtste; paar kledingstukken die ik toch niet pas of lelijk zijn

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

Mensen

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

The Expanding Universe of Ashley Garcia

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

Ja

27.Besta je of leef je?

Ik denk van wel

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

Omdat dat makkelijker is om in elkaar te vouwen,  dit kost minder moeite en minder geld

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

Ik heb van je genoten

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

Wietgebruik onder de 18

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

Jawel maar de ham die maakt het wel weer goed

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

Duidelijk door hun omgeving

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

Ik vind van niet

34.Geloof jij in karma?

Daar geloof ik zeker in, maar het universum bepaalt dat jij hoeft alleen maar toe te kijken hoe iemand onderuit gaat.

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

Vergeven is een optie, maar vergeten niet. Houdt altijd in je achterhoofd wat er is en mogelijk weer zou kunnen gebeuren

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

Omdat we van vernieuwing houden

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

Joshua Bassett, en ik zou niet bevriend willen zijn met Post Malone

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

Ik denk dat ik dan net klaar ben met school en genoeg geld heb gespaard om de wereld te verkennen.

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

Zand

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

Vast wel op iemand van Nickelodeon

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

Ja,

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

Ja

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

Pocahontas

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

Bang voor afwijzing en dat je ten onder gaat voor een grote groep mensen

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

Licht

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

Iets persoonlijks

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

Dat je nooit te hoge eisen moet stellen, want dat levert alleen maar teleurstellingen op

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

Zeker weten

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, hier is mijn versie

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

Hyper zijn

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

In de amazone

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

Vliegen

4.Heb je hoogtevrees?

Nee

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

Sunset lover-petit biscuit

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

Ja, ik heb kwartels en heb ze nu 4 dagen, ik heb er niet echt een band mee dus als ik er 1 verkoop zou ik zo een nieuwe kopen die ook geen band heeft, de eerst week doe ik nooit wat met huisdieren omdat ik wil dat ze wennen aan de omgeving. 

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

Ontploft of verbrand

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

Het is een speciale tube

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

Kost misschien meer geld ofzo, ze willen alles heel goedkoop hé 

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

Ze konden niks anders bedenken

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

Freediving

12.Kauw je op je pen en of potloden?

Met toetsen op de dop van m'n pen, dat is meer in m'n mond hebben

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

Ligt eraan wir

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

Heb ik al, ik leer hem geen woorden omdat dat duurt echt veelste lang, hij kan wel hoiiiii zeggen

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

Ik huil niet bij films 

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

Geld lenen, maar de paardenmarkt en alle paarden redden

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

Verhuis 

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

Kno arts en nu nog steeds 

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

Nee 

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

Omdat de pan nog niet warm genoeg is 

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

Nee

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

Twilight

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

Beste: dieren 

Slechtste: niks eigenlijk

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

Mijn zusjes

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

Nevermoor

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

Ja, je betaalt er toch voor 

27.Besta je of leef je?

Je leeft

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? Dat is makkelijker om te maken

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

Papa en mama, onthoud dat ik nooit van jullie heb gehouden

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

Fietsen op een plek waar je alleen mag lopen 

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

Ja, is super lekker

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

De omgeving heeft hem zo gemaakt

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

Niet dat ik weet

34.Geloof jij in karma?

Nee

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

Idk

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

Staat veel geld op hoor

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

Ja ik hou niet zo van beroemde mensen

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

In een huis midden in een bos met heel erg veel dieren, een kind en een man

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

Meelworm... 

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

Nee

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

Beetje

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

Ja

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

Dora(vroeger) 

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

Bang wat andere mensen erover zeggen

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? 

Condoom

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

Naaimachine

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

Vertrouw niemand 

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

Nee

 

Xxx anoniememeid

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

Pff, het begint al lastig. Ik heb er namelijk erg veel haha. Laten we het houden bij dat ik te veel praat. 

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

Hmm geen idee. In ieder geval wel in en warm land.

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

Ik zou een wereldreis maken. Al is dat niet mogelijk in 1 dag.

4.Heb je hoogtevrees?

Ja, helaas wel.

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

Van deze week weet ik niet precies, maar ik vind 'Beat me van Davina Michelle' wel erg leuk!

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

Nee zeker niet!

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

Ik denk doordat de ozonlaag breekt door al dat CO² die we uitstoten en de bomen die we kappen.  :(

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

Hmm misschien doordat het pas werkt na een chemische met een stof uit de lucht ofzo haha.

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

Ik zou het niet weten haha

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

Goede vraag...

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

Salto's maken en parcour.

12.Kauw je op je pen en of potloden?

Soms op mijn pen.

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

Waarschijnlijk allebei...

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

Hmm dit is een nadenkertje...

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

Seven pounds

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

Een luxe vakantie boeken

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

De vrienden die je hebt zijn niet je vrienden of stop met druk maken over wat anderen over je denken.

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

Dokter 

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

Ik denk het wel. 

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

Bij mij mislukken ze allemaal haha

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

Nee anders zou je er alleen naar toe leven en een beeeje aftellen.

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

Big hero 6 

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

Beste mijn trampoline en slechtste mijn draadloze oordopjes van 80 euro die totaal niet werken :(

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

Als mensen schelden met kanker of pesten

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

Geen idee, wel iets met superkrachten I guess

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

Waarschijnlijk haha

27.Besta je of leef je?

Ik besta, maar ik leef niet :(

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

Omdat de pizza zelf al rond is en anders is het dubbelop. I don't know haha

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

Ik zou het niet weten

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

Fietsen zonder licht

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

Nooit geproefd

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

Ik denk dat hun omgeving ze zo heeft gemaakt.

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

Geen idee, geloof er zelf niet echt in

34.Geloof jij in karma?

Nee

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

Ik vergeef mensen vaak maar ik vergeet niks

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

Vraag ik me ook vaak af haha

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

Ik zou graag bevriend willen zijn met Demi Lovato. Met wie ik geen vrienden zou willen zijn weet ik niet.

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

In een depressieve put ofzo...

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

Ik heb oprecht geen idee

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

Nou niet persé verlieft, wel dat ik me aangetrokken voel tot die persoon.

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

Nou aan de verzorging kan je wel zien hoe netjes iemand is en hoe diegene zich voelt.

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

Ja

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

Niemand...

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

Geld, regels en ouders haha

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

Een fiets

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

Mijn trampoline

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

Geen idee

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

Nee vond het stiekem nog best leuk sstt ;)

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen!

See ya!

Spookyzx. 

 

Reputatie 1
Badge +1

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?TE ENTHAUSIAST ZIJN EN DAN ONGEPASTE DINGEN ZEGGEN

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?WEL BINNEN NL, IK DENK IN AMSTERDAM OF NET ERBUITEN

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?MET IEDEREEN SEKS HEBBEN (echt waar)

4.Heb je hoogtevrees?NEE

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?I dont know 

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?JA EN DAARNA WEER TERUGKOPEN

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?DOOR ONSZELF

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?OMDAT HET PAS GAAT PLAKKEN ALS HET IN AANRAKING KOMT MET ZUURSTOF

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? OMDAT NIEMAND WEET HOE JE MET EEN PARACHUTE MOET OMGAAN EN OVER LAND HEB JE VAAK VLIEGVELDEN WAAR JE EEN NOODLANDING KAN MAKEN

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?-

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?SEKS (denk het echt)

12.Kauw je op je pen en of potloden?NEE IEWWWW

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?EERST LACHEN. DAN HELPEN

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?  tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?ETURNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? SEKS HEBBEN

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?LET OP MET WAT JE ZEGT EN WIE JE VERTROUWT

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?DIEF EN POLITIEAGENT

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?JA, ik denk dat ik dan gelukkig kán worden

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? Hahaha weet ik niet 

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?neeeneeee je moet in het moment leven, niet naar je toekomst

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? The hobbit 3

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?-

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?Als mensen je negeren/niet serieus nemen

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? Harry Potter 100%

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?hahah ja (wie niet 😂)

27.Besta je of leef je? Allebei

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? Zo is het makkelijker te geven/te kverhandigen (weet niet )

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?rouw niet om de doden . Rouw om de levenden. En met uitzondering, iedereen die leeft zonder liefde  

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?Stelen/liftshoppen

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?Soms wel (zo ben ik)

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?allebei, filosofische vraag

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?ik denk dat er een grotere macht bestaat, maar niet in persoon/persoonlijke eigenschappen/ en zonder uiterlijk  die is er sinds het begin al geweest

34.Geloof jij in karma? Ja

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”-

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? We zijn pubers en geven te veel uit aan eten

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? Anouk, niet met Ariana grande (kutliedjes)

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? In Amsterdam 

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? Hahaha mijn lullll (daar richtte je op hé)hahahahahah

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? Nee

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? Nee, men heeft wel altijd vooroordelen

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?jaa

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?Zo’n chappie uit the rolling stones

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?-

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?a

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?-

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? Don’t poor the dead. Poor the living. And above all, all who life without love. 

@M_j676,

 

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?I dont know 

welke I don't know?

Deze :

WhoMadeWho - I Don't Know (Official Video)

 

deze:

The Sheepdogs - "I Don't Know" - official music video

 

of toch deze:

Paul McCartney - I Don’t Know (Lyric Video)

 

Let me know, please

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 3
Badge +3

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? Te vaak een conversatie met de docent aan gaan

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? Weet niet als t maar niet ergens in engeland is want daar is t nooit warm

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? Al mn dromen na gaan onder andere sex hebben

4.Heb je hoogtevrees? Nope

5.Wat is je favoriete nummer van deze week? Ik hou van musicals dus dan van the beauty and the beast: you are the guest

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? Nope

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? No idea

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? Heheh goede vraag😂😂

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes?  Vraag ik me ook wel eens af

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? Is het een echt woord?

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Moeder

12.Kauw je op je pen en of potloden? Alleen tijdens pw

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? Eerst helpen en dan lachen

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? Kutje

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? The shack

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? Te veel onder andere sex hebben en veel tijd met vrienden en familie

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? No idea ik ben wel tevreden met mn leven

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? Dierenarts

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? Nipe

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? Bij mij niet altijd..

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? Nee

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? The shack, yogi bear(geniale film), the pacifiere, hime alone , echt te veel films😂

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? Beste mn ajax trainingspak, slechtste mn ma wou altijd dat ik een jurk aan had en ik dus echt niet en toen wees ik haar een jurk aan die ik dan weer wel leuk.vond alleen die was bestbwel duur en toen zei me ma je mag het als je het ook veel.draagt en ik was van ja doe ik en daarna heb ik t een of twee gedragen😁

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? Memsem die roken en het dan ik mn gezicht blazdn

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? Serie: love island, boek: k denk in blood sisters

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? Ja😂

27.Besta je of leef je? Leef

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos?  Te moeilijk om een ronde doos te maken

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? Ik ben gelukkig met mn leven geweest en als je mist denk dan aan de gelukkige momenten die we gehad hebben ik hou van je

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? Openbaar sex

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? Nee is goor

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? Hun omgeving

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? Ja

34.Geloof jij in karma? Nope

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” ligt aan over welk onderwerp t gaat

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? Die van mij niet😂

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? No idea

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? Van school af  en miss al getrouwd en sex gehad

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?  Niet echte vreemde dingen ofzo naar vind je een insect gek?

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een  bekend iemand van tv? Nee

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? Nee soms wel

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? Ja

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen? Jackie groenen van nl dames team

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? Echt geen idee

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? De wifi

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? Mn beer

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? Geniet van t leven

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst? Nee

 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen!

See ya!

Spookyzx. 

 

Reputatie 4
Badge +5

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? boeren

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? Italië

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? netflixen

4.Heb je hoogtevrees? nee

5.Wat is je favoriete nummer van deze week? Blinding Lights van The Weeknd

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? nee

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? niet

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? weet niet

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes?  weet niet

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? geen idee

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? keyboard spelen

12.Kauw je op je pen en of potloden? nee

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? helpen

 ​​​​14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? hoi

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? De Smurfen

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? een wereldreis maken

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? een betere baby zijn

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? Tramconducteur

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? ja

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? omdat de bodem nog niet gaar is :) 

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? nee

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? Mees Kees

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? beste: Een gitaar slechtste: weet ik niet

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? mijn zus

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? Nooit verleden tijd

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? nee

27.Besta je of leef je? besta én leef

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos?  geen idee

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? Lieverds: Maak alsjeblieft iets van je leven en ga niet het slechte pad op

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? voor diefstal

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? nee, is vies

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? hun omgeving

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? ja, geen idee

34.Geloof jij in karma? nope

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” geen mening

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? omdat je altijd geld uit blijft geven

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? geen idee

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? gelukkig met me vriendin en 2 kids

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? Garnalen cocktail

 ​​​​​​41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? ja Yolanthe en Sylvie

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? nee

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? ja

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen? weet niet

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? geen idee

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? wifi

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? een laptop

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? je moet niet altijd boos blijven

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst? nee hoor juist leuk en inspirerend

 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen!

See ya!

Spookyzx. 

 

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?veel vertrouwen in sommige mensen. En veel werken .

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?denk spanje ofzo. Anders op tropische eilanden.

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? geen idee.

4.Heb je hoogtevrees?ja, erg ook

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?heb ik niet

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?ik vind het prima want ik heb geen huisdieren😅

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? hoe de wereld zoals wij het kennen eindigd.  Grappige vraag. De wereld die wij kennen veranderd constant dus wij ook, als de wereld eindigt dan eindigt ook de tijd en zullen wij er niet van merken . Wij mensen hebben niet in de gaten wat deze wereld allemaal heeft doorstaan.  Maar uiteindelijk stopt de tijd. En dan eindigt na mijn mening dus ook de wereld. (De wereld die wij kennen eindigt trouwens elk moment want er veranderd elke keer iets waardoor het weer anders is) . Ik hoop dat je het nog snapt.

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?geen idee. Verkoop praatje

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? je hebt geen tijd meer om te vluchten dan . En dat zou ook het vliegtuig te zwaar maken en daarbij de kracht waar een vliegtuig vliegt gaat heel snel waardoor het ook heel moeilijk .

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?geen idee. Misschien omdat het lekker eronisch is.

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?dan koos ik voor niks, mijn rede is ook dat je dan ook mensen geen hoge verwachtingen hebben.

12.Kauw je op je pen en of potloden?nee

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?helpen

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?welkom thuis.ofzo

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? ik huil niet echt bij films. (Sommige mensen zeggen Dat moeilijk gevoel en emoties toon. En ook soort gevoelloos ben soms als het om gevoel gaat .)

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?alles wat ik in normaal ook doe. Als ik dan dood ga dan ga ik gewoon verder met wat ik normaal doe en ga niet andere rare Dingen doen. Dan had ik het eerder moeten doen.

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?geen advies . Je moet niet aan het verleden zitten dan verander je ook de toekomst. 

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?geen idee. Politie

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?nee. 

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?het is weer om in de flo te komen denk ik.

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?nee , het is er nu eenmaal en daar kan ik niks aan veranderen. 

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?al zo veel. Big hero 6 , flodder ,en nog veel meer 

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?beste weet ik niet , slechtste denk een van mijn oude telefoons. Ik had hem gekocht voor veel ruimte  a een maand was hij al vol . En kon ik weer een andere kopen en niet dat ik er veel op had staan .

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?mensen kwetsen of schade

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?geen. 

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?nee niet echt

27.Besta je of leef je?leef

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? makkelijk te maken een vierkante doos.

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?heb een leuk leven gehad. Ik gun dat jullie ook dus maak er iets van.

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?gearresteerd geen idee. Fietsen zonder licht kan je niet voor woorden gearresteerd allen maar staande gehouden worden.

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?ja, heb er geen probleem mee

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?omgeving,  mensen worden altijd daardoor ook vaak gevormd

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?sorry voor de gene die er wel in geloven maar ik geloof er niet in. 

34.Geloof jij in karma?soms wel 

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”licht aan wat de situatie is.

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?de mijne zijn nooit leeg dus wedt niet wat jij er mee doet maar de mijne staan altijd goed gevuld.

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?geen idee. Heb het niet op beroemdheden ofzo. 

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?ik heb geen flauw idee. Hopelijk gelukkig.

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?ja slakken, inktvis , garnalen.

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?meeste mensen zeggen altijd dat dat wel zo is, maar ik ben nooit verliefd geweest op iemand van tv.

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?nee, ik denk persoonlijk niet 

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?ik denk het wel.

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?geen.

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?zelfvertrouwen en een goed duwtje in de rug en de kansen.

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?denk elektrischitijd *sorry voor spelling heb dyslexy

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?denk mijn bed.

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?alle lessen.

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?nee hoor was wel leuk

 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen!

See ya!

Spookyzx. 

 

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? Ik ben chaggie als ik niet genoeg slaap en ik slaap nooit genoeg dus ja

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? noorwegen 

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? banken beroven

4.Heb je hoogtevrees? klein beetje ik word echt gek van glazen bruggen en bungeejumpen enzo maar bomenklimmen kan wel prima 30 meter hoog

5.Wat is je favoriete nummer van deze week? '’wasnt expecting that'’

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? nee een dier is geen ding het is een levend wezen waar je verantwoordelijkheid voor draagt. je gaat ermee om zoals je mensen zou behandelen en je neemt een dier niet als vermaak of voor de lol. is mijn mening

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? Met klimaatverandering word het onleefbaar in afrika en dan uiteindelijk smelthet ijs ofzo idk gewoon klimaatverandering

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? idk ben te dom daarvoor

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes?  te veel ruimte, of gewoon zodat mensen denken dat ze veilig zijn 

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? pulled a lil sneaky on ya 

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?  zanger/hardloper

12.Kauw je op je pen en of potloden? niet echt maar stop dat achterkantje van een pen (klikding) wel in mijn bek 

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? lachen en dan helpen 

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? scheldwoorden en roddelen

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? toen ik 10/11 was the boy in the striped pajamas ik was nog iets te jong achteraf

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? neuken

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? geniet van je kindertijd, je hebt er maar 1 en die gaat heel erg snel voorbij, jongen

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? politie 

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? och ja waarom niet leven is toch saai

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? de pan is niet warm :shrug:

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? nee levert alleen stress op

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? harry potter is een film die echt overal altijd opstond, maar vroeger keek ik ook disney films op replay

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? beste: laptop slechtste: idk gewoon kleren die achteraf toch te groot waren 

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? racisme, maar ook mensen die zeggen dat '’reversed'’ racism niet bestaat. 

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? stranger things

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? je betaalt ervoor dus waarom neit anders goien ze het weg 

27.Besta je of leef je? besta

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? handiger

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?ik mocht je toch al niet

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? jonko

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? ja is fk lekker

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? licht eraan, denke en mix van beiden. aanleg, en problemen in de jeugd, Maar ligt er oom aan wat je slecht vind, als je trump slecht vind die is zo geworden door omgeving

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? nee denk niet

34.Geloof jij in karma? niet echt maar is wel leuk eig

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” ik ben moe

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? omdat geld is om uit te geven

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? idk

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? onder de grond

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? idk

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? nee

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?  deels, kleding en verzorging wel. Maar je gezicht ofzo kan je niks aan doen.

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? ja 

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen? niemand 

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? ik kan het niet ofzo

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? voor de mensheid elektriciteit, voor de wereld de opwarming van het klimaat 

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? idk

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? idk 

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?ja

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

Ik kijk 's avonds constant op mijn mobiel voor berichten en andere updates van school.

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

Waarschijnlijk de Verenigde Staten of Verenigd Koninkrijk, alhoewel de VS nu niet zo'n slim idee is met al het politiegeweld en racisme wat er aan de gang is.

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

Een dag voor mezelf nemen en dingen doen die ik leuk vind.

4.Heb je hoogtevrees?

Nee

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

Tchaikovsky piano concerto #1

 

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

Absoluut niet

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

Overbevolking, milieuvervuiling en het krimpen van de ozonlaag.

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

Het zit wel aan de tube, maar omdat het in een hoeveelheid bij elkaar zit en niet in contact komt met lucht droogt het niet op. Als je het een tijdje laat liggen begint het langzaam op te drogen.

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

Omdat als je in de zee landt met een parachute je niet blijft drijven.

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

Omdat je het hele woord nodig hebt voor de betekenis.

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

Viool spelen

12.Kauw je op je pen en of potloden?

Nee

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

Helpen

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

Hallo 

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

Geen, ik huil niet bij films.

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

Tijd doorbrengen met mijn familie.

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

Forceer jezelf niet om sociaal te zijn, dat pakt alleen maar slecht uit.

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

Biomedisch technoloog (of Biomedical engineer in het Engels). Dit wil ik nu nog steeds worden.

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

Nee

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

De pan is nog niet op temperatuur.

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

Nee

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

Geen

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

Beste: Viool

Slechtse: Wii

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

Mensen die grappen maken over natuurrampen en oneerlijkheden (ben even het woord kwijt) in de wereld. 

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

Geen

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

Ja

27.Besta je of leef je?

Allebei

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

Dat is milieuvriendelijker.

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

Ik zei toch dat ik dood ging.

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

Accidental insider trading

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

Ananas op pizza is lekker, het voegt een zoet smaak aan de pizza toe.

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

De omgeving maakt hen zo.

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

God bestaat niet.

34.Geloof jij in karma?

Nee

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

Het is belangrijk dat je mensen vergeeft, maar soms doen ze iets wat onvergeeflijk is.

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

Geen idee, die van mij is goed gevuld.

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

Geen idee

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

Ik ben klaar met mijn studie en heb een baan.

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

Insecten

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

Nee

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

Absoluut niet

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

Ja

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

Geen idee

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

Angst om te verliezen wat ze hebben opgebouwd.

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

Geen idee, vuur?

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

De blijdschap van mijn familie.

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

Leven is zwaar.

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

Nee

Reageer