Skip to main content

Hoiiiiiiiiiii,

Alweer een 2e vragenlijst :)

Heb er oprecht zin in om hem te maken, je moet nu weer complimenten geven, dus als je geen zin daarin hebt, get away! Laten we beginnen, enne, ik ga nu niet weer praten over het woordje beginnen 😊

Laten we nu echt beginnen 😅

1. Hoi! Hoe zit/lig/sta je erbij? (benen opgetrokken of liggend op de grond etc.)
  2. En durf je hoe je er nu uit ziet naar buiten te lopen?
  3. Geef een compliment aan de eerste persoon, wanneer jij de eerste persoon bent, geef je een compliment aan een moderator van de Kindertelefoon.
  4. Wat ga je zometeen als eerste doen? 
  5. Heb je zin in vandaag?
  6. Praat je weleens tegen jezelf? (Hehe, ik wel) 
  7. (Als je geen huisdier(en) hebt, moet je deze ff overslaan) Praat je weleens tegen je huisdier(en) met van die ultra lieve woordjes?
  8. Heb je ooit weleens Bubble Tea geproefd? (Ik dus niet, ik voel me zwaaaar ouderwets)
  9. Vind je je eigen pyjama mooi?
  10. Omschrijf je uiterlijk
  11. Doe je vandaag leuke kleren aan? 
  12. Is jullie huis al in kerst stijl ingericht? (Als je niet aan kerst doet, sla dit dan ff over)
  13. Wat is je religie? Of geloof je niks?
  14. Heb je oorbellen? (Deze vragen zijn ook gewoon voor jongens!)
  15. Draag je weleens sieraden
  16. Draag je weleens make-up?
  17. Hier komen 8 feiten en fabels, als je denkt dat ze niet waar zijn, zet je er een kruisje onder.

Vanaf januari minder zout in brood.

Vis en spinazie is een gevaarlijke combinatie.

Slaaptekort beïnvloedt de energiebalans.

Een magnum bevat net zoveel kcal als een pakje roomboter.

Er zit net zoveel kcal in een sauslepel mayonaise dan in een kroket.

Beter teveel vitamines slikken dan te weinig.

Vitamine D kan ons lichaam zelf aanmaken o.i.v. zonlicht.

Kokosolie is gezond voor hart & vaatziekten.

1. Denk je dat je het goed gemaakt hebt?

Ik hoop dat je het een leuke vragenlijst vind! En ik ga denk ik ooit een keer een deel 3 maken 😁

Liefs Feline 😘

Hoiiiiiiiiiii,    hiiii 

Heb er oprecht zin in om hem te maken, je moet nu weer complimenten geven, dus als je geen zin daarin hebt, get away! Laten we beginnen, enne, ik ga nu niet weer praten over het woordje beginnen 😊

1. Hoi! Hoe zit/lig/sta je erbij? (benen opgetrokken of liggend op de grond etc.) Ik lig nog op bed...🤭
  2. En durf je hoe je er nu uit ziet naar buiten te lopen? Jawel 
  3. Geef een compliment aan de eerste persoon, wanneer jij de eerste persoon bent, geef je een compliment aan een moderator van de Kindertelefoon. Dan geef ik een compliment aan ​@Marieke, hoe lief ze is naar iedereen en hoe snel ze berichtten plaatst😊
  4. Wat ga je zometeen als eerste doen?  Aankleden 🤭
  5. Heb je zin in vandaag? Niet perse 
  6. Praat je weleens tegen jezelf? (Hehe, ik wel)  heel soms 
  7. (Als je geen huisdier(en) hebt, moet je deze ff overslaan) Praat je weleens tegen je huisdier(en) met van die ultra lieve woordjes? Jawel 
  8. Heb je ooit weleens Bubble Tea geproefd? (Ik dus niet, ik voel me zwaaaar ouderwets) nee hoor en je hoeft je niet ouderwets te voelen hoor😊
  9. Vind je je eigen pyjama mooi? Opzich wel 🙂
  10. Doe je vandaag leuke kleren aan?  Jawel...
  11. Is jullie huis al in kerst stijl ingericht? (Als je niet aan kerst doet, sla dit dan ff over) nog niet meestal na sinterklaas 
  12. Wat is je religie? Of geloof je niks? Nee...
  13. Heb je oorbellen? (Deze vragen zijn ook gewoon voor jongens!) Nee 
  14. Draag je weleens sieraden nee 
  15. Draag je weleens make-up? Mascara alleen 
  16. Hier komen 8 feiten en fabels, als je denkt dat ze niet waar zijn, zet je er een kruisje onder. 

✖️

✖️

✖️

Kokosolie is gezond voor hart & vaatziekten.✖️

1. Denk je dat je het goed gemaakt hebt? Hoop het 

Ik hoop dat je het een leuke vragenlijst vind! En ik ga denk ik ooit een keer een deel 3 maken 😁 leuk! 

Liefs Feline 😘       Liefs terug 🤗

Haiii,

1. Hoi! Hoe zit/lig/sta je erbij? (benen opgetrokken of liggend op de grond etc.) ik lig ook nog in bed🙈
  2. En durf je hoe je er nu uit ziet naar buiten te lopen? nee🙈 ik heb nog een pyjama aan
  3. Geef een compliment aan de eerste persoon, wanneer jij de eerste persoon bent, geef je een compliment aan een moderator van de Kindertelefoon. aan boterbloempjee dan 😊 je doet het heel goed hier en leuke vragenlijsten 🤗
  4. Wat ga je zometeen als eerste doen? aankleden 
  5. Heb je zin in vandaag? mwah
  6. Praat je weleens tegen jezelf? (Hehe, ik wel)  nee
  7. (Als je geen huisdier(en) hebt, moet je deze ff overslaan) Praat je weleens tegen je huisdier(en) met van die ultra lieve woordjes? 
  8. Heb je ooit weleens Bubble Tea geproefd? (Ik dus niet, ik voel me zwaaaar ouderwets) nee
  9. Vind je je eigen pyjama mooi? mwah niet echt maar maakt me ook niet zoveel uit 
  10. Omschrijf je uiterlijk donkerblond haar blauwe ogen 165 lang
  11. Doe je vandaag leuke kleren aan?  is goed😉😊 
  12. Is jullie huis al in kerst stijl ingericht? (Als je niet aan kerst doet, sla dit dan ff over) nee nog niet 
  13. Wat is je religie? Of geloof je niks? heb ik niet
  14. Heb je oorbellen? (Deze vragen zijn ook gewoon voor jongens!) heb wel een keer neppe gedragen maar heb geen gaatjes en draag ook nooit meer neppe, ik vind het niet leuk staan bij mezelf
  15. Draag je weleens sieraden nee deed wel eens armbandjes om maar nu niet meer, verder heb ik nooit sieraden gedragen behalve die 1 of 2 x nepoorbellen dan😉
  16. Draag je weleens make-up? alleen nagellak
  17. Hier komen 8 feiten en fabels, als je denkt dat ze niet waar zijn, zet je er een kruisje onder

Vanaf januari minder zout in brood. ❌

Vis en spinazie is een gevaarlijke combinatie.❌

Beter teveel vitamines slikken dan te weinig. oehh die weet ik niet. verschilt per vitamine dacht ik🤔

Kokosolie is gezond voor hart & vaatziekten.❌

1. Denk je dat je het goed gemaakt hebt? hoop het 😉😊

was leuk!!!! 😊

liefs van mij🤗

Hoiiiiiiiiiii,

Laten we nu echt beginnen 😅 Oke doen we! 🥵

1. Hoi! Hoe zit/lig/sta je erbij? (benen opgetrokken of liggend op de grond etc.). Ik zit op bed, rug tegen het kussen, knieën opgetrokken. 
  2. En durf je hoe je er nu uit ziet naar buiten te lopen? Ja hoor ik heb al een shirt en een korte kniebroek aan en een blouse met vest ligt klaar want ik ga vandaag iets eerder naar de scouts. Ohja en lekker dikke hoge sokken. 
  3. Geef een compliment aan de eerste persoon, wanneer jij de eerste persoon bent, geef je een compliment aan een moderator van de Kindertelefoon. U doet heel goed en super snel uw werk en ik vind het knap dat u/jullie alles lezen en als de moderators zelf ook reageren vind ik het leukste.
  4. Wat ga je zometeen als eerste doen?  Mijn blouse en vest aantrekken. En spullen bij elkaar zoeken voor scouting want ik leid een activiteit vandaag 😎
  5. Heb je zin in vandaag? Ja heel veel zin! 
  6. Praat je weleens tegen jezelf? (Hehe, ik wel) . Ohja hoor haha. Vooral als ik iets zoek. 
  7. (Als je geen huisdier(en) hebt, moet je deze ff overslaan) Praat je weleens tegen je huisdier(en) met van die ultra lieve woordjes? Zeker ! Vaak zelfs.
  8. Heb je ooit weleens Bubble Tea geproefd? (Ik dus niet, ik voel me zwaaaar ouderwets). Ja best lekker hoor. 
  9. Vind je je eigen pyjama mooi? Jawel. 
  10. Omschrijf je uiterlijk. Donkerblond, halflang haar, blauw grijze ogen. Wipneus, iets vollere lippen voor een jongen. Verder op mn lijf niet veel haar, normale licht gespierde armen en een beetje "vrouwelijke" benen zeggen ze altijd haha. Ik vind het prima 😉 ben dus geen body builder of grote spierbundel. 
  11. Doe je vandaag leuke kleren aan?  Ja nouja ik vind het wel leuk.  Sommigen vinden het raar om een soort uniform te zien. Maar bij sport enzo dragen we ook allemaal hetzelfde xd. In elk geval ik heb een donkerblauw shirt, een beige blouse, donkerblauw vest, donkerblauwe knielange korte broek (mag ook lang hoor maar doe ik niet) en donkerblauwe kniesokken aan en doe daar hoge wandelschoenen bij aan. En een cap op mn koppie. Haha zo compleet mogelijk beschreven ☺️😉. Misschien vind jij het wel enorm lelijk klinken hihi 🤭
  12. Is jullie huis al in kerst stijl ingericht? (Als je niet aan kerst doet, sla dit dan ff over). Nee dat doen we altijd pas na Sinterklaas. 
  13. Wat is je religie? Of geloof je niks?  Nee ik denk dat Darwin het goed had.
  14. Heb je oorbellen? (Deze vragen zijn ook gewoon voor jongens!). Ja beide kanten 1 gaatje . 
  15. Draag je weleens sieraden. Ja zeker. Armband, polsbandjes, kettinkje, ringetjes ook..en enkelbandje.
  16. Draag je weleens make-up? Eye liner en  soms iets mascara.
  17. Hier komen 8 feiten en fabels, als je denkt dat ze niet waar zijn, zet je er een kruisje onder.

Zou best eens waar kunnen zijn 

X

Zeker waar 

Vast wel waar ☺️  denk ik 

Dat geloof ik ook wel

X in tegendeel vlgs mij

Ja ! 

Denk het.

1. Denk je dat je het goed gemaakt hebt? Ik hoop het haha. Verklap je de antwoorden over een tijdje? Nu nog niet natuurlijk 😉

Ik hoop dat je het een leuke vragenlijst vind! En ik ga denk ik ooit een keer een deel 3 maken 😁 zeker leuk!!  Altijd goed!! 

Liefs Feline 😘

Liefs, Tover 😘

1. Hoi! Hoe zit/lig/sta je erbij? (benen opgetrokken of liggend op de grond etc.) Liggend op mijn bed.
  2. En durf je hoe je er nu uit ziet naar buiten te lopen? Ja.
  3. Geef een compliment aan de eerste persoon, wanneer jij de eerste persoon bent, geef je een compliment aan een moderator van de Kindertelefoon. Je bent goed bezig. Ga zo door.
  4. Wat ga je zometeen als eerste doen? Muziek luisteren.
  5. Heb je zin in vandaag? Nee. School is echt zwaar.
  6. Praat je weleens tegen jezelf? (Hehe, ik wel) Tuurlijk.
  8. Heb je ooit weleens Bubble Tea geproefd? (Ik dus niet, ik voel me zwaaaar ouderwets) Ja.
  9. Vind je je eigen pyjama mooi? K heb er geen, haha.
  10. Omschrijf je uiterlijk K heb n bril, zwart haar, meestal sweaters enz.
  11. Doe je vandaag leuke kleren aan? Alle kleding is leuk zolang je jezelf bent.
  12. Is jullie huis al in kerst stijl ingericht? (Als je niet aan kerst doet, sla dit dan ff over) Nee.
  13. Wat is je religie? Of geloof je niks?
  14. Heb je oorbellen? (Deze vragen zijn ook gewoon voor jongens!) Nee.
  15. Draag je weleens sieraden Nee.
  16. Draag je weleens make-up? Nee.

X

X

X

1. Denk je dat je het goed gemaakt hebt?

Ik hoop dat je het een leuke vragenlijst vind! En ik ga denk ik ooit een keer een deel 3 maken 😁

Liefs Feline 😘

Hoi! Hoe zit/lig/sta je erbij? (benen opgetrokken of liggend op de grond etc.)

Ik zit op een stoel bij het raam met de voeten op de rand van de stoel. Opgetrokken benen..

En durf je hoe je er nu uit ziet naar buiten te lopen? Ja hoor. Ik draag een tuniekje 

Geef een compliment aan de eerste persoon, wanneer jij de eerste persoon bent, geef je een compliment aan een moderator van de Kindertelefoon.

@Boterbloempjee  jij lijkt mij een heel lieve behulpzame en vriendelijke meid. Ook best wel wijs! 

Wat ga je zometeen als eerste doen? 

Het is weer droog dus even naar buiten. 

Heb je zin in vandaag? 

Ja hoor vanmorgen al gefietst en op de markt geweest 

Praat je weleens tegen jezelf? (Hehe, ik wel) 

Ik ook wel hoor haha

(Als je geen huisdier(en) hebt, moet je deze ff overslaan) Praat je weleens tegen je huisdier(en) met van die ultra lieve woordjes?

Ja doe ik zeker

Heb je ooit weleens Bubble Tea geproefd? (Ik dus niet, ik voel me zwaaaar ouderwets)

Nee dat ken ik niet 

Vind je je eigen pyjama mooi?

Ja hoor, en lekker warm

Omschrijf je uiterlijk

Blond lang haar, blauwe ogen, normaal postuur. Kleine handen. Donkerblauw tuniekje met crème kleurige legging en enkelsokjes

Doe je vandaag leuke kleren aan?  Ja dus hihi 😉

Is jullie huis al in kerst stijl ingericht? (Als je niet aan kerst doet, sla dit dan ff over)

Nee nog niets 

Wat is je religie? Of geloof je niks? 

Ik zit op een christelijke school maar ik geloof er niet zo in. 

Heb je oorbellen? (Deze vragen zijn ook gewoon voor jongens!)

Ja ook in elk oor een gaatje. 

Draag je weleens sieraden

Ja armband, ringen. Halsketting ook.

Draag je weleens make-up?

Nee nog niet. Ik vind het wel über cool dat ​@Tover01  dat allemaal doet als jongen. Ook rokjes dragen! Wow! Je klinkt echt heel knap 😙

Hier komen 8 feiten en fabels, als je denkt dat ze niet waar zijn, zet je er een kruisje onder.

Oké 

X

X

Ja

Ja

X 

Ja 

Ja 

Denk je dat je het goed gemaakt hebt?

Haha ik ben er niet gerust op :) 

Ik hoop dat je het een leuke vragenlijst vind! Zeker! 

En ik ga denk ik ooit een keer een deel 3 maken 😁 Heel goed idee! 

Liefs Feline 😘

Groetjes en ook liefs van Tjempie xxx

@Tover01   vraag 10 en 11: ik vind het in elk geval helemaal niet lelijk klinken hoor! Juist stoer en mooi. Dat je in de korte broek naar de scouting gaat ook, wow ! Groetjes Tjempie 

Haii lieve ​@Tover01 ,

ik sluit me aan bij tjempie🤗 klinkt heel stoer en leuk😍 ik vind een cap + lang haar sws heel leuke combinatie!!😊 de rest ook🙂

liefs van mij🤗

Hoiiiiiiiiiii, Hey!

Alweer een 2e vragenlijst :) Leukkk heb er zin in!

Heb er oprecht zin in om hem te maken, je moet nu weer complimenten geven, dus als je geen zin daarin hebt, get away! Laten we beginnen, enne, ik ga nu niet weer praten over het woordje beginnen 😊 Oh oke

1. Hoi! Hoe zit/lig/sta je erbij? (benen opgetrokken of liggend op de grond etc.) Ik zit in de kleermakerszit op mijn bed
  2. En durf je hoe je er nu uit ziet naar buiten te lopen? Ja hoorrr, ik heb wel een pyjama aan maar ik vind hem best leuk. Maar wel met een jas erover
  3. Geef een compliment aan de eerste persoon, wanneer jij de eerste persoon bent, geef je een compliment aan een moderator van de Kindertelefoon. Oeii even terug scrollen

@Boterbloempjee, ik vind jou heel aardig en je bent een goede aanwinst voor het forum :) 

1. Wat ga je zometeen als eerste doen? Omkleden, heb zometeen namelijk school
  2. Heb je zin in vandaag? Nee, niet echt, ik heb wiskunde vanmiddag als huiswerk en snap er helemaal niks van!
  3. Praat je weleens tegen jezelf? (Hehe, ik wel)  Ik ook wel hoor lolll
  4. (Als je geen huisdier(en) hebt, moet je deze ff overslaan) Praat je weleens tegen je huisdier(en) met van die ultra lieve woordjes?m​ Oh ja zekerrrr
  5. Heb je ooit weleens Bubble Tea geproefd? (Ik dus niet, ik voel me zwaaaar ouderwets)  Ik voel me ook ouderwets hoor ;)
  6. Vind je je eigen pyjama mooi? Zoals ik al zei
  7. Omschrijf je uiterlijk Blond haar, blauwe ogen, lengte 1,50
  8. Doe je vandaag leuke kleren aan? Ik denk het wel!
  9. Is jullie huis al in kerst stijl ingericht? (Als je niet aan kerst doet, sla dit dan ff over) Zekers, al bijna een maand 😅
  10. Wat is je religie? Of geloof je niks? Christelijk 
  11. Heb je oorbellen? (Deze vragen zijn ook gewoon voor jongens!) Ja elk oor 1 gaatje
  12. Draag je weleens sieraden Meestal wel
  13. Draag je weleens make-up? Nee
  14. Hier komen 8 feiten en fabels, als je denkt dat ze niet waar zijn, zet je er een kruisje onder.

Vanaf januari minder zout in brood. x

Vis en spinazie is een gevaarlijke combinatie. x

Een magnum bevat net zoveel kcal als een pakje roomboter. x

Beter teveel vitamines slikken dan te weinig. Oef dat is een lastige, zou best eens kunnen

Kokosolie is gezond voor hart & vaatziekten. x

1. Denk je dat je het goed gemaakt hebt? Ik hoop het :)

Ik hoop dat je het een leuke vragenlijst vind! En ik ga denk ik ooit een keer een deel 3 maken 😁 Doen doen doen!!! 

Liefs Feline 😘 Liefs Bliss 😘

PS: Lijkt het maar zo, of zijn er al weer wat forumleden weg? 😕

Haii,

ik ben er nog hoor maar heb nu een ander account😊 tropicana is wel weg😥😕

@Feline doe je hem zelf ook trwns?🤗 

liefs van mij🤗

Reageer