Vragenlijst YT.

  • 15 November 2018
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey

Bijna iedereen heeft wel een YT (YouTube) kanaal. En ik vond het wel een leuk idee om er een vragenlijstje van te maken. Dus zie hier de vragen;

Eerst een stukje basis.
  1. Heb je een YT account?
  2. Wat doe je vooral op YT?
  3. Maak jezelf filmpjes? En heb je een eigen kanaal? (Alleen ja of nee antwoorden, anders valt het weer onder persoonsgegevens delen)
  4. Als je een eigen kanaal hebt. Wat voor soort kanaal is het? Gamekanaal, Muziekkanaal, Review, etc.
  5. Welke YouTube kanalen volg jij zoal?
  6. Welke kanalen beveel je aan? En welke juist weer niet?
Nu een stukje over muziek.

  1. Luister je ook muziek op YT?
  2. Welk muziek filmpje vindt jij het mooist?
  3. Is er een muziek filmpje waar jij jezelf in ziet? Hier bedoel ik mee. Welke goed bij je past.
  4. Is er een muziek filmpje die zowel mooi als heel vreemd is?
  5. Is er een muziek filmpje die je emotioneel raakt?
Een klein stukje over de toekomst.
  1. Zou je zelf Youtuber willen zijn?
  2. Op welke doelgroep zou jij jezelf dan richten?
  3. Wat voor soort kanaal zou het worden?
  4. Zou je het doen omdat het leuk is of alleen voor het Geld?
laatst wat over je zelf.

  1. Leeftijd?
Alvast bedankt voor het invullen!

Gr: Upp.

6 reacties

Heey

Bijna iedereen heeft wel een YT (YouTube) kanaal. En ik vond het wel een leuk idee om er een vragenlijstje van te maken. Dus zie hier de vragen;

Eerst een stukje basis.
  1. Heb je een YT account? Ja
  2. Wat doe je vooral op YT? Filmpjes kijken en muziek luisteren
  3. Maak jezelf filmpjes? En heb je een eigen kanaal? (Alleen ja of nee antwoorden, anders valt het weer onder persoonsgegevens delen) nee
  4. Als je een eigen kanaal hebt. Wat voor soort kanaal is het? Gamekanaal, Muziekkanaal, Review, etc.
  5. Welke YouTube kanalen volg jij zoal? vooral muziek kanalen, niet echt game kanalen
  6. Welke kanalen beveel je aan? En welke juist weer niet? geen
Nu een stukje over muziek.

  1. Luister je ook muziek op YT? yup
  2. Welk muziek filmpje vindt jij het mooist? depressed music/ NF
  3. Is er een muziek filmpje waar jij jezelf in ziet? Hier bedoel ik mee. Welke goed bij je past. niet hoe ik mezelf zie maar hoe ik die wereld zie: NF - remember this
  4. Is er een muziek filmpje die zowel mooi als heel vreemd is? Panic at the disco! - High hopes
  5. Is er een muziek filmpje die je emotioneel raakt? chest overstreet - hold on, courtney parker - last words, NF - How could you leave us, Patrick Jörgensen - Million quostions.
Een klein stukje over de toekomst.
  1. Zou je zelf Youtuber willen zijn? Hell noo
  2. Op welke doelgroep zou jij jezelf dan richten? geen
  3. Wat voor soort kanaal zou het worden? -
  4. Zou je het doen omdat het leuk is of alleen voor het Geld? -
laatst wat over je zelf.

  1. Leeftijd?

17
Reputatie 2
Badge +3
Hoi allemaal,

Voor de zekerheid willen wij jullie er even op wijzen dat het bij het invullen van de vragenlijst niet is toegestaan de naam van je Youtube-kanaal te noemen. Dit valt onder forumregel 6: plaats in je bericht geen persoonsgegevens.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Nee dat bedoelde ik ook met de vraag dat je alleen ja en nee mag antwoorden vanwege die regel. Maar bedankt voor het extra zeggen!


Gr: Upp
  1. Heb je een YT account? Ja
  2. Wat doe je vooral op YT? Video's van andere kijken en videoclips van fimpjes kijken en muziek zoeken
  3. Maak jezelf filmpjes? En heb je een eigen kanaal? (Alleen ja of nee antwoorden, anders valt het weer onder persoonsgegevens delen) nee
  4. Als je een eigen kanaal hebt. Wat voor soort kanaal is het? Gamekanaal, Muziekkanaal, Review, etc. /
  5. Welke YouTube kanalen volg jij zoal? Veel over dansen en muziek
  6. Welke kanalen beveel je aan? En welke juist weer niet? Alivia d'andrea vind ik leuk, maar dat kont doordat ik van dansen hou.
Nu een stukje over muziek.

  1. Luister je ook muziek op YT? Alleen om de videoclip te kijken
  2. Welk muziek filmpje vindt jij het mooist? Veel k-pop
  3. Is er een muziek filmpje waar jij jezelf in ziet? Hier bedoel ik mee. Welke goed bij je past. Veel van nct, bts
  4. Is er een muziek filmpje die zowel mooi als heel vreemd is? Blood sweat and tears van. Bts
  5. Is er een muziek filmpje die je emotioneel raakt? Solo van jennie(uit blackpink)
Een klein stukje over de toekomst.
  1. Zou je zelf Youtuber willen zijn? Nee
  2. Op welke doelgroep zou jij jezelf dan richten?
  3. Wat voor soort kanaal zou het worden?
  4. Zou je het doen omdat het leuk is of alleen voor het Geld?
laatst wat over je zelf.

  1. Leeftijd? 14
Heey Ronald2001 en Anoniemplz,

Bedankt voor het invullen van de vragenlijst!

Gr: Upp
Ik vul hem zelf ook maar is in.

Eerst een stukje basis.

  1. Heb je een YT account? Ja.
  2. Wat doe je vooral op YT? Ik kijk vooral veel gamevideo's, en muziekvideo's.
  3. Maak jezelf filmpjes? En heb je een eigen kanaal? (Alleen ja of nee antwoorden, anders valt het weer onder persoonsgegevens delen) Ja.
  4. Als je een eigen kanaal hebt. Wat voor soort kanaal is het? Gamekanaal, Muziekkanaal, Review, etc. Ik geef reviews en unboxing video's over elektronica en games.
  5. Welke YouTube kanalen volg jij zoal? Game kanalen, Muziek kanalen, en unboxing kanaal
  6. Welke kanalen beveel je aan? En welke juist weer niet? Unbox therapy, en Killem beveel ik aan. Ik zou niet weten welke niet.
Nu een stukje over muziek.


  1. Luister je ook muziek op YT? Ja best veel.
  2. Welk muziek filmpje vindt jij het mooist? Francesco Gabbani- Occindentali's Karma, en Dragonforce Operation Ground and Pound (Live).
  3. Is er een muziek filmpje waar jij jezelf in ziet? Hier bedoel ik mee. Welke goed bij je past. Ik denk eigenlijk aan 2 liedjes. Born Again - Beast in Black. En Vietato Morire- Ermal Meta.
  4. Is er een muziek filmpje die zowel mooi als heel vreemd is? Max Gazzé- La Vita Com'é, Max Gazzé- Sotto Casa en Max Gazzé- I tuoi maledettissimi impegni. Ten eerste zijn de filmpjes bijzonder, maar er zit wel een betekenis achter.
  5. Is er een muziek filmpje die je emotioneel raakt? Euhm.. eigenlijk niet. Ik wordt niet zo snel emotioneel van iets. Wel heb ik al een liedje die (hopelijk binnenkort) op mijn begrafenis wil afspelen namelijk : 2Cellos- I will wait. En Giuseppe Tartini- Devil's Trill Sonata.
Een klein stukje over de toekomst.

  1. Zou je zelf Youtuber willen zijn? Ja en nee. Voor nu is het wel leuk en zo, maar voor later? Nee. Ik ga me vanaf volgend jaar richten op een eigen webshop.
  2. Op welke doelgroep zou jij jezelf dan richten? Ik richt me nu vooral op jongeren.
  3. Wat voor soort kanaal zou het worden? Review en Unboxing
  4. Zou je het doen omdat het leuk is of alleen voor het Geld? Ik doe het nu alleen omdat ik het leuk vind.

laatst wat over je zelf.


  1. Leeftijd? 17 jaar.

Reageer