Vragenlijst voor meisjes (sport)

  • 25 October 2017
  • 11 reacties
  • 584 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vraag me wel eens af. Welke sport andere meisjes doet en ik zelf zit op voetbal en vind mega leuk mijn vader zijn andere meisjes is op welke sport zit jullie en waarom en hoe lang doe je het?

Gr lian

11 reacties

Hoi !
Ik doe zelf dans . Ik denk dat het voor sport echt niet uitmaakt wat je gender is . Ik ken mensen (meisjes en jongens) die zowel ballet als voetbal doen , en mijn broertje doet dezelfde dans als mij en speelt tegelijk ook basket .
Ik doe deze dans al sinds mijn tweede kleuter (groep 1) en zit nu in het derde middelbaar 😉 . Ik doe het omdat ik het erg tof vind , en deze groep ook één van de weinigen is waar ik mij sociaal gezien heel goed bij voel .
Groetjes , Lot
ik zit 7 maanden op boksen(wel kindertraining) 2 x p.week en sinds 2 a 3 maanden 2x p.week krachttraining.
ik begon hier omdat ik verschillende soorten sport heb geprobeerd maar het was nks voor mij. ook omdat ik sterker wil worden en mezelf kan verdedigen maar ook om af te kunnen reageren mijn verdriet en woede .
Ik zit op atletiek. Ik heb ook op hockey en voetbal gezeten, maar dat is niks voor mij. Voetbal is wel een erg leuke sport!
Paardrijden, nu ongeveer 9 maanden
ik heb toen ik jong was even op zumba gezeten, heb ff dansen gekeken, proefles karate en een half jaar op pingpong gezeten maar dat was allemaal niks. ik doe 2 x per week boksen ( wel bij kinderen jammer genoeg') en 2x anderhalf uur krachttraining. soms 1x kachttraining en ga ik dan joggen met een vriend van me. ik krijg soms ook prive les boksen want mijn trainer wil me graag trainen voor bokswedstrijden haha maar dat gaat wel ff duren denk ik
boksen doe ik al 7 maanden en krachttraining 2 maanden)
Ik zit al 6 jaar op kickboksen (heb 2 jaar op turnen en trampoine springen gezeten nu niet meer) en zit nu al 4 jaar op freerunnen ??
leuke sporten. Haha ik zelf zit ip voetbal nu zo’n 4 jaar blen toen ik begon was ik erg bang voor bal enz maar ju niet meer en ga ik er hard in zeg maar en heb bijna elke week weer een blesure maar dat kokt omdat ik hard in ga maar zelf ook geen rust pk vind voetbal te leuk om niet te doen haha en nu al die 4 jaar dat ik erop zit heb ik al mega veel medaile en dat was voor mij heel erg nieuw omdat ik met mijn dansen dat niet had en genoet er erg van het voetballen hihi
Ik zit al 8 jaar op kunst schaatsen in Eindhoven bij kids on ice als je wil kun je opzoeken op youtoube kids on ice
Ik zit zelf op Hockey en voetbal ja ik weet het een gekke combi. Maar ik vond een verdedigings sport ook altijd wel leuk
Ik doe acrogym dat is een soort turnen het is super leuk want in word in de lucht gegooid door 2mensen en doe dan salto’s ik doe dit ondertussen al 8jaar! ?

Reageer