Vragenlijst Trending mensen

• 23 August 2016
  • 7 reacties
  • 791 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik begin door te zeggen dat dit vragen zijn puur uit nieuwschierigheid over wat hij vindt van de dingen die in 2016 vooral in het nieuws is geweest (van muziek tot politiek tot sport)
Tuurlijk zijn er vragen waar je niks vanaf weet, dan kan je info opzoeken over die vraag of gwn een streepje invullen (-) veel plezier

1) Donald Trump, wie kent hem niet.......
Wat vind jij van zijn standpunten en doelen voor Amerika? En wat vind je van zijn gedrag zelf?
Opvolgende vraag; Denk je dat hij president wordt?

2) 2015/2016 was de periode van de opkomende DJ's
Wat vind je ervan dat dat soort muziek zoveel groter is geworden? En zou je ermee kunnen leven dat dat soort muziek het enige Genre (dus geen pop, rock of folk muziek meer) zou zijn om naar te luisteren?

3) (als je de liedjes niet kent....) zoek Friday van Rebecca Black op, daarna Sweatshirt van Jacob Sartorius; Welke is erger?
Grapje , maar wel serieus
Jacob Sartorius, de nieuwe Justin Bieber, is de geliefd door vele tiener meisjes, gehaat door andere meisjes,jongens, ricegum (youtuber)etcetera........
Wat vind jij van Jacob Sartorius? Is hij een Kindster wannabe of wordt hij de nieuwe held van popmuziek?

4) als we het toch over 13 jarige jongetjes hebben...........
Wat vind je van mensen van onze leeftijd die stoer doen? Voorbeelden; Foto's maken wanneer je shisha aan het roken bent of drank hebt terwijl jr nog minderjarig bent, of zoals Jacob Musical.Ly's maken terwijl je aan het schuren bent op een nummer over Seks, Drugs etc.
Is dit Raar? Of ziet zo de volgende generatie er gewoon uit?

5) De olympische Spelen zijn afgelopen......
Ben je blij met hoe het voor Nederland is gegaan of teleurgesteld?

6) Scholen zijn weer begonnen!!
Heb je er zin in of zie je er zwaar tegen op?
Diepere vraag;
Op Scholen komt steeds meer geweld voor
Valt dan op te lossen en hoe? Is het de fout van de kinderen zelf of doet de school iets fout?

7) als afsluiting wil ik alles van je weten
Favoriete Zanger/zangeres?
Favoriete liedje?
Favoriete acteur/actrice?
Favoriete film?
Favoriete You-Tuber?
Favoriete Social Media Ster?
Favoriete TV-Persoonlijkheid?
Favoriete TV Programma?
Favoriete Sporter/sportster?
Favoriete Sportclub/vereniging?
En wat the heck je me nog meer wilt vertellen, ik zal alles lezen ;)

Doel; Meer te weten komen over bepaalde zaken, meningen van anderen zien en meer nadenken over de toekomst van de wereld/Nederland
En natuurlijk lol hebben en een nutteloze,tijdverspillende vragenlijst invullen
Greetz Angovis

7 reacties

Wat vind jij van zijn standpunten en doelen voor Amerika? En wat vind je van zijn gedrag zelf?
Het zal allemaal wel denk ik meestal, ik mag Hillary ook niet haha ik 'was voor' Bernie ;p nee ik denk dat het hillary wordt

Wat vind je ervan dat dat soort muziek zoveel groter is geworden? En zou je ermee kunnen leven dat dat soort muziek het enige Genre (dus geen pop, rock of folk muziek meer) zou zijn om naar te luisteren?
Ik heb een handtekening van Martin Garrix hehehe maar dat soort muziek is niet echt mijn smaak en ik zou daar niet mee kunnen leven aangezien ik een fangirl ben muziek is als zuurstof voor mij heheh

3) (als je de liedjes niet kent....) zoek Friday van Rebecca Black op, daarna Sweatshirt van Jacob Sartorius; Welke is erger?
Jacob Sartorius, de nieuwe Justin Bieber, is de geliefd door vele tiener meisjes, gehaat door andere meisjes,jongens, ricegum (youtuber)etcetera........
Wat vind jij van Jacob Sartorius? Is hij een Kindster wannabe of wordt hij de nieuwe held van popmuziek?
Ik mocht hem eerst ook niet maar kreeg heel erg medelijden het is nog maar een kind, rond mijn leeftijd 13 volgensmij? of anders 14? en hij wordt zo erg gepest en vernederd op het internet ik zou dan echt niet blij kunnen verder gaan alleen zn musically's stellen me dan weer teleur haha

Wat vind je van mensen van onze leeftijd die stoer doen? Voorbeelden; Foto's maken wanneer je shisha aan het roken bent of drank hebt terwijl jr nog minderjarig bent, of zoals Jacob Musical.Ly's maken terwijl je aan het schuren bent op een nummer over Seks, Drugs etc.
Ik schaam me voor ze , ik schaam me voor iedereen die zo doet jongens of meisjes gewoon alle 2 ik ben een van de weinige op mn school die dat niet doet, misschien hoor ik wel in een andere generatie hmm.. :?

Heb niet echt gekeken want ze zeggen wel bijv ''we hebben gewonnen'' maar hun hebben gewonnen niet ''we''

zwaar tegen op ik heb de laatste tijd leerproblemen en zit alleen maar met dat soort mensen op school die dingen doen zoals in je vraag beschreven stond ;/
Diepere vraag;
Valt dan op te lossen en hoe? Is het de fout van de kinderen zelf of doet de school iets fout?
Beide, scholen moeten strenger zijn en kinderen moeten beter nadenken maar ook van de ouders tho

Favoriete Zanger/zangeres? dit is onmogelijk te beantwoorden als je fan van 238329845 mensen bent xoxo
Favoriete liedje? dit is onmogelijk te beantwoorden als je fan van 238329845 mensen bent xoxo
Favoriete acteur/actrice? dit is onmogelijk te beantwoorden als je fan van 238329845 mensen bent xoxo
Favoriete film? dit is onmogelijk te beantwoorden als je fan van 238329845 mensen/films bent xoxo
Favoriete You-Tuber? dit is onmogelijk te beantwoorden als je fan van 238329845 mensen bent xoxo
Favoriete Social Media Ster? dit is onmogelijk te beantwoorden als je fan van 238329845 mensen bent xoxo
Favoriete TV-Persoonlijkheid? dit is onmogelijk te beantwoorden als je fan van 238329845 mensen bent xox
Favoriete TV Programma?dit is onmogelijk te beantwoorden als je fan van 238329845 mensen bent xoxo
Favoriete Sporter/sportster? arthur nory hihihi
Favoriete Sportclub/vereniging? idk
---
HEB JE DE NIEUWE UPDATE VAN POKEMON GO HAHA?
Hoi,

Het is een groot kind. Als hij aan de macht komt krijgen we WO3. Waarom? Hij bedreigt Hillary met de dood, hij wilt alle Mexicanen het land uit (ook moslims? Weet ik niet zeker). Hij vraagt gewoon om ruzie. Het is een té extreme versie van Wilders en is nog lelijker ook 😃. Gelukkig staat ie achter in de peilingen.

Ik vind het redelijk begrijpelijk dat dit de muziek van tegenwoordig wordt/is. Allereerst kent iedere fase in de geschiedenis vaak zijn eigen genre, welcome to ours. Ook wordt de technologie steeds beter. We ontdekken nieuwe manieren van muziek maken, dan moeten we daar natuurlijk mee experimenteren. Ik weet zeker dat er in de toekomst weer iets anders komt en dat onze kleinkinderen later zeggen dat dit 'ouwelullenmuziek' is.
Ik vind het opzich wel een leuk genre, maar niet geweldig. Ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan harde/luide muziek, dus naar een DJ-concert zal ik niet gaan. Ik vind de nummers die bijna 3 minuten hetzelfde deuntje en melodietje spelen zonder te veranderen echt heel vervelend. Er mag van mij ook wel wat zang tussen.
Als dit het enige genre zou zijn, dan zou ik echt nooit meer naar muziek luisteren (mss soms). Ik doe het al niet heel erg veel namelijk. Niet dat ik denk dat er ooit 1 genre gaat komen, daar is de mensheid te verschillend voor.

Gadverdamme, moet ik kiezen? Dit is echt allebei pure trash. Oké, ik vind Friday erger.
Die gabber heeft gewoon bijna 1,5 miljoen abonnees op z'n account. Wie zijn al die mensen? Ik vind hem niet slecht, maar het is allereerst niet mijn stijl. Daarnaast ziet hij er niet lelijk uit, er zullen vast veel meiden (en ongetwijfeld jongens) verliefd op 'm zijn en hem alleen volgen omdat ie schattig is ofzo. Hij kan het opzich wel ver gaan schoppen, maar het zou me ook helemaal niks verbazen als iedereen hem volgend jaar is vergeten. We will see.

Hmm, ik vind het meer dom dan raar. Vroeger zat iedereen met drugs, maar toen dachten ze dat 't ok was. Nu vinden ze het stoer omdat sommige soorten illegaal zijn, of niet toegestaan voor een minderjarige. Waarom ze dit stoer vinden? Geen idee. Ga maar lekker je lichaam verkl*ten en lekker drugs gebruiken, alleen niet heel erg slim.
Grote kans dat dit nu een gedeelte van de toekomst is, maar voor altijd, nee, daar geloof ik niet in. De wereld zal altijd blijven veranderen. Iedere dag, week, maand, jaar, etc. Dat zal altijd zo blijven.
Mensen die denken dat ze stoer zijn, zijn in 99% van de gevallen niet stoer. Stoer ben je als je iets heel moeilijks hebt doorstaan. Als je jezelf overtreft. Niet als je op een levensgevaarlijke of illegale manier je leven aan het verprutsen bent.

Ik vind dat ik niet mag klagen. Ik doe het ze niet na, al eindigen ze als laatste. Ik vind sowieso dat ze het super gedaan hebben. Tuurlijk is het jammer dat sterren als Epke Zonderland, Dafne Schippers en Ranomi Kromowidjojo hoge verwachtingen niet waarmaken, maar dat neem ik ze totaal niet kwalijk. Eens goed is niet altijd goed. Daarnaast hebben veel mensen waarvan we het niet verwachtten, toch hele goede prestatie gehaald. Het is ook wel balen dat we met veel 4e plaatsen zijn weggegaan, nouja, volgende Spelen beter. We moeten gewoon trots zijn dat zo'n klein land als wij toch maar mooi 11e zijn met het aantal behaalde medailles.

Diepere vraag;

Ik heb der niet zo'n zin in, maar dat komt omdat ik wat problemen hebben die het allemaal wat ingewikkelder maken.
Tuurlijk valt het op te lossen, als dit vroeger niet zo was, dan kan dat best straks weer.
Ik denk dat de volwassenen en de kinderen beiden fouten maken. Volwassenen zijn er (globaal) om de grenzen te stellen, als wij, kinderen, er dan overheen gaan, dan is er ergens wat fout gegaan. Het is dan aan de volwassene om te zorgen dat het kind niet weer over de streep gaat. Natuurlijk hangt er ook schuld bij het kind, maar dat heeft vaak een dieper liggende gedachte. Iets thuis, of groepdruk door iemand die het thuis moeilijk heeft. Als we goed naar elkaar blijven luisteren zal het vast wel goed komen, hoop ik.

-
Favoriete liedje?
-
-
Favoriete film?
Laat ik het op genre houden: Actie.
Favoriete You-Tuber?
-
-
-
Favoriete TV Programma?
NCIS
Ik doe een teamsport, dus ik ga niemand voortrekken.
Ik jongleer ook, nou is dit niet echt een sport, maar de beste daarin vind ik toch wel Niels Duinker.
Mijn eigen vereniging waar ik lid van ben.
Sorry voor jou gozer, ik ben voor Utreg.
Ik moet nog opzoek naar een club uit de NBA, na 6 jaar basketbal te spelen...
En wat the heck je me nog meer wilt vertellen, ik zal alles lezen
Ik laat 't hierbij.

Gr. Pin
Hoii Angovis,

Ik zal de vragenlijst invullen:).

Ik heb net een stukje even over Trump gelezen, anders kon ik de vraag niet beantwoorden, haha:). Ik begin eerst met je eerste vraag.

Hij noemt de Mexicanen die naar de Verenigde Staten komen ' verkrachters ' of ' drugssmokkelaars '. Ik vind dit niet kunnen, want echt niet elke Mexicaan is een verkrachter of drugssmokkelaar. Misschien zijn er in verhouding wel meer verkrachters dan in andere landen, maar dat weet ik niet.

Trump wilt ook dat er een muur tussen Mexico en de Verenigde Staten komt en dat de Mexicanen hiervoor gaan betalen om erdoor te mogen. Maar het lijkt net of Trump een haat heeft aan Mexicanen. Hiervan vind ik geen enkele goeie reden om zomaar even een muur tussen Mexico te plaatsen.

Ook wilde hij dat de grenzen worden gesloten voor moslims, vanwege een dodelijke schietpartij. Maar dit slaat echt helemaal nergens op, ook hierbij is zo dat niet elke moslim mensen dood schiet of kwaad wil. Er zijn heus wel meer moslims die gewoon geen oorlog willen hebben dan dat er moslims zijn die wél oorlog willen hebben.

Ik vind dat hij grappig probeert te zijn, maar dat past niet bij een president. Tuurlijk kan er heus wel af en toe gewoon een grapje worden gemaakt, daar is helemaal niks mis mee. Maar als het leven voor hem nu al alleen maar grappig is, geen gewone oplossing heeft met Moslims en Mexicanen verkrachters noemt, vind ik dat hij geen president kan worden.

Ik denk dat hij geen president zal worden, ik ga dan voor Hillary Clinton.

Ik denk dat het voor de mensen die echt alleen van dat soort muziek houden, wel leuk is. Maar ik hou van pop muziek en luister dat dus liever. Als er echt helemaal niet meer van die muziek is, zal ik vast wel naar de muziek van DJ's gaan luisteren. En tuurlijk gun ik het ook de andere mensen die veel van die muziek houden!:)

Ik heb hem ook even opgezocht, en toen ik hem zag herkende ik hem wel. Ik heb een liedje van hem geluisterd en vond zijn stem niet super mooi. Maar volgensmij komt dat door de baard in de keel;). Ik vind hem er wel heel knap uitzien, dus dat is weer een pluspunt, haha. Ik denk dat hij niet de nieuwe held wordt, omdat ik zijn stem niet als je beste vind. Er bestaan nog betere zangers. Maar het is wel heel knap dat hij zingt en zoveel volgers heeft voor een dertien jarige!

Ik vind het stoerdoenerij. Als je op een foto staat met shisha, vind ik dat het alleen maar wordt laten zien van " Kijk hoe stoer ik ben, ik heb shisha. " Ik vind er echt helemaal niks stoers aan, je verpest alleen maar je eigen lichaam ermee. Dus ik vind het onverstandig als mensen dat doen. Maar goed, dat is ieders eigen keus. Ook heb ik foto's gezien van mensen met rook uit hun mond, ook dat vind ik stoerdoenerij. Alleen maar omdat ze willen laten zien dat ze ' stoer en cool ' zijn.

Ik hoop echt niet dat de volgende generatie er zo uit ziet. Moet je nagaan dat de kinderen die wij krijgen ( ik bedoel met ' wij ' niet jij en ik, maar onze generatie, haha ) het straks normaal vinden om dat te doen. Nee... Dat zal vast wel niet zo erg zijn ( hoop ik ).

Ik had niet echt een doel in m'n hoofd hoeveel Nederland zou moeten staan, maar ik vind elfde van de héle wereld toch wel heel knap. Maar het had natuurlijk beter gekund. Dus eigenlijk van beide wat 🙂.

Diepere vraag;

Ik heb er best zin in, ik zit gelukkig niet meer in de klas bij 'vriendinnen' die mij naar beneden haalden en ruzie maakten tegen mij. Dus ben ik nu heel blij dat ik niet meer bij hun in de klas zit! Ik ben van (2)havo naar (3)mavo gegaan. Nu heb ik ook al nieuwe vriendinnen en een super gezellige groep, dus dit wordt een top jaar!

Ik denk dat het geweld op school opgelost kan worden doordat er meer lessen op school erover worden gegeven. Zo weten de leerlingen wat de consequenties zijn. Ik denk dat het geweld niet de fout van is van de school, maar de fout van de ouders. Als de kinderen gewoon goed zijn opgevoed zou er niks aan de hand moeten zijn, of heb ik dit mis?

Heb ik niet echt, dan denk ik Zach Herron. Iemand die jullie niet kennen, denk ik? Hij lijkt op Jacob Sartorius, maar heeft een betere stem en is ook heel knap.

Favoriete liedje?
Hmm, best wel moeilijk eigenlijk. Ik denk Stitches van Shawn Mendes, die zingt Zach Herron ook:).

Die heb ik echt niet, soory.

Favoriete film?
Ik denk Gooische Vrouwen, ik heb niet echt een favoriete film.

Favoriete You-Tuber?
Ja! Deze weet ik heel zeker:)! Dat is StukTV, vooral Thomas is super knap ( veel knapper dan Jacob 🙂 )

Die heb ik niet echt, sorry.

Die heb ik ook niet 😞.

Favoriete TV Programma?
Hmm, ik denk dat het zo'n programma is wat s'avonds op RTL4 of SBS6 komt, bijvoorbeeld 'Oolichters in het buitenland (SBS6)', zulk soort programma's.

Kiki Bertens ( ik speel ook tennis, namelijk ) 🙂.

Mijn eigen tennisclub, ik zal niet vertellen hoe het heet. Anders is mijn woonplaats bekend:). Ohja en Feyenoord;).

En wat the heck je me nog meer wilt vertellen, ik zal alles lezen.
Een hele informatieve vragenlijst, ik moest ook informatie over Trump opzoeken, waardoor ik weer wat meer leer. Hele leuke vragenlijst! Dankjewel!:) Trouwens, dat 'heck' plaats je in een tuin;). Haha.

Suzan (14) xx
Ik ga me eigen vragenlijst invullen lol

*Donald is een.......aparte man....hij is racistisch, hij haat veel vrouwen, en 0% politieke ervaring*
*en dat moet de leider van de VS worden?*
*Zoals @pin al zei......onder zijn leiding is er 99% kans op oorlog*
*Gelukkig staat Oma Hilary nog op kop*

*Het is niet dat ik dat soort muziek haat.....maar ik ben niet echt fan*
*ik luister af en toe zulke liedjes.....maar ik kan niet tegen hard geluid dus naar een concert zal ik nooit gaan*

*Even kijken.....hij heeft 1.5 miljoen YT subs, bijna 10 miljoen Musical.ly subs en volgens mij ook een paar miljoen Insta volgers*
*why?*
*Hij kan niet echt goed zingen (nooit gekund, dus baard in de keel is geen excuus @Suxannevdb)*
*over niet zo lang wordt ie 14, maar hij ziet er uit alsof ie 8 is*
*nu 1 positief en negatief ding; het aantal shirtless foto's en filmpjes is gigantisch wat daar slecht aan is; Dude.....Er is niks te zien dus stop met doen alsof je spieren hebt(hij showt graag zijn muscles......alleen hij heeft ze niet), positief; Je schaamt je tenminste niet lol*
* jullie zullen nu waarschijnlijk zeggen je moet hem niet zo haten maar zo werkt het bij de meeste jongens die Jacob kennen*
*Ik vind het niet kunnen dat je beroemd wordt als je vrijwel geen tot weinig talent hebt en eigenlijk alleen maar Fuckboy bent (PS voor iemand van 13 zijn zijn Musical.Ly's veel te sexueel, als ik zulke dingen zou doen zouden meisjes niet meer met me afspreken, en hij heeft is een keer een fan geweigerd om samen een foto mee te maken omdat ze 'aan de zware kant was'....lekker bezig!)*

*Ik haat fuckboys, ik haat stoere mensen, ik haat zogenaamde stoere mensen*
*maar ik ga ze niet zeggen dat ze Mongolen zijn of iets niet moeten doen*
*maar ergens weet ik dat je dat soort dingen moet doen om er op dit moment 'bij te horen'........daarom kies ik ervoor om maar bij mensen te horen die niet zo zijn :)*
*ik ben blij ik bedoel we hebben het best goed gedaan (vooral Sanne Weevers) maar voor die 'sterren' zoals @Pin het noemt was de verwachting veeeel te hoog*
*Ranomi is al het hele jaar niet in wereldvorm, Epke zal nooit meer kunnen presteren wat ie 4 jaar geleden deed, en Dafne had zichzelf overtraind(vandaar die blessure)+ De winnende tijd was onder Dafne's Persoonlijk Record dus zelfs al was ze fit....had ze waarschijnlijk toch niet gewonnen*

Diepere vraag;
*de laatste week van de vakantie heb ik altijd al zin in school, ik hou van vakantie maar na Eem tijdje ben ik het wel zat ;)*
*Bij mij op school is er af en toe wel is wat gevechten en hoor ik wel is van die heeft die geslagen of die heeft zijn arm gebroken, op de school naast Ons is het volgens mij elke dag wel*
*ik heb zelf idee wat ertegen te doen*
Favoriete Zanger/zangeres? *Demi Lovato*
Favoriete liedje? *ik hou van heel veel verschillende genres en liedjes dus ik kan niet kiezen*
Favoriete acteur/actrice? *Dwayne the rock Johnson*
Favoriete film? *idk*
Favoriete You-Tuber? *RiceGum of Denkops*
Favoriete Social Media Ster? *ik heb een hekel aan zulke mensen*
Favoriete TV-Persoonlijkheid? *mmmmm*
Favoriete TV Programma? *idk*
Favoriete Sporter/sportster? *Edgar Davids*
Favoriete Sportclub/vereniging? *AFC AJAX.....WZAWZDB we zijn alleen kut op dit moment, maar heel het Nederlands Voetbal is volgens mij gwn kut*
En wat the heck je me nog meer wilt vertellen, ik zal alles lezen ;)
@Valor *Volgens mij wel ja*

Doel; Meer te weten komen over bepaalde zaken, meningen van anderen zien en meer nadenken over de toekomst van de wereld/Nederland
En natuurlijk lol hebben en een nutteloze,tijdverspillende vragenlijst invullen
Greetz Angovis[/quote]
*ik heb met plezier jullie reacties gelezen ;)*
Noem een Pokémon "dick" en klik dan op appraise je gaat echt lachen x :)
Ik heb iedereen hun antwoorden ook even gelezen haha
1. Ik hoop dat hij geen president wordt.
2. Ik vindt het wel leuk om naar te luisteren maar als dat het enige is om naar te luisteren zou ik dat wel jammer vinden want ik vindt andere muziek ook leuk.
3. Ik vindt hem wel super cute en ik denk dat hij best wel groot gaat worden in de sterren wereld.
4. ik denk dat we dit veel vaker gaan zien, en dat ook steeds meer mensen het normaal gaan vinden.
5. Nederland heeft het super goed gedaan en ik vind het ook super knap dat Sanne Wevers voor het turnen een gouden medaille heeft gewonnen.
6. Ik had er niet zo'n zin in maar eigenlijk valt het ook best wel weer mee.
en het is wel de fout van kinderen maar de school kan en moet er ook iets aan doen als zo iets op een school gebeurt.
7. Demi Lovato en Shawn Mendes
Mercy- Shawn Mendes
weet ik niet ik kan niet kiezen
Rapunzel
Teske de Schepper
-
-
-
Eythora Thorsdottir
Epke Zonderland turnhal
1.helaas...hij is het nu al.Boe!!!
maar zijn ideeën zijn echt vreselijk.hij vindt klimaatverandering onzin,gaat de obamacare slopen,en hij heeft allemaal rare ideeën.
ik hoop dat hij snel wordt afgezet als president

2.het is niet stom,maar andere muziek is ook wel leuk.

3.heb geen zin om te kijken:P

4.ik vind het maar stom/dom

5.ik interreseer me niet in de olimpische spelen.En ik ben ook niet per se voor nederland,ik ben voor degene die ik goed vind

6.Zin in!idk

7.Ariana Grande
.Shape of you/rockabye
.Emma Watson
.Radio Rebel/Harry Potter
.dylan haegens
.???
.???
.Waas volgensmij.ik weet niet hoe het heet
.Dafne schippers?? ik zou het niet weten
.AJAX of FCGroningen.(ik woon in groningen)
.ik ben een meisje:$
.

Reageer