Vraag

vragenlijst schietsport

  • 17 March 2023
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik zit zelf op schietsport en was daarom benieuwd naar jullie ervaringen met vuurwapens. Ik vind het zelf heel leuk om te schieten en ook heel fijn dat ik weet hoe het moet voor het geval dat. Daarom een vragenlijst:

  1. Wat vindt je van vuurwapens?
  2. Speel je weleens shooters?
  3. Heb je weleens met een vuurwapen geschoten?
  4. Zo nee, zou je weleens met een vuurwapen willen schieten?
  5. Zo ja, wat voor wapen of wapens heb je geschoten?
  6. zit je op schietsport?
  7. De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum
  8. Wat is je favoriete vuurwapen?
  9. In sommige landen is leren schieten een vak op school. Vind je dat een goed idee?

 


3 reacties

Badge

1: Ze zijn best cool

2: Ja heel vaak

3: Niet buiten gwn ergens waar het mag

5: Met best veel soorten kan ze niet makkelijk op noemen

6: Ja al 1 jaar 

8: Revolvers

9: Kijk als je het op een goede manier gaat dan kan het nog 

Doeii!

Reputatie 7
Badge +15

Ik zit zelf op schietsport en was daarom benieuwd naar jullie ervaringen met vuurwapens. Ik vind het zelf heel leuk om te schieten en ook heel fijn dat ik weet hoe het moet voor het geval dat. Daarom een vragenlijst:

  1. Wat vindt je van vuurwapens? Weet ik niet zo goed, gevaarlijk gewoon…
  2. Speel je weleens shooters? Nee
  3. Heb je weleens met een vuurwapen geschoten? Nee, jij wel?
  4. Zo nee, zou je weleens met een vuurwapen willen schieten? Neehoor, dat laat ik aan anderen over, of nog beter, laat dat aan niemand over.  En heb een wereld zonder wapens
  5. Zo ja, wat voor wapen of wapens heb je geschoten? geen dus
  6. zit je op schietsport?nee
  7. De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum —-
  8. Wat is je favoriete vuurwapen? —
  9. In sommige landen is leren schieten een vak op school. Vind je dat een goed idee? ik zie er voor, en nadelen van in, maar ik zou het niet al op (de bassis)school doen, ALS dan pas vanaf 16 ofzo

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1


​​​​​Leuk om al te weten wat sommigen vinden. Hierbij ook mijn antwoorden:

  1. Wat vindt je van vuurwapens? Cool en ook heel handig om jezelf te beschermen.
  2. Speel je weleens shooters? Ja best vaak
  3. Heb je weleens met een vuurwapen geschoten? Zeker
  4. Zo nee, zou je weleens met een vuurwapen willen schieten?
  5. Zo ja, wat voor wapen of wapens heb je geschoten? Ik heb met veel soorten wapens geschoten: gewoon pistool, groot kaliber pistool (Desert Eagle), shotgun, aanvalsgeweer (AK47, AR15), pistoolmitrailleur (uzi, mp5), revolver
  6. zit je op schietsport? Ja, ik schiet een keer per week om te trainen en heb een keer per week een wedstrijd
  7.  
  8. Wat is je favoriete vuurwapen? Ik vind een pistoolmitrailleur het leukst. Je kan megaveel kogels automatisch tegelijk ermee schieten en omdat er een best klein kaliber in zit (9mm of .45) heb je niet zoveel last van terugslag tijdens het schieten en kan je goed blijven richten.
  9. In sommige landen is leren schieten een vak op school. Vind je dat een goed idee? Ja, iedereen zou moeten kunnen schieten vanaf de bovenbouw vind ik. Het is heel handig om te weten, bijvoorbeeld als we weer dienstplicht krijgen, of om jezelf en anderen te beschermen. Je leert ook een hele boel over omgaan met vuurwapens en de gevaren. Dat is ook heel nuttig. Kinderen worden meer bewust van wat vuurwapens aan kunnen richten, dus zullen minder schietpartijen voorkomen.

Reageer