Vraag

Vragenlijst over politiek

  • 4 February 2023
  • 11 reacties
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Een politieke vragenlijst.
Aangezien seksvragenlijsten overrated zijn.

 

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je geslacht?
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen?
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland?
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak?
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021?
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak?
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde?
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid?
  10. Wat is jouw mening over de EU?
  11. Wat is jouw mening over de economie?
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland.
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie?
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden?
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam?

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

 

  1. Hoe oud ben je?                            13
  2. Wat is je geslacht?                        jongen
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen?   Volt of SP,
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? Te veel uitstel en te weinig daadkracht
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak? Beseffen dat we er beter van worden en duidelijker uitleggen waarom het moet. Ook de "gewone”mensen er veel meer bij betrekken en van mee laten profiteren. Nu is het nog te elitair en ver van het bed.
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? Moeilijk, het was plotseling en men moest iets. Wel heb ik de indruk dat er veel te veel instanties en mensen volop mee mochten praten waardoor alles veel te langzaam ging.
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? 1 aanpak, 1 coördinerende instantie met bevoegheden. Minder eindeloos vergaderen.
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde? Ik was en ben voor, ik vond het heel bijzonder dat volwassen mensen de wetenschap aan de kant schoven en allerlei ( nooit bewezen, tot op de dag van vandaag) sprookjes en enge verhalen voor waar aannamen.
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? Veel te ingewikkeld. Wie komt, meteen normaal en fatsoenlijk aan werk helpen en niet 2 jaar in zo'n centrum niks laten doen. Direct aan de slag voor een gewoon loon zoals iedereen en dat ook communiceren, dat houd profiteurs weg en brengt de goede mensen hier die dan een beter bestaan krijgen uit de ellende waar ze van komen.
  10. Wat is jouw mening over de EU? Prima, sterker maken en meer daadkracht.
  11. Wat is jouw mening over de economie? Oneerlijk, Zie de woekerwinsten van energiebedrijven. Moet echt anders.
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. Goed, Oekraïne steunen tot het einde en samen in de Navo en de EU.
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie? ja zonde, luisteren zou iets heel normaals moeten zijn en respect voor andere meningen ook. Daar begint het mee.
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden? Nee hoor dat wordt zo vreselijk overtrokken, het is een overleg orgaan met adviesfunctie net als de SER. Mensen maken er spookbeelden van.
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam?  Ik ben wel verbaasd dat milieu-protesten veel harder worden aangepakt dan economische protesten. Kom zelf van de boer maar wat daar gebeurde was af en toe gewoon terreur. Dat mocht en kon , en mensen van de milieubeweging werden weggedragen en gearresteerd. Achteraf werden sommige “boeren”ook gestraft maar het blijft scheef . Het waren ook niet alle boeren die dat deden en degenen die dat wel waren maakten het voor alle anderen kapot.  En over de politiek:  ik ben elke keer weer verbaasd over hoe men van standpunt wisselt, deadlines geen deadlines zijn en allerlei “feiten” bij elkaar harkt om onder stevige besluiten uit te komen.  Positief is wel dat we in een land leven waarin wij (ik dus ook) dit allemaal mogen en kunnen zeggen zonder te worden opgepakt zoals in Rusland waar je 15 jaar het gevang in gaat als je een vraag stelt die de overheid niet bevalt.  Laten we dat altijd blijven beseffen.

Groetjes liefs Julian X

Badge

ik zou sws sp stemmen

 

Reputatie 2
Badge +1

 

 

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je geslacht? Jongen 
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen? Sowieso BBB of pvv en sowieso NIET vvd GroenLinks en al die andere
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? Mag wel stoppen geld verspilling
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak? Niet de boeren aanklagen maar de buurlanden die doen het meest
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? Mogt strenger
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? Strengere aanpak zodat het eerder voorbij was
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde? Ja maar het was niet helemaal goed gedaan
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? (DIT IS NIET RACISTISCH BEDOELT) ik vind dat het flink minder moet worden gedaan want wij zijn een klein land en we kunnen niet zoveel mensen vendelen ik moet nu al 8/10 jaar wachten vanaf me 18de tot is een huis krijg. En ik snap dat de vluchtelingen geld krijgen als ze hier net zijn maar als ze dat geld niet krijgen gaan ze niet werken en dan zitten de werkende mensen in Nederland hun geld te geven technies gezien dus ik vind dat het blijkt minder mag
  10. Wat is jouw mening over de EU? We moeten eruit veels te veel regels waar we aan moeten houden
  11. Wat is jouw mening over de economie? Ga wel goe
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. Wij moeten geen wapens geven ik vind het vreselijk wat er gebeurt maar wij hebben bekant geen leger meer
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie? De wat?
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden? Heb er nog niet veel van gehoord dus neutraal
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam?afnam omdat ik te horen kreeg dat ik 8 jaar op een huis moet wachten, dat werkende Nederlanders belasting betalen voor asiel zoekers, en dat ze de boeren aanpakten met de stikstof onzin 

 

Reputatie 2
Badge +1

Een politieke vragenlijst.
Aangezien seksvragenlijsten overrated zijn.

 

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je geslacht? Jongen
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen? PVV
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? Klimaat boeit me niks
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak?  Klimaat boeit me niks
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? Ontzettend slecht
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? Niet zo'n vaccin verzinnen waar je niks aan hebt en er geen probleem van maken want corona is een onschuldig virusje een soort griep.
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde? Wantrouwen in de regering ja
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? Dat moet veel minder worden, dit land is ontzettend klein en zit nu al veel te vol, en dat is totaal niet racistisch want ik heb niks tegen mensen met een buitenlandse afkomst maar dit land is allang veel te vol.
  10. Wat is jouw mening over de EU? Slecht, weg met die kak
  11. Wat is jouw mening over de economie? Geen idee
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. Verschrikkelijk wat er in oekraïne gebeurt maar niet echt ons probleem
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie? No idea..
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden? Weet daar niet veel van
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam? Afnam, ik vertrouw 't allemaal minder. Zeker die vaccins.

 

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je geslacht? Jongen
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen? Wel: fvd, pvv en vvd niet: BBB, groen links enz
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? Heeft geen nut als alleen ons kikkerlandje het doet
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak? Meer landen in de wereld er op aanspreken wat nie gaat lukken 
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? De bevolking had meer zekerheid mogen krijgen
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? Meer informatie krijgen van het kabinet
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde? Nee
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? Overdreven.. we moeten alle mensen die niet binnen mogen weg sturen
  10. Wat is jouw mening over de EU? Voor de economie oké 
  11. Wat is jouw mening over de economie? Gaat in ons land goed, we moeten niet lije over andere landen
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. Goed dat we ons leger er nog niet heen sturen maar voertuigen w
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie? Het is nou eenmaal zo mensen hebben een mening
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden? Geen idee
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam? Weet ik ook nie zo goed
Reputatie 2
Badge
  1. Hoe oud ben je? - 14
  2. Wat is je geslacht? - Man
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen? - PVV vindt ik op sommige vlakken te extreem, alleen had wel de meeste kans om te winnen dus daar had ik wel op gestemd aangezien ik wel rechts ben.
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? - Ik weet dat er wel dergelijk een probleem is alleen ik vind het niet waard om zoveel geld eraan te vesten
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak? - Goedkopere oplossingen bedenken.
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? - Ik vond dat ze een beetje te laat reageerden
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? - Eerder reageren
  8. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? - Er is teveel overlast in Ter Apel, Ik vind dat we moeten minderen.
  9. Wat is jouw mening over de EU? - De grenzen moeten open en daar ben ik niet zo’n fan van.
  10. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. - Minder wapens leveren, Meer op ons zelf letten
Reputatie 7
Badge +7

Een politieke vragenlijst.
Aangezien seksvragenlijsten overrated zijn.

leuk idee!

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Wat is je geslacht? vrouwlijk
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Groenlinks-pvda, ik zou zeker wel stemmen. Of zou je juist niet stemmen?
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? gaat nu echt helemaal de verkeerde kant op. 
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak? het moet veel serieuzer genomen worden.
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? Was best wel matig, de kwetsbaren die niet oud waren moesten het maar uitzoeken. 
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? Meer aandacht voor psychische gezondheid.
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde? ik maakte hier wel gebruik van.
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? huidige beleid is waardeloos, het is niet normaal hoe we hier met vluchtelingen omgaan. 
  10. Wat is jouw mening over de EU? is wel prima
  11. Wat is jouw mening over de economie? best wel matig
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. Ik weet niet of Nederland hier een hele grote rol in hoort te spelen, maar we moeten zeker vluchtelingen opvangen.
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie? Ik denk niet dat dat een goede fundering is voor een functionele samenleving maar ik merk zelf ook dat ik verder van bepaalde mensen af ben gaan staan de laatste tijd. 
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden? Ik heb echt geen idee wat dat is tbh.
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam? Het moment waarop Geertje won was toch wel een dieptepunt. 

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Wat is je geslacht? Jongen
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen? Waarschijnlijk op GL-PVDA of Volt. Sws niet op een rechtse partij.
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? We kunnen het niet negeren of ontkennen zoals de meeste partijen aan de rechterkant dat doen.
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak? Veel meer investeren in goed OV. We zijn in NL nog veelt obsessed met de auto.
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? De lockdowns  en avondklok vond ik wel overdreven. Maar ja, er moesten snel beslissingen worden genomen. Achteraf kijken is altijd makkelijker.
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? Er had meer naar de effecten op de jeugd gekeken moeten worden. Het sluiten van verzorgingshuizen voor bezoek sloeg ook nergens op.
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde? Ik heb me daar nooit echt mee bezig gehouden. Al die wappies riepen toen ook dat we nooit meer van de maatregelen af zouden komen. Dat viel ook nog wel mee.😂
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? Daar moeten we ons als land echt voor schamen.
  10. Wat is jouw mening over de EU? Die hebben we economisch gezien gewoon nodig.
  11. Wat is jouw mening over de economie?  Nog niet zo best. Dingen zoals boodschappen zijn nog erg duur. Veel personeelstekort
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. Oekraïne moet gewoon gesteund worden. Het gevaar van Poetin word door heel veel mensen nog steeds onderschat.
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie? Het is jammer dat veel mensen zo onverdraagzaam zijn. Dat zie je hiet op het forum ook wel eens. Mensen gaan meteen met de hakken in het zand met hun meninkjes en zien niet meer bereid om naar een ander te luisteren. 
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden? Dit is dan weer onverdraagzaam van mij misschien maar ik vind niet dat we dat soort wappie conspiracy theorieën serieus hoeven te nemen. 
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam? Kan niet zeggen dat ik heel veel vertrouwen heb in een regering met de pvv, maar ja, we gaan het zien.
Reputatie 5
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je geslacht? Meisje
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen? Kieskompas zegt dat JA21 en SP het meest bij me passen.
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? Teleurgesteld. We doen al genoeg voor het klimaat, laten we zorgen dat landen buiten de EU dat ook doen.
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak? Zie vorige vraag
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? Geen idee. Herinner me niet zo veel van.
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? Waar slaan die constante discussies over in de politiek?
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde? Hield me niet echt bezig mee
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? Laat Geert Wilders toch even weten dat een volledige stop niet mogelijk is.
  10. Wat is jouw mening over de EU? Het mag zo blijven van mij. Eigenlijk zo ik niet waarom Wilders toch een Nexit wil. Vraag aan de Britten of hun dat bevalt.
  11. Wat is jouw mening over de economie? Neutraal, over de meeste gevallen, behalve personeelstekort. Volgens mij heeft de regering het zo in elkaar geflanst dat het nu eigenlijk goedkoper is om part time te werken in plaats van full time.
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. Het is beter als Oekraïne niet in de navo gaat komen. Wel word Rusland gewoon onderschat.
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie?
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden? Daar heb ik geen active herinnering aan 😅
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam? Rip de regering. De verkiezingen van November zijn sws niet goed geweest, nu de pvv aan de macht is. De pvv gaat waarschijnlijk niets bereiken met hun gezeik, al ben ik het met sommige standpunten mee eens. De kinderen op de basisschool laat je met rust, maar dat is tuurlijk mijn mening.
Badge

Hoe oud ben je?

Wat is je geslacht?

Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen? pvv

Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? slecht, ten eerste vind ik heel het klimaatprobleem grote onzin en als het waar zou zijn zijn wij als Nederland nu niet degene om dit optelossen als landen als Rusland, China en Indonesië niet meedoen 

Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak? de geldverspilling te stoppen

Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? Dat er tegen ongevaccineerden gediscrimineerd is, er velen grondwetten geschonden zijn en dat de avondklok buiten proportioneel was.

Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? geen Qr codes, geen onderscheid maken tussen wel en niet gevaccineerden en de avondklok nooit ingevoerd had moeten worden.

Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde? nee

Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? Slecht, de culturele verschillen tussen de islamitisch-agrarische cultuur liggen en onze joods-christelijk humanistische zijn zo groot, dat wij mensen van die achtergrond niet meer op zouden vangen en een 10 jarige tijd dat er überhaupt niemand het land in mag en daarna wellicht dat mensen met een christelijke-humanistische culturele achtergrond wel weer asiel aan mogen vragen.

Wat is jouw mening over de EU? slecht Eu is een schitterend idee met een belamerrende uitvoering, ik ben voor een nexit om dan een nieuwe unie te vormen die gelijkwaardige gdp hebben als die van Nederland.

Wat is jouw mening over de economie? Goed, vrije markt

Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. om escalaties te verkomen moeten we per direct stoppen met steun aan Oekraïne in millitaire en financiële vorm. Alleen vanuit goeie doelen mag nog financiële hulp geboden worden

Wat is jouw mening over de toename in polarisatie? slecht

Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden? een beetje, maar niet vanwege het forum, maar omdat die mensen allemaal individueel al veel invloed hebben in grote bedrijven en politiek 

 Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam?  toeslagenaffaire

Reputatie 7
Badge +8
  1. Hoe oud ben je?  12
  2. Wat is je geslacht?  Jongen
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen? SP denk ik
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? Te slap, te afwachtend. Denk dat wij er nog goed aan kunnen verdienen ook. En dan laten we China alles doen. Handig.
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak? Zie 4. Het zelf doen. Iig meer dan nu.
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? achteraf praten is me te makkelijk. Iedereen met kritiek moet zelf maar eens gaan besturen.
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? vast van alles, maar zie 6.
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde? Dit vind ik een erg sturende vraag, ik  geloof niet in de machten die hier worden genoemd. Allemaal bangmakerij.
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? Ik heb er niet genoeg zicht op maar veilige landers moet je zien weg te sturen en iedereen die het echt nodig heeft moet meedoen. Hoe het beter moet weet volgens mij niemand , en van de zijlijn kakelen is me te makkelijk.
  10. Wat is jouw mening over de EU? Prima, hard nodig, Nederland verdient er heel goed aan. En wij als klein landje kunnen nooit alleen op tegen die grote landen met hun miljarden inwoners. Wie beweer van wel, verkoopt onzin. Wij moeten samen werken met onze buren.
  11. Wat is jouw mening over de economie? Loopt goed nu, mag wel wat minder markt hier en daar maar we hebben immigranten hard nodig voor veel banen.
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. Blijf achter Oekraïne staan en trap niet in de verkoop praatjes van pro-Poetin mensen. Hoe blij waren onze voorouders toen “het buitenland” ons kwam bevrijden, toch ? Dan is het heel egoïstisch om anderen in de steek te laten.
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie? Niet nodig maar begonnen vanuit extreem rechtse hoek. En zij hebben ook geen oplossingen, alleen maar geschreeuw.
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden? Nee. Onzin en geklets vanuit de Qanon-club, sprookjes dus.
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam?  Ach, het is mensenwerk, en waar mensen besturen gebeurt dit, overal.  Jammer maar waar.
  16. Ik voeg nog een punt toe: Ik hoop dat nu eens wat meer mensen hun eigen mening gaan geven in plaats van copy pasten vanaf allerlei extreem linkse of extreem rechtse sites en dat klakkeloos als hun mening neer plempen. Denk zelf !

 

Liefs, Tover xxx

Reageer