Vraag

Vragenlijst "in de zon"


Reputatie 7
Badge +17

Hoi een vragenlijstje over wat je het liefste doet met zonnig weer. Ga uit van echt flink warm weer !

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui?
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ?
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ?
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ?
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ?
  6. in de zon: thee of ice tea ?
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras?
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ?
  9. Druk strand of rustig strand?
  10. bakken vol ijs of veel drinken?
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen?
  12. huiswerk: buiten maken of binnen?
  13. sporten: binnen of buiten ?
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ?
  15. rugzak of fietstas ?
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon?
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ?
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ?
  19. later naar bed dan in de winter ?
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ?
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ?

Dankjewel !

Grtz liefs Julian X


33 reacties

Reputatie 7
Badge +9

als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui?

ik word dan actiefer. Heb er dan meer zin in om te gaan sporten

ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ?

ik ga wel onder een parasol, als ik zit tenminste.

lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ?

terwijl ik actief ben.

Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ?

Zonnebril. 

Het is heel warm; welke factor zonnecréme ?

pff. Geen idee. Die mn vriendin mee neemt. heb ook geen idee wat het is maar het werkt!

in de zon: thee of ice tea ?

thee, ice tea is iets te zoet voor mij

aan het strand: alles zelf mee of drankje op een terras?

drankje op het terras. Iets comfortabeler

korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ?

Een huwelijks jurk. Nee, grapje. Gwn een korte broek.

Druk strand of rustig strand?

rustig strand.

bakken vol ijs of veel drinken?

geen van beiden. Zon 500ml water flessie is genoeg

met de bus naar het strand of zelf fietsen?

fietsen, of hardlopen

huiswerk: buiten maken of binnen?

buiten.

sporten: binnen of buiten ?

buiten 100%

wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ?

zakmes, zaklamp, disinfectie middel, paracetemol, telefoon, zonnebril.

rugzak of fietstas ?

rugzak, maar ik heb altijd zon soort heup tasje mee? Idk maar het is geen tasje waar je die wanna be gangsters mee ziet rond lopen.

wandelen: in het bos onder de bomen of open onder de zon?

onder de zon

zwemmen: zwembad of meer/plas ?

meer man, dan voelt toch iets meer natuurlijk.

school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ?

binnen met de airco. Ik zou niet willen weten wat die zouden doen wanneer we buiten zouden zijn

later naar bed dan in de winter ?

ja, ookal word dat niet meer dan een half uur

zwembad achter het huis of met de buren in de straat ?

Geen zwembad, ga maar in de rivier

watergevecht of chillen als het op z'n heetst is ?

chillen met de bbq

Reputatie 7
Badge +5

Hoi een vragenlijstje over wat je het liefste doet met zonnig weer. Ga uit van echt flink warm weer !

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? Actief
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? Zonaanbidder 
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? Beide
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? Pet of niks
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? 30/40
  6. in de zon: thee of ice tea ? Ice tea
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? Ligt eraan waar het is en hoe duur het is maar liefst alles zelf
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? korte broek 
  9. Druk strand of rustig strand? Druk of er tussen in
  10. bakken vol ijs of veel drinken? veel drinken
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? fietsen of afgezet worden
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? buiten
  13. sporten: binnen of buiten ? buiten lekker zweten
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? waar ik op dat moment zin in heb
  15. rugzak of fietstas ? rugzak, ben geen oude lul!
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? afwisselend 
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? alle 3
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? op het gras
  19. later naar bed dan in de winter ? ja
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? achter in de tuin en die hebben we gelukkig ook
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? watergevecht

Dankjewel !

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

@Julian12ook al een tijdje niet gezien hier

1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? Lui. Zeker bij 25 graden of meer
2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? Allebei. 50/50 in de zon en onder de parasol.
3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? Op het strand. Maar bruin word ik sws wel want ik ben veel buiten in de zomer.
4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? Soms een petje.
5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? Factor 50
6. in de zon: thee of ice tea ? Ice tea. Hoe kouder hoe beter.
7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? Terras is nice maar wel duur. Ik neem dus altijd zelf water mee en zo.
8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? Korte broek
9. Druk strand of rustig strand? Rustig strand
10. bakken vol ijs of veel drinken? Veel drinken. Ik houd niet echt van ijs.
11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? Trein of auto. 😄 We hebben wel een guur stadsstrand maar ik ga liever naar een 'echt’ strand. En die is te ver weg om te fietsen.
12. huiswerk: buiten maken of binnen? Binnen, kan ik me beter concentreren.
13. sporten: binnen of buiten ? Buiten
14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? telefoon, water, zonnebrand
15. rugzak of fietstas ? Rugzak
16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? In het bos
17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? Zwembad
18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? Binnen met airco
19. later naar bed dan in de winter ? Ja, vaak wel. Heel lang buiten zitten in de zomer want mijn kamer wordt bloedheet als het echt warm is (zolder🥵)
20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? Achter het huis. Wij hebben niet echt leuke buren. 😂
21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? Chillen. Maar watergevecht is ook wel leuk af en toe.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi een vragenlijstje over wat je het liefste doet met zonnig weer. Ga uit van echt flink warm weer !

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? actief 
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? onder een parasol want ik word snel rood 
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? ik word sowieso niet bruin maar ben liever actief 
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? petje 
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? 50
  6. in de zon: thee of ice tea ? ice tea
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras?  alles zelf mee 
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? korte broek en hemdje 
  9. Druk strand of rustig strand?  rustig strand 
  10. bakken vol ijs of veel drinken? bakken vol ijs 
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? zelf fietsen 
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? buiten 
  13. sporten: binnen of buiten ? buiten 
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ?  telefoon 
  15. rugzak of fietstas ? rugzak 
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? in het bos onder de bomen 
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? zwembad 
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? binnen met airco 
  19. later naar bed dan in de winter ? jaaa 
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? zwembad achter het huis, meestal komen de buurkinderen dan vanzelf. 
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? watergevecht 

Dankjewel !

Grtz liefs Julian X

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +11
  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? ​​​​​actief, ga lekker verkoeling in een zwembad zoeken 
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? ​​​​​parasol 
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? terwijl ik actief ben
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? ​​​​​lekker niks
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? mij lijkt 40 ofzo wel goed maar me moeder koopt altijd 50+
  6. in de zon: thee of ice tea ? ice tea
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? zelf meenemen, maar soms ook wel op een terras 
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? korte broek en t-shirt 
  9. Druk strand of rustig strand? rustig is wel fijner 
  10. bakken vol ijs of veel drinken? ehh, even nadenken, doe maar drinken 
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? fietsen, voor de gezondheid 
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? ligt eraan hoe heet het in huis is
  13. sporten: binnen of buiten ? binnen als er airco is, anders buiten 
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? pinpas, telefoon, water als het lang duurt
  15. rugzak of fietstas ? rugzak
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? Onder de bomen
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? zwembad, daar heb je glijbanen!
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? binnen met airco, is het nogsteeds heel warm
  19. later naar bed dan in de winter?  jazeker
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? zwembad 
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? watergevecht
Reputatie 7
Badge +9
  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? lui
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? zonaanbidder
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? lig graag op het strand
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? niks op het hoofd of soms een boek
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? geen door zonnecréme verbrand ik juist
  6. in de zon: thee of ice tea ? geen van beide
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? zelf meenemen
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? mag een zwempak ook?
  9. Druk strand of rustig strand? rustig
  10. bakken vol ijs of veel drinken? drinken
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? fietsen
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? binnen
  13. sporten: binnen of buiten ? niet
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? zwempak en drinken
  15. rugzak of fietstas ? rugzak
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? bos
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? zwembad het liefst maar meer is rustiger dus ik twijfel
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? airco
  19. later naar bed dan in de winter ? niet later na bed maar wel later slapen
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? geen van beide
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? chillen
Reputatie 7
Badge +14

 Hoi @Julian12 ,

 

Hoi een vragenlijstje over wat je het liefste doet met zonnig weer. Ga uit van echt flink warm weer !

 

Ook hoi en ja ik snap de bedoeling...

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? - ik ben bijna altijd actief, weer of geen weer, af en toe lekker wegdoezelen in het zonnetje vind ik ook wel lekker, maar ik ga soms ook hardlopen of fietsen in de zon en daarna lekker afkoelen in het water of skim-boarden en stuff
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? - ik hou wel van de zon en hoef niet zo nodig gelijk onder een parasol, dus ik zeg zonaanbidder
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? - ik ben al bruin sinds mijn geboorte, ik ben half Colombiaans, in de zon word ik nog wel een beetje bruiner 👨🏽➡👨🏾
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? - niks of een petje, maar petje is niet voor de zon per se, maar meer als ik het leuk vind en petjes staan me wel goed
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecrème ? - ik smeer zelf te weinig, omdat ik nooit echt verbrand, maar smeren is wel beter voor mijn huid, dus soms smeert één van mijn broers me wel in, omdat ie vindt dat het beter voor mij is en volgens mij vindt hij het ook leuk om te doen, volgens mij gebruiken mijn broers factor 20, maar weet niet zeker, zij zijn ook snel en heel mooi bruin, vind ik
  6. in de zon: thee of ice tea ? - ik vind ice tea niet lekker, dus dan maar gewoon thee, maar nog liever heb ik Gini als het heel warm is
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? - in NL woon ik iets van 200 meter van het strand en meestal neem ik 1 flesje met iets kouds mee en als het op is haal ik thuis een nieuwe koude, op vakantie nemen we meestal een koelbox/koeltas mee, kan je lekker afkoelen als je je hoofd erin steekt 😂. Misschien de volgende keer er koude drankjes en broodjes in mee nemen 🤔, dat lijkt me ook wel een goed idee, eigenlijk beter dan alleen die koelbox mee nemen 😁
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? - op het strand meestal bloot als het mag, anders alleen Speedo, als je bedoelde ‘buiten lopen in de zon’ dan ook liefst zo weinig mogelijk aan, dus alleen Speedo of kort broekje en als het in een stadje is nog een t-shirt of een overhemd met (liefst alle) knoopjes open
  9. Druk strand of rustig strand? - buiten het seizoen is het bij ons heel rustig en in hoogseizoen heel druk, maar we weten plekjes waar je lekker ligt en niet iedereen over je handdoek loopt. Op vakantie zijn de strandjes waar we naartoe gaan meestal niet heel erg groot en ook niet overdreven druk, maar ik heb er geen last van als het druk is, want dan zijn er vast ook meer jongens om naar te kijken 😋
  10. bakken vol ijs of veel drinken? - bakken vol ijs, daarna buikpijn krijgen en nog steeds een dorstgevoel hebben haha, maar als ik sport in de zon, bijvoorbeeld 100 km fietsen ofzo, dan kan ik wel 4-5 liter drinken, omdat ik anders uitdroog
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? - wat dacht je van te voet. Als je een bus tussen ons huis en het strand zou zetten en ik stap achterin en dan langs voor er weer uit, dan ben ik er al bijna, btw het is verder om naar de bushalte te lopen, dan naar het strand, op vakantie gaan we met de auto of fiets, het is ongeveer 2 kilometer van ons huis daar, nou ja, niet mijn, maar hun huis, van de beste vriend van papa, waar ik voor vast woon sinds papa en mama overleden zijn
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? - buiten is wel lekker, maar heb ik meestal te veel afleiding, dingen die ik leuker vind om naar te kijken, dus om op te schieten zou het beter zijn als ik mijn hw binnen maak
  13. sporten: binnen of buiten ? - mnu, ik vind het buiten vaak leuker, omdat je dan meer ruimte hebt, maar ik vind genoeg dingen leuk die ik binnen kan doen
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? - muziek, water en een glimlach 🙃
  15. rugzak of fietstas ? - rugzak past in mijn fietstas, fiets past niet in mijn rugzak 🤣, beter je rugzak in m’n fietstas als je rugzak op mijn rug tijdens het fietsen, want dan heb je gelijk zo’n zweetplek op je rug van die rugzak, oh ik lees net dat ik je/jouw rugzak mee neem… ik kan beter die van mezelf mee nemen 😁
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? - bos is soms lekkerder als in de volle zon, maar heb niet echt een voorkeur, ik ben een bikkel en kan goed tegen de warmte en zon
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? - als het water maar nat is spring ik er wel in, ik zwem meer in een zwembad dan in een plas
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? - buiten en dan maakt het me niet uit dat het warm is, dan trek ik net zo veel uit dat ik het lekker vind en ik nog net geen ruzie met de leraar krijg
  19. later naar bed dan in de winter ? - meestal wel, omdat je langer, lekker buiten kunt zijn
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? - zwembad in huis, maar een hele wand en een gedeelte van het dak kan open, dus je kunt wel in de zon in het zwembad zijn
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? - watergevecht, is leuker en daarna chillen met z’n allen in de jacuzzi

Dankjewel !

Grtz liefs Julian X

 

Geen dank, ik heb het met plezier gedaan voor jou, ik hoop dat je er blij mee bent 🙂

Btw, gaat alles goed met jou?

 

Gr.MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi een vragenlijstje over wat je het liefste doet met zonnig weer. Ga uit van echt flink warm weer !

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? Actief
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? Parasol als het te heet is anders hou ik wel van zon
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? Bruin terwijl ik actief ben
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? Altijd iets op mijn hoofd
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? 50
  6. in de zon: thee of ice tea ? Ice tea
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? Alles zelf mee
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? Korte broek of rokje
  9. Druk strand of rustig strand? Rustig
  10. bakken vol ijs of veel drinken? Bakken vol ijs
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? Bus
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? Buiten maar als het afleid dan binnen
  13. sporten: binnen of buiten ? Buiten
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? Telefoon
  15. rugzak of fietstas ? Rugzak
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? In het bos
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? Meer plas
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? Buiten
  19. later naar bed dan in de winter ? Nee
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? Ehh achter het huis
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? Watergevecht

Dankjewel !

Grtz liefs Julian X

 

Reputatie 5
Badge +1
  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? actief
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? onder de parasol
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? terwijl ik actief ben
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? ik heb meestal een petje op, zodat er geen zon in mijn ogen komt
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? 50
  6. in de zon: thee of ice tea ? ice tea
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? ik neem meestal zelf iets mee, en als dat op is koop ik iets uit een winkel in de buurt
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? Korte broek en korte mouwen
  9. Druk strand of rustig strand? rustig strand, maar een druk strand is ook gezellig
  10. bakken vol ijs of veel drinken? veel drinken
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? naar het kleine strandje in mijn stad fiets ik zelf, maar als ik naar het grote strand in Nederland ga, dan ga ik met de trein
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? binnen, met de ventilator aan
  13. sporten: binnen of buiten ? buiten, binnen is te warm
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? waterflesje, OV-chipkaart, een beetje geld, telefoon
  15. rugzak of fietstas ? Allebei! ik doe altijd mijn rugtas in mijn fietstas als ik aan het fietsen ben, want dat voelt voor mijn minder zwaar
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? allebei. onder de bomen heb ik geen last van sterke zon, maar onder de zon is wel lekker warm
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? zwembad
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? binnen (behalve voor gym)
  19. later naar bed dan in de winter ? ja, doordat het ook later donker wordt. Ik kan namelijk beter slapen als het donker is
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? Ik woon in een drukke stad, dus daar is niet veel plek, maar het lijkt me wel erg leuk
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? chillen
Reputatie 7
Badge +2
  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui?  actief ! Ik vind dat heerlijk !
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? zonaanbidder
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? dan actief!
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? hoedje, petje allemaal goed
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? 50
  6. in de zon: thee of ice tea ? ice tea
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? zelf mee, als ik het zelf moet betalen haha
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? rokje en hemdje
  9. Druk strand of rustig strand?   rustig want dan heb je meer ruimte
  10. bakken vol ijs of veel drinken? ijs !!
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? zelf fietsen
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? buiten is wel een leuk idee! Doe jij dat ?
  13. sporten: binnen of buiten ? buiten !
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? waterflesje en geld
  15. rugzak of fietstas ? rugzak
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? in het bos onder de bomen
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? meer of plas
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? buiten
  19. later naar bed dan in de winter ? ja soms wel, Gek eig….
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? Dat lijkt me leuk met de buren!
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? watergevecht !

Dankjewel !

Graag gedaan ! Groetjes Maiskolfje

Reputatie 5
Badge +1

Hoi een vragenlijstje over wat je het liefste doet met zonnig weer. Ga uit van echt flink warm weer !

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? Actief
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? Zonaanbidder
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? Als ik moe ben dan vind ik het heerlijk om op het strand te liggen maar meestal houd ik wat meer van actieve dingen
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? Zonnebril en soms een pet
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? 30
  6. in de zon: thee of ice tea ? Ice tea 4life
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? Drankje op terras
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? Rokje/broekje en hemdje of een leuk shirtje
  9. Druk strand of rustig strand? Rustig strand
  10. bakken vol ijs of veel drinken? Bakken vol ijs
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? Zelf fietsen! Word je ondertussen lekker bruin:)
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? Binnen maken met een ventilator aan. Dan kan ik me wat beter concentreren
  13. sporten: binnen of buiten ? Buiten
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? Zonnebril, zonnebrand, telefoon, wat drinken en wat eten
  15. rugzak of fietstas ? Rugzak
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? Open onder de zon
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? Buitenzwembad
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? Binnen met airco → zie 12.
  19. later naar bed dan in de winter ? Ja zeker weten, langer licht en meer energie
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? Zwembad achter het huis
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? Watergevecht en daarna lekker uitrusten en opdrogen in de zon

Leuke lijst!

Dankjewel !

Grtz liefs Julian X

Liefs<33

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12 Maak je nog een nieuwe vragenlijst?

Kus Wilhelmavemela😘😘😘.

Reputatie 7
Badge +17

wie volgt ?:)

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? Zelfde als swinters.
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? Onder een parasol
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? Toch wel actief, hou niet van het strand.
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? Petje.
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? Ehmmm. Gewoon die kinder zonnebrandcréme
  6. in de zon: thee of ice tea ? Allebei niet.
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? Gewoon niet naar het strand.
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? Gewoon een dikke trui aan tot 35 graden.
  9. Druk strand of rustig strand? Rustig.
  10. bakken vol ijs of veel drinken? Veel drinken.
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? Fietsen.
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? Binnen.
  13. sporten: binnen of buiten ? Buiten.
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? Me schoenen. (:
  15. rugzak of fietstas ? Rugzak.
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? In het bos.
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? Meer/plas.
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? Binnen.
  19. later naar bed dan in de winter ? Ja, anders te warm.
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? Achter het huis.
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? Watergevecht.

Hoi een vragenlijstje over wat je het liefste doet met zonnig weer. Ga uit van echt flink warm weer !

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? Actief 
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? Zonaanbidder
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? Actief 
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? Niks
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? 30
  6. in de zon: thee of ice tea ? Ice tea
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? Drankje op een teras
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? Korte broek 
  9. Druk strand of rustig strand?
  10. bakken vol ijs of veel drinken? Ik kan niet kiezen 
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? Fietsen
  12. huiswerk: buiten maken of binnen?
  13. sporten: binnen of buiten ?
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? Kan niet kiezen 
  15. rugzak of fietstas ? Rugzak
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? In het bos
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? Zwembad
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? Buiten
  19. later naar bed dan in de winter ? Ja
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? Met
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? Watergevecht

Dankjewel !

Grtz liefs Julian X

Leuke vraaglijst 

 

Luna

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Julian12,

 

ik heb net een reactie proberen te posten maar die moet ook gecheckt worden….dus of ie vandaag wordt geplaatst weet ik niet…., maar dan komt ie hierboven te staan en dan is de pagina vol en gaat niemand 'm lezen, dus ja, alle moeite voor niks...

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

  

Reputatie 7
Badge +19

Vul jij hem ook in? En leuke lijst!;)

Reputatie 7
Badge +17
  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? actief
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? parasol
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? bruin terwijl ik actief ben
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? petje
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? 50
  6. in de zon: thee of ice tea ? ice tea
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? alles mee mooi goedkoper :)
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? korte broek/rokje, hempie
  9. Druk strand of rustig strand? rustig strand, veel meer ruimte
  10. bakken vol ijs of veel drinken? ijs !
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? zelf  fietsen ( of zeilen ;)  )
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? Buiten als het ongestoord kan
  13. sporten: binnen of buiten ? buiten
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? foon en zonnebril
  15. rugzak of fietstas ? Rugzak
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? in het bos
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? in het meer of de plas zeker
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? buiten
  19. later naar bed dan in de winter ? soms wel ja
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? achter thuis
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? 100 % watergevecht ;)
Reputatie 7
Badge +11

Ik kwam deze vragenlijst toevallig tegen, en ik ga het gewoon doen!

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? Lui, ik kan niet goed functioneren met warm weer, als het niet te warm is ben ik wel actief
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? zonaanbidder, naar buiten, spelen, watergevecht, maakt me niet uit, misschien nog in de tuin
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? Bruin terwijl ik actief ben, ik ben vooral goed in 3 uur in het water liggen :)
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? Ik heb een fijne pet en voor feestjes een leuke hoed
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? ehm… Gewoon zonnecréme?
  6. in de zon: thee of ice tea ? Het liefst cola, maar doe anders maar ice tea, ik weet dat thee beter is, maar ice tea smaat lekkerder
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? Alles zelf mee, no problemo
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? Korte broek, t-shirt en soms een rokje :)
  9. Druk strand of rustig strand? Rustig, met goede golven en net druk genoeg voor een ijscoman
  10. bakken vol ijs of veel drinken? IJS!!!!!!!!!
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? Ik woon niet dicht bij het strand, maar gewoon op de fiets ;) De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? Toch echt binnen, te veel spullen om naar buiten te slepen
  13. sporten: binnen of buiten ? Ligt eraan wat, maar als het niet te warm is gewoon binnen, op zwemmen, kanoën en suppen na dan
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? Genoeg water, pet en wat nog meer?
  15. rugzak of fietstas ? Rugzak in de fietstas lol
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? BOMEN, ik heb dik haar, dus mijn hoofd gaat dood van de jeuk in de zon
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? Maakt mij niet uit, zolang ik maar kan zwemmen!
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? Buiten, wel in de schaduw, maar dat is een keer wat nieuws en ik hou van nieuwe dingen!
  19. later naar bed dan in de winter ? JAAAA!!!! 
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? Voor het huis lol
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? WATERGEVECHT!!!

Dankjewel ! No problemo

Hoi een vragenlijstje over wat je het liefste doet met zonnig weer. Ga uit van echt flink warm weer !

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? actief
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ?parasol:)
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? terwijl ik actief ben
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? petje
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? idk:)
  6. in de zon: thee of ice tea ? Geen van beiden
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? zelf mee
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? korte broek en hempje
  9. Druk strand of rustig strand? rustig
  10. bakken vol ijs of veel drinken? drinken
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? bus, als ik ga fietsen ben ik zeg maar zo'n 6 uur verder voordat ik er ben
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? buiten
  13. sporten: binnen of buiten ? buiten, heb weinig keus:(
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? telefoon😎
  15. rugzak of fietstas ? rugzak
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? bosss
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? zwembad
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? maakt me niet zo veel uit
  19. later naar bed dan in de winter ? jep
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? achter het huis we hebben nu echt een best wel grote
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? watergevecht

Dankjewel !

Grtz liefs Julian X

Leuke vragen!

Reputatie 2
Badge

Heey,

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? Actief
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? Terrasje parasol, en anders gewoon van het zonnetje genieten
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? Ik fiets of hardloop graag
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ?  meestal petje op
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ?  30 zie ik overal staan dus dat denk ik.
  6. in de zon: thee of ice tea ?  Koffie maar thee is ook goed hoor!
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras?  Drankje op terras for sure :yum:
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ?  Korte broek
  9. Druk strand of rustig strand?  Rustige strand. Kan niet goed tegen zoveel prikkels
  10. bakken vol ijs of veel drinken?  Veel drinken
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen?  Euhm ik zou gaan voor de trein, fietsen is toch wel erg ver
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? Buiten
  13. sporten: binnen of buiten ?  Binnen en buiten
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? telefoon en koptelefoon
  15. rugzak of fietstas ?  Rugzak.
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon?  Euhm ik ga toch voor het bos
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ?  Liefst meer
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ?  Of gewoon niet haha. Maar dan liever binnen met airco
  19. later naar bed dan in de winter ?  Yep meestal wel
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ?  Zwembad achter huis
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ?  Liever chillen

See ya!

RealX

Reputatie 7
Badge +12
  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? Als het echt heel heet is dan lui, want dan heb ik weinig energie, maar als het gewoon rond de 20 graden is dan ben ik wel lekker actief.
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? Allebei, ik wissel het af, schaduw, zon, schaduw, want ik wil niet verbranden.
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? Ik lig graag op het strand, maar actief zwemmen in de zee is voor mij ook geen probleem hoor.
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? Niks, dat staat mij niet.
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? 50
  6. in de zon: thee of ice tea ? Ice tea, thee bij warm weer zou ik niet overleven.
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? Alles zelf mee, net iets goedkoper, maar soms is het ook wel lekker om op een terrasje te zitten.
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? Liefst een lange jurk, maar een korte jurk met driekwart legging is ook leuk
  9. Druk strand of rustig strand? Rustig, anders raak ik overprikkeld.
  10. bakken vol ijs of veel drinken? Veel drinken, ook al zijn de bakken met ijs ook erg verleidelijk.
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? Zelf fietsen is me vanuit huis aangeleerd, dus dat spreekt voor zich
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? Binnen, ik kan me niet concentreren als er allemaal bijen om me heen zoemen en als ik me kapot zweet.
  13. sporten: binnen of buiten ? Buiten
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? Telefoon zonnebrand, en mensen om mee te zwemmen en chillen.
  15. rugzak of fietstas ? Fietstas, daar past meer in.
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? In het bos
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? Maakt niet uit
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? Binnen
  19. later naar bed dan in de winter ? Nee, mijn ouders zijn heel streng.
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? Achter het huis.
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? Water gevecht.

Hoi een vragenlijstje over wat je het liefste doet met zonnig weer. Ga uit van echt flink warm weer !

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? Beide. Ik heb zin om lekker buiten te zijn en leuke dingen te doen, maar vind het ook heerlijk om te luieren in de zon op een terrasje ofzo
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? Zon
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? Dat laatste
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? Niks.  Ik heb echt een zonder-hoed-of-pet-hoofd
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? Ligt eraan.  In Nederland meestal 30 in het buitenland ook wel eens 50. Ik draag sowieso altijd factor 20 op mijn gezicht in mijn dagcrème.  Ik verbrand nooit een wordt heel snel bruin. 
  6. in de zon: thee of ice tea ? Ice tea ( green)
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? Terras
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? Als het warm genoeg is rokje en hemdje
  9. Druk strand of rustig strand? Druk
  10. bakken vol ijs of veel drinken? Liever ijs maar voor mijn figuur toch maar drinken
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? Hahaha bus , strand is echt uren bij mij vandaan
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? Buiten
  13. sporten: binnen of buiten ? Buiten
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? Gsm
  15. rugzak of fietstas ? Dan rugzak maar beide niet.  Liever een schoudertas
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? Bos
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? Ik vind een meer gezelliger maar vaak ook viezer.  Dus dan liever zwembad
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? Airco anders kan ik me echt niet concentreren
  19. later naar bed dan in de winter ? Ja
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? Huis
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? Chillen

Dankjewel !

Grtz liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi een vragenlijstje over wat je het liefste doet met zonnig weer. Ga uit van echt flink warm weer !

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? Meestal actief, maar soms ook lui.
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? ZONAANBIDDER!
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? Allebei eigenlijk wel
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? Gewoon niks graag
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? Ik denk 20
  6. in de zon: thee of ice tea ? Ice tea, wie gaat er nou thee in de zon drinken???
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras?  Een drankje op een terras kan geen kwaad toch?
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? Korte broek en T-shirt zou ik zeggen.
  9. Druk strand of rustig strand? Rustig strand is toch wel wat fijner.
  10. bakken vol ijs of veel drinken? Ik zou van beide een beetje, kan dat ook?
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen?  Zelf fietsen natuurlijk.
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? Buiten, lekker in de zon.
  13. sporten: binnen of buiten ? Buiten, lekker in de zon.
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ?  Een schrijfschrift en mijn boek!
  15. rugzak of fietstas ? Rugzak
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? Open onder de zon natuurlijk!
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? Een meer heeft hier toch mijn voorkeur.
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? Buiten op het gras (ik wou dat mijn school dat deed).
  19. later naar bed dan in de winter ? Natuurlijk!
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? Dan toch maar achter het huis.
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? Chillen!

Dankjewel !

Grtz liefs Julian X

Met vriendelijke groet,

TheMusicDude

Hoi@Tartan13 !

  1. als het mooi weer is wordt je dan actief of juist lui? Als het echt heel warm is (30+) lui, maar bij bv 25 graden ben ik wel actief.
  2. ben je met zonnig weer een zonaanbidder of ga je onder een parasol ? Parasol
  3. lig je graag op het strand of wordt je bruin terwijl je actief bent ? Terwijl ik actief ben.
  4. Petje op het hoofd, hoedje of gewoon niks ? Niks.
  5. Het is heel warm; welke factor zonnecréme ? 50
  6. in de zon: thee of ice tea ? Ice tea.
  7. aan het strand: alles zelf mee of drankje  op een terras? Zelf mee.
  8. korte broek/rokje en hempje of toch maar bedekt ? Een korte broek. Een lange is echt veel te heet!
  9. Druk strand of rustig strand? Rustig.
  10. bakken vol ijs of veel drinken? Veel drinken.
  11. met de bus naar het strand of zelf fietsen? Zelf fietsen. 
  12. huiswerk: buiten maken of binnen? Binnen
  13. sporten: binnen of buiten ? Buiten.
  14. wat gaat absoluut mee als je op pad gaat ? Veel water.
  15. rugzak of fietstas ? Ik doe gewoon een fles op de bagagedrager.
  16. wandelen:  in het bos onder de bomen of open onder de zon? Bos.
  17. zwemmen: zwembad of meer/plas ? Zwembad.
  18. school-Les: buiten op het gras of binnen met airco ? Wij hebben op school geen airco, maar alsnog binnen 😜
  19. later naar bed dan in de winter ? Ja🙂
  20. zwembad achter het huis of met de buren in de straat ? Achter het huis.
  21. watergevecht  of  chillen als het op z'n heetst is ? Watergevecht.

Dankjewel ! Graag gedaan Julian!😊

Grtz liefs Julian X

 

Reageer