Vraag

Vragenlijst dilemma's


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam? 

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? 

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen? 

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)? 

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? 

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan? 

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd?

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen?

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? 

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? 

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? 

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? 

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? 

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? 

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven?

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje?

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)?

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden?

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent?

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)?

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! 


18 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Nou, hier zijn mijn antwoorden hoor!

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam? Dolgelukkig met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden.

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? Getalenteerd in 1 sport of vaardigheid, denk dat je daar net wat meer aan hebt ;)

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen?  Helemaal geen kinderen, heb al medelijden met mijn ouders en ben enigst kind…

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)? Doe dan maar 1 hele goede vriend(in).

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? Ik val zelf op jongens, dus een relatie met een ander geslacht gaat niet zo snel gebeuren ;)

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan? Doe dan maar ontbijt overslaan, ga ik wel brunchen :D

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd? Tja… ik woon heel erg dichtbij mijn school :)

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen? Doe dan maar in hetzelfde huis wonen, ga niet elk jaar al die moeite doen :D

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? Doe dan maar heel veel relaties, want misschien vind ik diezelfde persoon niet meer aardig ofzo...

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? Doe dan maar geen alcohol drinken, is alleen maar goed voor je ;)

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? Nouja, als ik dan na die liefde van je leven nog een ander persoon ontmoet, doe dat dan maar.

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? Mn ogen zijn ‘s ochtends toch nog niet helemaal open, dus met je ogen dicht je bed uit en trap af moeten lopen gaat wel lukken denk ik.

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? Doe dan maar droomauto, want die heb je langer ;)

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? Doe dan maar gebarentaal, lijkt me wel cool om dat te kunnen.

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven? Doe dan maar modaal.

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? Doe dan maar met een theelepeltje, want anders lijk ik zo onbeschoft...

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? Doe dan maar 2m, hoe langer hoe beter, toch?

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden? Uitgevraagd worden, anders heb ik al die spanning...

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent? Doe dan maar niemand die ooit weet met wie je samen bent, want ik ga niet elke keer het hele verhaal aan mn ouders vertellen ;)

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)?

Met dit weertje ga ik wel buiten liggen hoor ;)

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! 

 

Badge +3

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam?  de eerste, ik denk dat de mensheid soms het belang van geld overschat. Ik vind liefde belangrijker dan geld. En daarbij wat heb je aan geld als je het met niemand kan delen?

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? Tweede, omdat ik anders bang ben dat ik topsporter word want ja je krijgt niet voor niets talent en daar heb ik niet zoveel zin in

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen?  Moeilijk, ik denk dan geen het liefst zou ik er twee willen later ofz maar ik vind 10 echt te veel dan heb je nooit eens tijd voor jezelf 

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)? ik denk dan een hele goeie gewoon omdat een vriendschap wel wat waard moet zijn

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? allebei niet haha ben daar te niet cool voor i guess maar als ik moet kiezen dan de relatie de populaire kiddos zijn (vind ik) vaak een beetje hersenloos en arrogant

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan?  Dan maar een ijsbad anders zou ik iedere ochtend chaggie zijn door een lege maag en het is ook niet gezond

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd?de tweede heb geen zin om steeds te moeten nablijven en daarbij is wandelen best oke

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen? Hele leven in hetzelfde huis want ik ken iemand die in 3 jaar 4 keer is verhuisd en zij vond het absoluut geen pretje

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? dezelfde persoon 

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten?  Geen alcohol ik houd te veel van ijs

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? Geen idee eig

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? tweede ik wil niet iedere ochtend chaggie zijn en pijn lijden

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? droom vakantie want dan zou ik een wereldreis maken en dat staat echt op m'n bucketlist

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? gebarentaal dan zwaai ik gwn (i know ik ben zo slim💅)

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven? Ik denk modaal

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje?dan een theelepeltje want dat boeren moet dan ook in een restaurant en das vet Awkward

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? 2 meter ik ben toch al lang een paar decimeter kan er wel bij

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden?uitgevraagd ik vind het veel te eng om op iemand af te stappen

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent? Eerste anders is het ook wel erg sad ofz

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)?buiten slapen anders zit ik een week in de stress

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam? 1ste

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? 1ste

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen? 1ste

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)? 1ste

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? 1ste

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan? 1ste

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd?1ste

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen? 1ste

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? 2de

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? 1ste

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? 2de

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen?  2de

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? 2de

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? 1ste

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven? 2de

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? 2de

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? 1ste

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden? 2de

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent? 1ste

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)? 1ste

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! 

 

1.Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam? 100% deze: Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? 

3.Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen? Een gezin met 10 kinderen

4.Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)? Heel veel vriend(inn)en

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)

6.Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan? Iedere dag beginnen met een ijsbad

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd? hmmmm lastig

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen?  ieder jaar verhuizen

9.Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 

10.Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? Nu denk ik dit: Je hele leven geen alcohol drinken, maar later waarschijnlijk dit: nooit meer ijs mogen eten

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? 

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? 

13.Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? Je droomauto kunnen kopen

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen (dan kan je toch zwaaien?)

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven? je hele leven modaal leven

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? 2m lang zijn

18.Iemand uitvragen / uitgevraagd worden? Iemand uitvragen

  1. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent? Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren)

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)? een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent) als het droog weer is dan is dat toch prima?

 

Leuke vragenlijst :D

Reputatie 2
Badge +1

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst

hoi hoi,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

gaan we doen!👍🏻

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam? 
sowieso de eerste want ik vind gelukkig zijn zo veel belangrijker dan geld en geld maakt niet gelukkig, en weetje ik leef nu ook in een gezin wat niet al te rijk is maar dat betekent zeker niet dat we ongelukkig zijn want we hebben elkaar en daar hebben we veel meer aan!❤️

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? 
Euhhmmm ja goeie vraag maar ik denk dat ik toch liever van af jongs af aan vet goed ben in 1 sport want t lijkt me zo te gek om naar het ek te gaan of nog hoger🙃

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen? 
al geef je me 15 kinderen, ik wil sowieso kinderen 100% dus doe dan maar gelijk 10. Ik zeg al vanaf dat ik een klein meisjes ben: ik krijg hoe dan ook kinderen en als ik of m’n vriendin ze niet kan krijgen dan adopteer ik want ik hou zo bizar veel van kinderen.

 

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)?

1 hele goeie want wat heb je nou aan 7 halve/neppe vrienden als je ook kan kiezen voor 1tje waar je ALLES tegen kunt zeggen en zo bizar veel mee kan lachen 

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? 
doe mij maar bevriend zijn met de populairste meid want ik ben zo lesbisch als t maar kan dus dan hoef ik geen relatie met een knappe dude😆

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan? 
altijd je ontbijt overslaan want dat die ik eerlijk gezegd altijd al, word zo misselijk van eten als het 5:50 is. Ik “ontbijt” dan meestal in m’n eerste pauze dat is rond 10:00 licht er aan hoe laat we klaar zijn met het 1e blok.

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd?

nou kijk daar heb ik een soort van 2 meningen over want aan de ene kant lijkt het me super lekker om altijd met de auto te gaan en dan te laat te komen, want als je heel erg te laat komt mis je ook een deel van de les, maar je kan ook gwn met de auto komen en 10 seconden te laat komen. ( dat kan je denk ik zelf regelen afhankelijk van hoe laat je weggaat van huis. Maar aan de andere kant ben ik liever niet te laat omdat je daar gedoe mee krijgt op school als dat iedere dag zou gebeuren, en lopen heeft ook een voordeel want t is vet sportief en 15 uur in de week sporten kan nog wel wat uurtjes lopen erbij joh.😜

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen? Ik denk je hele leven in het zelfde huis wonen want een huis kan je in principe vrij veel aan veranderen ( ja je kan het moeilijk verplaatsen) maar je kan er best veel mee en als je ieder jaar verhuisd heb je ieder jaar andere vrienden omgeving school( tenzij je zou verhuizen naar het huis van de buren maar daar gaan we maar even niet vanuit ) 

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon?  Sowieso je hele leven met dezelfde persoon want ik kan er niet zo goed tegen als je nooit een lekkere bang met iemand kan opbouwen, ik heb liever m’n hele leven met 1 iemand waar ik super soepel meet door 1 deur pas, niet te letterlijk hoor😝

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? 
phoeee dat is moeilijk, grapiee ik ga 100% voor geen alcohol meer want alcohol is toch niet zo denderend goed voor je en dat drink ik sowieso al niet ( vgm is dat vrij normaal op je 14e ) 

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? Aiii dees is sirieus moeilijk maar ik denk dat ik dan voor de 1e ga want dan hoop ik dat ik bijvoorbeeld op m’n 20e iemand ontmoet waarmee ik het vet leuk kan hebben en dan op m’n 60 echt de liefde van m’n leven heb dan dat je op je 21e je liefde van je leven verliest want dat lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk.

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen?  Die 2e want kleinen tegen zijn oprech t heilig, als je die stoot oeiioeioieiii, en ik loop in de ochtend toch al een soort half slaperig de trap af dus half of helemaal scheelt niet zo veel meer😁

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan?  Vakantie sowieso want ik HOU van vakantie en ben niet zo van de auto’s , k heb ook echt 0 hersencellen die verstand hebben van auto’s 

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen?  Gebarentaal lijkt me oprecht leuk, sterker nog ik denk dat ik dan gewoon de hele dag in gebarentaal zal doen, ziet er super cool uit. 

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven? ik heb eerlijk gezegd geen idee wat modaal is ( doe maar mavo joh ) maar ik gok dat het iets rijks is maar ik ga dan denk ik voor de 1e optie omdat dat ene jaar me leuk lijkt en in armoede leven is niet makkelijk maar hoeft niet per se dakloos of heel slecht te zijn

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? hahaha dees vind ik leuk, ik ga voor het theelepeltje want ik kan geen grote happen door m’n keel krijgen dus dan doe ik alles op baby formaat en een theelepel zou oprecht best wel heel erg handig zijn😂

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? Omg dees is moeilijk maar ik denk dat ik nee aaaa ik weet het niet, kijk ik zal m ff uitleggen, allebei heeft voor en nadelen ( zo’n beetje alles in je leven heeft dat maar goed ) als je dus 2 meter bent betekent dat je bij een concert misschien makkelijker iets kan zien en dat je als kind ook waarschijnlijk groter bent dan andere en dan kan je dus in allerlei achtbanen enzo, maar ik vind 2 meter niet per se mooi omdat het zo lang is ( geen haat naar mensen die 2 meter zijn hoor want je kan er niets aan doen❤️) maar aan de andere kant, ik ga toch nooit naar een concert en ik durf ook niet in achtbanen dus dan lijkt die 1,50 me ook wel prima maar 1,50 vind ik dan wel weer ff wennen want zelf ben ik altijd al vrij lang geweest. 

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden? Ik denk iemand uitvragen want dan kan je zelf kiezen wie en wanneer je iemand uitvraagt maar kijk hier komen mijn twijfels weer want ik durf dat waarschijnlijk niet te vragen maar als ik uitgevraagd zou worden door iemand die ik echt niet mag bijvoorbeeld dan ben ik er zo’n eentje die geen nee durft te zeggen en dan maar probeert een stomme smoes te zeggen, maar ik kan zo niet liegen dus dat gaat m niet worden, ik denk dan dus toch die 1e ( man ik gebruik zo veel te veel komma’s in een zin , sorry daarvoor )

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent?  Jaaa die 2e lijkt me een beter plan want ik heb niet zo’n grandioos geweldige band met m’n ouders en ik ben best goed in dingen geheim houden dus dan gaan we dan ook lekker doen met m’n liefdesleven 

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)? goh die is niet makkelijk maar ik vind ze allebei niet heel erg maar ook niet heel leuk, ik kan opzicht prima een week zonder telefoon maar ik vind het idee dat je niet weet waar ie is wel naar, en opzicht lijkt het me ook geen drama om een week in de openlucht te moeten slapen maar alleen als het niet regent of -17 is ofzo , liefts wel lekker in de zomer zegmaar 

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! 
 

ik vond hem zeker leuk hoor en niet makkelijk. Ik heb verder geen vragen want jij hebt mijn lijst al ingevuld 

Doegg 

 

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam? 

Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? 

Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid (en de nieuwe Lieke Martens worden😁

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen? 

Helemaal geen kinderen

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)? 

1 hele goede vriendin

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? 

Hoeft van mij allebei niet maar Ehm... dan toch de relatie

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan? 

ontbijt overslaan

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd?

lopend

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen?

hele leven in hetzelfde huis, anders heb je alleen maar bezig met hypotheken enzo

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? 

hele leven met dezelfde

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? 

Geen alcohol, ik wil sowieso niet gaan drinken later

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? 

Op je 20 maar die na een jaar kwijtraken

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? 

ogen dicht

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? 

droomvakantie

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? 

schreeuwen

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven?

weet niet wat modaal betekent maar zal wel goed zijn

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje?

theelepeltje!!!!

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)?

1.50m lang zijn

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden?

Uitgevraagd worden 

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent.

aan je ouders vertellen denk

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)?

Telefoon kwijt

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam? 

Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? 

Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen? 

helemaal geen kinderen

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)? 

1 hele goede vriend(in)

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) /relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)?

relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan? 

altijd je ontbijt over slaan

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd?

lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd?

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen?

Je hele leven in hetzelfde huis wonen

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? 

Heel veel relaties, je bent een echte verleider

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? 

Je hele leven geen alcohol drinken

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? 

Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? 

iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? 

op je droomvakantie kunnen gaan

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? 

iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven?

je hele leven modaal leven

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje?

Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)?

1.50m lang zijn

18. Iemand uitvragen/ uitgevraagd worden?

Iemand uitvragen

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent?

niemand die ooit weet met wie je samen bent

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)?

een week lang buiten moeten slapen

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! 

 

Hi @Lucassss,


De laatste uurtjes op het forum.. Vind het best gek, jij?

Ik zal je vragenlijst invullen!


 

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam? : Mijn hele lieve dolgelukkig zijn met de liefde van mijn leven, maar bescheiden leven. Liefde en familie/vrienden zijn belangrijk dan alles!

 

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? Ik denk dat ik dan liever amateur ben en van alles een beetje kan.

 

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen? Ik wil sowieso kinderen en heb die wens al mijn hele leven. Ik voed met alle liefde 10 kinderen op :)

 

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)? 1 hele goede vriend(in). Aan heel veel halve vriendinnen heb je niet zoveel als aan 1 super goede vriend(in)

 

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? Eigenlijk hoeft dit van mij allebei niet haha. Maar als ik moet kiezen een relatie met de knapste van de school

 

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan? Ik sla mijn ontbijt voortaan wel over dan😅

 

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd? Lopend naar school en altijd op tijd zijn. Ik vind lopen erg fijn dus die keuze is makkelijk voor mij!

 

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen? Hele leven in hetzelfde huis

 

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? Hele leven met dezelfde persoon zijn

 

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? Hele leven geen alcohol drinken.. Heb ook nog nooit alchohol gehad dus dat zal ik niet missen🙃

 

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? Pas op mijn 60e de liefde van mijn leven ontmoeten

 

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? Iedere ochtend met mijn ogen dicht uit bed te trap af lopen. Na een tijdje leer je die route vast wel uit je hoofd en je kleine teen stoten is en blijft pijnlijk😬

 

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? Denk dat ik dan voor een droomvakantie ga om mooie herinneringen te maken met vrienden en familie

 

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? Jeetje lastige dilemma’s wel zeg.. Denk dat ik dan iedere dag iedereen is gebarentaal gedag zou zeggen

 

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven? Sowieso mijn hele leven modaal leven. Met een modaal inkomen kan je ook gelukkig en blij zijn😃

 

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? Haha dit vind ik wel een leuk dillema😂 Denk het alfabet boeren

 

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? 2m lang zijn

 

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden? Iemand uitvragen.. Niet dat ik het zou durven😅

 

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent? Denk dat ik dan toch alles met mijn ouders zou delen.. Heb een goede klik met ze dus dat zit dan wel goed

 

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)? Ik lever mijn telefoon wel in. Buiten zijn is fijn, maar 1 week lang zonder tent gaat me toch iets te ver!

 

Leuke lijst Lucassss! Ik hoop dat veel andere gebruikers hem nog invullen ook al verdwijnen wij.. Bedankt voor al je inzet op het forum en ik wens je al het beste toe voor de toekomst. Vaarwel en wie weet tot ziens!👋

 

Groetjes, 

NaamNietBekend 

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam? ik kies voor de liefde

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? getallenteerd in een sport. Ik ben sowieso een persoon die zich zelf ergens in vast bijt .  En gemotiveerd is om goed te worden. Al die ik nu wel 2 sporten maar ik ben ook niet super getalenteerd. 

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen? 10 kinderen.  Lijkt me wel heel druk maar geen kinderen lijkt me echt afschuwelijk. 

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)?  heel veel vriendinnen

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)?  relatie dan.  Populaireste persoon van mijn school ben ik zelf al :p

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan?  ontbijt overslaan.  Ik haat een koude douche

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd? nou ik moet als ik 1x te laat ben voor 8 uur melden (terwijl mijn school pas om 9 uur begint), maar ik moet dan wel een uur lopen.  Pfff moeilijk.  Toch maar te laat. 

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen?  zelfde huis

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? 1 persoon.  Ook al vind ik dat je eigenijk wat ervaring moet opdoen,  maar ik zou op een gegeven moment ook wel oud willen worden met iemand

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten?  dan geef ik ijs op

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken?  20ste

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen?  met mijn ogen dicht vaag de trap

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan?  droomvakantie.  Ik hou van reizen.  Ik ben een paar jaar geleden naar zuid Afrika gegaan en dat was zo gaaf dat ik altijd wil blijven reizen

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen?  gebarentaal

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven?  modaal is prima

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? theelepel

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)?  hahaha ik ben 1.56 en groei ws niet meer echt.  En ik vind het prima.  Die mij die 1.50 dan maar

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden?  gevraagd

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent? pfffff het eerste dan maar

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)? de telefoon dan toch maar

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! 

 

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam? 

Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? 

Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid 

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen? 

helemaal geen kinderen

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)? 

1 hele goede vriend(in)

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? 

Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht)

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan? 

ontbijt overslaan

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd?

lopend

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen? 

hetzelfde huis

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? 

hele leven met dezelfde persoon

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? 

je hele leven geen alcohol drinken

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? 

60e

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? 

tja... Ik stoot sowieso al bijna iedere ochtend m'n teen...😅 Dus veel zou er niet veranderen

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? 

droom vakantie

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen?

gebarentaal denk 

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven?

hele leven modaal

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje?

theelepeltje natuurlijk😅

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? 

1.50

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden?

uitgevraagd worden

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent?

niemand die het ooit weet

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)?

telefoon kwijt denk

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! 

was zeker leuk! Heel origineel!

 

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam?  Eerste 

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld?  Eerste 

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen?  Tweede

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)?  Tweede

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)?  Eerste 

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan?  Eerste

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd? Tweede

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen? Eerste

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon?  Tweede 

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? Eerste

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? Kan niet kiezen 

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen?  Tweede 

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan?  Eerste

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen?  Tweede

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven? Tweede

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? Tweede

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? 1.50

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden? Tweede

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent? Tweede

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)? Eerste 

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! 

 

 

Dit was zo leuk

Een knuffel van Zelle 

 

Bedankt allemaal voor het invullen, mijn account kan nu ieder moment verwijderd worden. Je mag hem later altijd alsnog doen, als het goed is kan ik dat dan ook zien, alleen niet meer reageren!

Groetjes Lucas

Reputatie 7
Badge +17

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam?  Hele leven dolgelukkig met het meisje waar ik verliefd op ben

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld?  amateur

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen?  10 dan maar haha

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)? dat laatste

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)?  bevriend

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan?  ijsbad no problem

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd? lopend hou ik van

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen? hele leven in hetzelfde huis

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon?  hele leven met 1 persoon :heart_eyes:

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten?  geen alcohol

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken?  dat laatste want dan heb je het gevoel voor je leven bij je

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen?  ogen dicht en trap af lopen

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan?  op droomvakantie

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen?  gebarentaal

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven? hele leven modaal

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? hahaha !  theelepeltje

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? 1,50 dan maar

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden? uitgevraagd ! ;)

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent? dan toch dat eerste

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)? een week buiten slapen 100%

Leuke lijst !!   Grtz liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam? De 1e

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? 1e

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen?  2e

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)?  2e

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? 2e

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan?  2e

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd? 2e

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen? 1e

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? 2e

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten?  1e

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken?  1e

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen?  2e

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan?  2e

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? 1e

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven? 2e

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? 2e

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? 1e

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden? 1e

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent? 2e

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)? 1e

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! Was goed hoor 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam?  Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van mijn leven (Julian) en ik leef bescheiden

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld?  Super getalenteerd in een sport (toneel)

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen? Geen

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)? 1 hele goede vriendin of vriend

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? Geen van beide ik word bevriend met degene die ik zelf wil en voor mij gaat het niet om populair of knap

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan?  Ijsbad

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd? Lopend naar school en precies op tijd

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen?hele leven in het zelfde huis

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? Je hele leven met dezelfde persoon

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? Geen alcohol

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? Pas op mijn 60e de liefde van je leven ontmoeten

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? Iedere ochtend met ogen dicht uit bed en de trap af

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? Droomauto

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? In gebarentaal

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven?wat is modaal?

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? Theelepeltje

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? 1 50  ik ben toch al heel klein

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden?uitgevraagd worden

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent?alles rapporteren

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)?een week telefoon kwijt want ik heb ook nog een computer;)

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten!  Het was een hele leuke vragen lijst

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam?  Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van mijn leven (Julian) en ik leef bescheiden

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld?  Super getalenteerd in een sport (toneel)

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen? Geen

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)? 1 hele goede vriendin of vriend

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? Geen van beide ik word bevriend met degene die ik zelf wil en voor mij gaat het niet om populair of knap

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan?  Ijsbad

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd? Lopend naar school en precies op tijd

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen?hele leven in het zelfde huis

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? Je hele leven met dezelfde persoon

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? Geen alcohol

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? Pas op mijn 60e de liefde van je leven ontmoeten

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? Iedere ochtend met ogen dicht uit bed en de trap af

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? Droomauto

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? In gebarentaal

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven?wat is modaal?

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? Theelepeltje

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? 1 50  ik ben toch al heel klein

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden?uitgevraagd worden

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent?alles rapporteren

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)?een week telefoon kwijt want ik heb ook nog een computer;)

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten!  Het was een hele leuke vragen lijst

 

 

 

Cutie💞

Reputatie 3
Badge +2

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam?  

Geluk>rijkdom

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? 

Kwaliteit>kwantiteit

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen? 

Met 10 kinderen zou ik echt gek worden

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)

Kwaliteit>kwantiteit

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? 

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan? 

Een ijsbad is best chill en heel goed voor je en zonder ontbijt ben ik niet vooruit te branden

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd?

Altijd te laat zijn gaat enorm veel problemen opleveren

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen?

Ieder jaar verhuizen is veel te chaotisch

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 /  je hele leven met dezelfde persoon

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? 

Alcohol is lekkerder dan ijs

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? 

Al zo vroeg compleet je hart breken verneukt echt je hele leven 

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? 

Met die tweede optie heb je echt veel kans om vervroegd te sterven

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? 

Op de lange termjjn heb je meer aan je droomauto

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? 

Doe ik toch al

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven?

Is beter als je kinderen krijgt

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje?

Ik heb geen zin om 2 uur te doen over 1 aardappel

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)?

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden?

Uitgevraagd worden is zo magisch en echt een niet normaal goed gevoel

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent?

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)?

Lijkt me best een leuke ervaring

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! 

 

Hallo en welkom bij mijn vragenlijst,

Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!

1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam?  Dolgelukkig met de liefde van mijn leven en bescheiden leven. Dat is iets wat mij daadwerkelijk gelukkig maakt in plaats van geld :D

2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld? Getalenteerd in 1 sport of vaardigheid.

3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen?  Sowieso geen kinderen. Mij lijkt het vreselijk om kinderen te hebben.

4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)?  1 hele goede vriend(in).

5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)? Bevriend met de populairste persoon (ik denk dat het makkelijker is om 1,5 meter afstand te houden daarvan dan van mijn potentiele vriendinnetje)

6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan?  Altijd mijn ontbijt overslaan dan.

7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd? Altijd met de auto dan maar. 20 km lopen is mij een beetje te veel.

8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen? Hetzelfde huis dan maar.

9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider 😉 / je hele leven met dezelfde persoon? Met dezelfde persoon, als ik daar gelukkig van wordt.

10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten? Geen alcohol. Het heeft sowieso negatieve effecten.

11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken?  Op me 20e dan. Op me 60e ben ik misschien al dood en duurt nog heel lang.

12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen?  ​​​​​​Iedere ochtend met me ogen dicht dan.

13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan?  Vakantie.

14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen?  In gebarentaal dan maar.

15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven? Mijn hele leven modaal leven dan.

16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? Eerst het alfabet boeren dan.

17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? 1,50m dan. Dan kunnen mensen mij gebruiken als maat voor de afstandsregel haha.

18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden? Uitgevraagd worden. 

19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent? Alles rapporteren dan maar.

20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)? 1 week mijn telefoon kwijt.

 

Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten! 

 

Reageer