Vraag

vragenlijst #2

  • 12 January 2023
  • 9 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

hoi allemaal!, 

een vragenlijst , willen jullie het andeoord dikgedrukt doen?! 
 

lfs, Mij_Niet_Gezien 

 

  1. wanneer heb je voor het laatst gehuild?!
  2. warom?! 
  3. welke wet zou je willen invoeren als het mag,?
  4. als jij later een goed lopend bedrijf hebt? Wat zou dat dan voor bedrijf zijn?! ( Kleding winkel, advocaten kantoor ect.) 
  5. wat is een onderwerp waar jij gwn veel vanaf weet
  6. een ervaring die je nooit had willen ervaren.
  7. een ervaring die IEDEREEN wel wilt meemaken?! 
  8. Jou grote droom
  9. een droom van jou die s uitgekomen??……
  10. jou hobby?
  11. creatief?!
  12. zit je op een gymnasyum, een lyceum, tweetalige school, basischool? Praktijkonderwijs?! 
  13. Favoriete geur?!
  14. minst(!) favoriete geur?!
  15. merk van je schooltas 😆
  16. iets waar jij je echt zooooo aan kan ergeren?!
  17. ooit een lievelings knuffel gehad?! 
  18. fav dier
  19. fav kleur
  20. geslacht

greetz en hugs from me 

-Mij_Niet_Gezien 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi,

  1. wanneer heb je voor het laatst gehuild?!  Gister
  2. warom?!  Omdat iemand gemene dingen zei die me raken
  3. welke wet zou je willen invoeren als het mag,? School/studie gratis
  4. als jij later een goed lopend bedrijf hebt? Wat zou dat dan voor bedrijf zijn?! ( Kleding winkel, advocaten kantoor ect.)  Psychologen praktijk 
  5. wat is een onderwerp waar jij gwn veel vanaf weet?   Psychologie, biologie, menselijk lichaam.
  6. een ervaring die je nooit had willen ervaren.   Misbruik
  7. een ervaring die IEDEREEN wel wilt meemaken?!  Vakantie
  8. Jou grote droom    Beter zijn
  9. een droom van jou die s uitgekomen??…… x
  10. jou hobby? Gamen, lezen, slapen, praten
  11. creatief?! Nee
  12. zit je op een gymnasyum, een lyceum, tweetalige school, basischool? Praktijkonderwijs?!  Zat gymnasium maar heb me diploma al
  13. Favoriete geur?!  Parfum
  14. minst(!) favoriete geur?!  Kots
  15. merk van je schooltas   eastpack
  16. iets waar jij je echt zooooo aan kan ergeren?!   Domme mensen, onrecht, hc people, niet inhoudelijke reacties op het forum
  17. ooit een lievelings knuffel gehad?!  Ja
  18. fav dier.  Worm
  19. fav kleur.  Roze
  20. geslacht.   Jongen
Reputatie 7
Badge +17
  1. wanneer heb je voor het laatst gehuild?! November
  2. warom?! M’n hond was overleden
  3. welke wet zou je willen invoeren als het mag,? Gratis OV (niet realistisch, maar ja😄)
  4. als jij later een goed lopend bedrijf hebt? Wat zou dat dan voor bedrijf zijn?! ( Kleding winkel, advocaten kantoor ect.) Muziekwinkel (instrumenten verkopen en zo)
  5. wat is een onderwerp waar jij gwn veel vanaf weet Muziek, geschiedenis
  6. een ervaring die je nooit had willen ervaren. M’n arm breken
  7. een ervaring die IEDEREEN wel wilt meemaken?! verliefd worden
  8. Jou grote droom idk, gelukkig zijn denk ik
  9. een droom van jou die s uitgekomen??…… nog niets
  10. jou hobby? Gitaar spelen, lezen, gamen, voetbal
  11. creatief?! een beetje
  12. zit je op een gymnasyum, een lyceum, tweetalige school, basischool? Praktijkonderwijs?! havo
  13. Favoriete geur?! kaneel
  14. minst(!) favoriete geur?! bloemkool
  15. merk van je schooltas 😆Nike
  16. iets waar jij je echt zooooo aan kan ergeren?! onzekere jochies die stoer gaan lopen doen op een internetforum
  17. ooit een lievelings knuffel gehad?! ja
  18. fav dier adelaar
  19. fav kleur blauw
  20. geslacht jongen
Reputatie 2
Badge +1

hoi allemaal!, 

een vragenlijst , willen jullie het andeoord dikgedrukt doen?! 
 

lfs, Mij_Niet_Gezien 

 

  1. wanneer heb je voor het laatst gehuild?! 5 iaar geleden 
  2. waarom?! Mijn opa ging dood
  3. welke wet zou je willen invoeren als het mag,? Dat je mag kiezen of je naar school wilt 
  4. als jij later een goed lopend bedrijf hebt? Voetbaltrainer of een martials arts school 
  5. wat is een onderwerp waar jij gwn veel vanaf weet voetbal en jiu jitsu 
  6. een ervaring die je nooit had willen ervaren. dat ik vroeger mishandeld werd door mijn docent en dat ik vaak heel boos word (en dat ik sla, schop en met dingen gooi ooit ook 1 tablet van school) en dat ik toen naar het speciaal onderwijs moest.
  7. een ervaring die IEDEREEN wel wilt meemaken?!  een voetbalwedstrijd winnen en een jiu jitsu toernooi of wedstrijd winnen 
  8. Je grote droom om profvoetballer te worden of om wereldkampioen jiu jitsu te worden 
  9. een droom van jou die s uitgekomen??…… dat ik mijn klasgenoot heb terug gepakt hij sloeg mij ineens, toen sloeg ik hem natuurlijk terug
  10. jou hobby? Voetbal en jiu jitsu
  11. creatief?! ​​ja in voetbaltrucjes en trucjes met jiu jitsu daar ben ik creative in 
  12. zit je op een gymnasyum, een lyceum, tweetalige school, basischool? Praktijkonderwijs?! op het speciaal onderwijs 
  13. Favoriete geur?! Aardbei
  14. minst(!) favoriete geur?! Roze 
  15. merk van je schooltas 😆 geen idee 
  16. iets waar jij je echt zooooo aan kan ergeren?! aan mijn docenten ze krijgen altijd gelijk
  17. ooit een lievelings knuffel gehad?! Ja zeker
  18. fav dier een aap
  19. fav kleur groen
  20. geslacht ​Jongen
  21.  Reageer pls als je dit leest

greetz en hugs from me 

-Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

@jaivy 

  1. ja! Goeie! 
    14, ja hè?! 😮‍💨 🤢

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Mij_niet_gezien ,

 

  1. wanneer heb je voor het laatst gehuild?! Afgelopen weekend
  2. waarom?! Ik was spullen van papa en mama aan het uitzoeken
  3. welke wet zou je willen invoeren als het mag,? Idk of dat een wet is, maar dat de geestelijke gezondheidszorg beter wordt geregeld en sneller toegankelijk is voor iedereen die dat nodig heeft, dus ook jongeren. Ik zou niet weten hoe dat precies moet en hoe dat allemaal betaald moet worden, maar ok
  4. als jij later een goed lopend bedrijf hebt? Wat zou dat dan voor bedrijf zijn?! ( Kleding winkel, advocaten kantoor ect.) Een technisch of medisch (of een combi van die twee) ontwerp/uitvindersbureau of een medische praktijk
  5. wat is een onderwerp waar jij gwn veel vanaf weet Ik vind techniek en medische wetenschappen interessant en omdat ik het leuk vind en er extra tijd in steek, denk ik ook dat ik er wel wat meer dan klasgenoten vanaf weet
  6. een ervaring die je nooit had willen ervaren. Dat je als 14 jarige 2 huizen (een vakantiewoning en een gewone woning) van je ouders moet verkopen omdat ze overleden zijn
  7. een ervaring die IEDEREEN wel wilt meemaken?! Gezond en gelukkig zijn
  8. jouw grote droom Dat iedereen gezond en gelukkig is en liefde krijgt
  9. een droom van jou die is uitgekomen??……Dat ik gezond ben en mensen om me heen heb die goed voor me zorgen
  10. jouw hobby? Sporten, buiten zijn, met anderen zijn en dingen delen
  11. creatief?! Jazeker, ik heb een ‘kronkel’ in mijn hoofd haha en kom vaak op ( andere) oplossingen voor een probleem, dus creatief in denken en problemen oplossen. Ik ben ook wel creatief in knutselen/ontwerpen, ik ben niet echt een kunstenaar, zoals een kunstschilder, beeldhouwer of dichter is
  12. zit je op een gymnasyum, een lyceum, tweetalige school, basischool? Praktijkonderwijs?! Vwo tto
  13. Favoriete geur?! L’Éau d’Issey van Issey Miyaki of Eau Sauvage van Dior
  14. minst(!) favoriete geur?! Rotte vis of zoiets
  15. merk van je schooltas  Eigen merk, nou ja geen merk, ik heb ‘m zelf op de naaimachine gemaakt met wat hulp van mama
  16. iets waar jij je echt zooooo aan kan ergeren?! Dat er mensen zijn die anderen oplichten en misbruiken of op andere manieren pijn doen
  17. ooit een lievelingsknuffel gehad?! Ja en die heb ik nog steeds, een pluche hond
  18. fav dier Een hond, denk ik, dat is ook het enige dier dat ik ooit heb gehad
  19. fav kleur Ik kan niet kiezen tussen blauw, paars en roze
  20. geslacht Jongen

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +17

@Mij_niet_gezien heb ‘m ook ingevuld maar zit al meer dan in uur in de check, ff afwachten dus

 

Reputatie 7
Badge +15

@Mij_niet_gezienheb ‘m ook ingevuld maar zit al meer dan in uur in de check, ff afwachten dus

 

Leuk ! 
 

greetzzz

 

 Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

hoi @Mij_niet_gezien ,

 

  1. wanneer heb je voor het laatst gehuild?! Afgelopen weekend
  2. waarom?! Ik was spullen van papa en mama aan het uitzoeken
  3. welke wet zou je willen invoeren als het mag,? Idk of dat een wet is, maar dat de geestelijke gezondheidszorg beter wordt geregeld en sneller toegankelijk is voor iedereen die dat nodig heeft, dus ook jongeren. Ik zou niet weten hoe dat precies moet en hoe dat allemaal betaald moet worden, maar ok
  4. als jij later een goed lopend bedrijf hebt? Wat zou dat dan voor bedrijf zijn?! ( Kleding winkel, advocaten kantoor ect.) Een technisch of medisch (of een combi van die twee) ontwerp/uitvindersbureau of een medische praktijk
  5. wat is een onderwerp waar jij gwn veel vanaf weet Ik vind techniek en medische wetenschappen interessant en omdat ik het leuk vind en er extra tijd in steek, denk ik ook dat ik er wel wat meer dan klasgenoten vanaf weet
  6. een ervaring die je nooit had willen ervaren. Dat je als 14 jarige 2 huizen (een vakantiewoning en een gewone woning) van je ouders moet verkopen omdat ze overleden zijn
  7. een ervaring die IEDEREEN wel wilt meemaken?! Gezond en gelukkig zijn
  8. jouw grote droom Dat iedereen gezond en gelukkig is en liefde krijgt
  9. een droom van jou die is uitgekomen??……Dat ik gezond ben en mensen om me heen heb die goed voor me zorgen
  10. jouw hobby? Sporten, buiten zijn, met anderen zijn en dingen delen
  11. creatief?! Jazeker, ik heb een ‘kronkel’ in mijn hoofd haha en kom vaak op ( andere) oplossingen voor een probleem, dus creatief in denken en problemen oplossen. Ik ben ook wel creatief in knutselen/ontwerpen, ik ben niet echt een kunstenaar, zoals een kunstschilder, beeldhouwer of dichter is
  12. zit je op een gymnasyum, een lyceum, tweetalige school, basischool? Praktijkonderwijs?! Vwo tto
  13. Favoriete geur?! L’Éau d’Issey van Issey Miyaki of Eau Sauvage van Dior
  14. minst(!) favoriete geur?! Rotte vis of zoiets
  15. merk van je schooltas  Eigen merk, nou ja geen merk, ik heb ‘m zelf op de naaimachine gemaakt met wat hulp van mama
  16. iets waar jij je echt zooooo aan kan ergeren?! Dat er mensen zijn die anderen oplichten en misbruiken of op andere manieren pijn doen
  17. ooit een lievelingsknuffel gehad?! Ja en die heb ik nog steeds, een pluche hond
  18. fav dier Een hond, denk ik, dat is ook het enige dier dat ik ooit heb gehad
  19. fav kleur Ik kan niet kiezen tussen blauw, paars en roze
  20. geslacht Jongen

 

Gr. MickeyMouse

  1. Ach, lieverd, ik wens jou veel suc6
  2. top! Goed idee!

 

 

  1.    Ja hé?!

 

 

 

  1.    Haha! Kieskeurig…. 
     

greets

 Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +2

hoi allemaal!, 

een vragenlijst , willen jullie het andeoord dikgedrukt doen?! 
 

lfs, Mij_Niet_Gezien 

 

  1. wanneer heb je voor het laatst gehuild?! Eh...gister
  2. warom?!  Mijn ex-bestie heeft mij verraden
  3. welke wet zou je willen invoeren als het mag,? ECHTE gelijkheid tussen man en vrouw
  4. als jij later een goed lopend bedrijf hebt? Wat zou dat dan voor bedrijf zijn?! ( Kleding winkel, advocaten kantoor ect.)  KLEDINGWINKEL! MIJN DROOM!
  5. wat is een onderwerp waar jij gwn veel vanaf weet Feminisme
  6. een ervaring die je nooit had willen ervaren. Ik heb er te veel
  7. een ervaring die IEDEREEN wel wilt meemaken?!  MIJN CRUSH DIE MIJ TERUG LEUK VIND! ik heb dat nooooooooit meegemaakt!
  8. Jou grote droom Een keer de familievilla bezoeken die in Afrika staat
  9. een droom van jou die s uitgekomen??…… Ik ben naar het café van de vader van mijn ex-crush gegaan
  10. jou hobby? teveel, maar ik denk zingen
  11. creatief?! JS
  12. zit je op een gymnasyum, een lyceum, tweetalige school, basischool? Praktijkonderwijs?!  Middelbaar, Mavo/Havo eerste
  13. Favoriete geur?! Die van kroepkoek
  14. minst(!) favoriete geur?! dat olieachtige bezine geur
  15. merk van je schooltas 😆 geen idee
  16. iets waar jij je echt zooooo aan kan ergeren?! Wanneer mensen gelijk hebben en ze het inwrijven
  17. ooit een lievelings knuffel gehad?!  JAAA ik slaap nog steeds met knuffels
  18. fav dier heb ik niet
  19. fav kleur lichtgroen
  20. geslacht meisje

greetz en hugs from me 

-Mij_Niet_Gezien 

 

Reageer