Vragen voor alle Justin Bieber - Haters..

• 4 januari 2014
  • 45 reacties
  • 1499 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hii,
Ik ben een belieber en snap die haat op Justin niet zo..
Eerst was ik ook hater hoor, dus ik zeg even waarom ik hem haatte enzo.

Ik dacht dat Justin op zijn fans spuugde, maar later bleek dat dus fotoshop
Te zijn geweest.. Ook dacht ik dat Justin niet kon zingen, maar toen ik een liedje op de radio
Van hem hoorde, dacht ik daar heel anders over. Waarom heeft iemand miljoenen fans als hij niet kan zingen ?
Ja, Justin gebruikt drugs. Maar dat doen miljoenen mensen, sommige kijken hen raar aan, maar volgends mij is
Niemand die hen door hun grebruik haat ofzo.

Ik ben al bij een paar concerten geweest, en het is daaf super gezellig, met al die beliebers (= .

Mijn vraag aan de JB haters, is eigelijk waarom je hem haat, en wat hij verkeerd doet..
Alsjeblieft wel met een duidelijke reden, dus niet: 'Gewoon' ofzo.
Alvast bedankt !

xoxo Beliebertjee.
Sorry alvast voor als er veel spelfouten in zitten, ik ben op mn mobiel (= .

45 reacties

Het is voor mij heel simpel: ik vind dat hij niet mooi kan zingen, eruit ziet als een of andere emo en er veel te veel aandacht aan hem wordt besteed, waardoor ik overal zijn posters zie.

R1
hij kan niet zingen, en vraagt teveel om aandacht op een veel te negatieve manier voor iemand die zo "beroemd en bekend" is
Teneerste hij kan nit mooi zingen en vraagt op een foute manier aandacht
P.S. Reviver1 thnx voor het beledigen van mij en vele anderen.
Hojj.
Ik heb speciaal een account aangemaakt om hierop te reageren.
Persoonlijk vind ik het gewoon zielig als je zegt; 'Hij kan niet zingen.'
Ja, iedereeen heeft een mening. Maar ehh, ben jij het waard om te zeggen dat
Hij niet kan zingen? Ik bedoel, heb jij door youtube bereikt, wat Justin heeft
Bereikt? Heb jij miljoenen fans? Nee. Vast niet. Het klinkt hard, maar jij hebt dat
Gewoon niet bereikt. Ben jij het waard om te zeggen dat Justin aandacht vraagt
op de verkeerde manier? Jij zit achter de computer of waar dan ook hier op te reageren,
Maar ben jij ook zo stoer om dit te zeggen, op t podium van t Ziggo Dome, met miljoenen
Fans? Nee ehh. Justin is geen emo. Waar je die onzin van daan haalt, snap ik niet.
Niet dat ik iets tegen emo's heb, maar Justin is geen emo. Er word aandacht aan hem besteed,
Omdat Justin ieen wereldster is, dus waarom niet? Je ziet posters van hem. Veel. Volgendsmij
Best logisch. Als je in bladen zoals 'Girls' kijkt. Er staan geen posters van hem in de krant ofzo. Duhh.

Blondjeee015, k geef je gelijk.

Als deze reactie stom overkomt, sorry. Maar ik ben het nieteens met wat hier gezegd word.
Onzin deze reacties. Als je het niet met me eens bent, hoor k het graag. Maar reageer niet
Met deze onzin die hierwordt gezegd.
xxx.
euhm, dat hij niet kan zingen is een mening. iedereen heeft een eigen mening over alles, dus ik ook..
ten tweede, dat ik niet het zelfde bereikt heb wil niet zeggen dat ik dat erg vind.. ik heb nu ook een prima leven namelijk.
en betreft dat aandacht... je moet misschien is wat vaker de krant op internet lezen, die gozer deugt van geen kant 😉
Dankjewel voor jullie reacties !
Allemaal erg verschillende meningen..
En zoals EmoWolfje al zegt, die reactie van R1,
Slaat nergends op... Ik heb een vriendin die emo is,
Dus wat je tegen emo's hebt moet je hier ff uitleggen.

Haha xJustinBieber, leuk dat je ook belieber bent !
Duidelijke mening,  maar misschien de volgende keer echt
Iets anders typen.. er staat bv 'Ben jij het waard om te zeggen
Dat Justin Bieber niet kan zingen?'
Das best hard, maar wel duidelijk.

Bedankt voor jullie reacties ! x
euhm, dat hij niet kan zingen is een mening. iedereen heeft een eigen mening over alles, dus ik ook..
ten tweede, dat ik niet het zelfde bereikt heb wil niet zeggen dat ik dat erg vind.. ik heb nu ook een prima leven namelijk.
en betreft dat aandacht... je moet misschien is wat vaker de krant op internet lezen, die gozer deugt van geen kant ;)

Zei toch al: Het is jou mening..'
But, ik lees de krant en volg JB op ALLES.
Wat niet aan hem 'Deugt' mag je even uitleggen hiero.
Met dat dat je niet hetzelfde hebt bereikt, boeit me niet.
Maar waarom zeg je die dingen ovwr iemand die je niet in
Real kent? Dit noem je dus vooroordelen..
wil jij als kleine jonge "belieber" deze discussie aangaan met iemand die 3 jaar ouder is en wel normaal kan nadenken? vooruit dan maar..

Ja, iedereeen heeft een mening. Maar ehh, ben jij het waard om te zeggen dat
Hij niet kan zingen?
Ik bedoel, heb jij door youtube bereikt, wat Justin heeft
Bereikt? Heb jij miljoenen fans? Nee. Vast niet. Het klinkt hard, maar jij hebt dat
Gewoon niet bereikt.
Ben jij het waard om te zeggen dat Justin aandacht vraagt
op de verkeerde manier?

als iedereen zijn/haar mening mag hebben, dan zeg je dit soort dingen niet..
zoals ik al zei, ik heb dat niet bereikt en dat maakt me niet uit. het leven is niet alleen perfect als je zoals hem bent. het gaat nog altijd om geluk & liefde en NIET om populariteit ;)

en waarom justin niet deugt kun je in elke krant wel lezen op internet. dat jij alleen op fan-sites kijkt, verklaard waarom je de negatieve dingen van hem niet weet. dit zijn geen vooroordelen, maar feiten ;)

hier wat linkjes:
http://www.telegraaf.nl/prive/article22202394.ece
http://www.telegraaf.nl/prive/22116466/__justin_bieber_vastgehouden___.html
http://www.telegraaf.nl/prive/22124199/___justin_bieber_scheldt_fan_uit___.html
http://www.telegraaf.nl/prive/22063942/__naaktfoto_s_bedpartner_bieber__.html
http://www.telegraaf.nl/prive/22036307/__braziliaanse_politie_jaagt_op_justin_bieber__.html
http://www.telegraaf.nl/prive/22063674/__justin_bieber_kwelt_buren__.html
-onnodige quote verwijderd-

Gelukkig heb je zelf al door dat ik deze disscusie aanga.
Maakt mij niet uit hoe oud je bent. Hoef je er nie bij te zetten,
Om je beter te voelen, hoor.
Dat artikel van drugs hoef ik niet te antwoorden. Dat staat in
De eerste 'Reactie' Waarin de topic geopend is.
Ik kan fatsoenlijk nadenken. 2 Vwo is denk ik al genoeg. Nee,
Ik zit niet vol van mezelf. Heb geen eigendunk.
Dat van dat artikel dat hij een belieber heeft uitgescholden kan.
Denk je nou echt dat die belieber niks gedaan heeft? Denk je nou
Echt dat Justin denkt: 'Kijk, die belieber staat vooraan, laat ik die eens
Even uitschelden..' Tuurlijk niet ! Dus ehhh, wa zeg jij ? Als je nog over een
Artikel voor me hebt, die k moet beantwoorden, zeg je het maar.
Maar ehh, JustinBieberHater, w je nu even stoer doen en even een paar
Links hier neerzetten, van biebers? En wat die van JB vinden? Niet zo'n
Moeilijke vraag hoor.

Als jij iets verkeerd doet, weet niet heel de wereld ervan.
Bij Justin wel. De helft van deze dingen zijn ook nog eens niet waar,
Omdat er ook nog zoiets bestaat als een roddelpers.
als je echt in 2vwo zat sprak je niet zo slecht nederlands.. ik heb mijn mening gegeven die ik heb onderbouwd met feiten, dus is deze discussie gesloten 😉
Ik hou gewoon niet echt van zijn muziek... en ik vind hem gwn niet zo blitz en zo... voor de rest heb ik geen problemen met hem en boeit het me ook niet echt wat tie allemaal doet.. (zoals naar bed gaan met veel prostituees enzo....)
Als jullie het niet heel erg vinden,
Bemoei ik me er niet mee.
Wil geen ruzie.. (:
(Ik hoop dat ik hem nu wel mijn bericht goed plaats -,-)

Ik hou gewoon niet echt van zijn muziek enzo... ik vind hem er niet blitz uitzien of doen... voor de rest kan het me niet schelen wat hij doet. ik heb alleen gewoon niets met hem en zijn muziek.

en ik snap trouwens ook niet waarom sommige haters hem dood willen hebben... dat is gwn vreemd toch?
als je echt in 2vwo zat sprak je niet zo slecht nederlands.. ik heb mijn mening gegeven die ik heb onderbouwd met feiten, dus is deze discussie gesloten ;)

Weet je dat het best wel hard aankomt wat je nu zo 'zegt'?
Dat jij iets hebt tegen iemand die uit het buitenland komt,
Moest je dan wel eerder vertellen..
Dat ik er alles aan doe om de spelling van Nederland een beetje te kennen,
Achja laat maar.

'Onderbouwd met feiten.. ' tuurlijk. Je durft niet mijn vraag te beantwoorden ehh.
Ik hou gewoon niet echt van zijn muziek... en ik vind hem gwn niet zo blitz en zo... voor de rest heb ik geen problemen met hem en boeit het me ook niet echt wat tie allemaal doet.. (zoals naar bed gaan met veel prostituees enzo....)

Tjaa. Jou mening ! Maar van die prostiuees is NIET waar.
Maarja.. boeien. goed dat je eerlijk en niet zo als @gio29901

Achja laat maar.

'Onderbouwd met feiten.. ' tuurlijk. Je durft niet mijn vraag te beantwoorden ehh.

je moet dan ook niet zeggen, zit 2vwo..
er is namelijk niets van te merken zo.
als ik mijn mening mocht hebben was je nu niet zo aan het doen namelijk
als je nou in normaal ABN je "vraag" stelt beantwoord ik em graag voor je

@blondje015 daar heb ik zelf ook geen zin in, problemen maken om niks vind deze persoon blijkbaar fijn 😉

''starter'', ik heb nooit gezegd dat ik iets tegen emo's heb. Wel ben ik van mening dat ik hun stijl niet mooi vind. Als dat verkeerd isgeïnterpreteerd dan sorry. Je vroeg om mijn mening en die gaf ik en ik geef toe dat ik beter geen andere groep mensen daarbij had kunnen betrekken, maar de manier waarop je terug reageert accepteer ik niet. Als je de volgende keer iets aan iemand vraagt en je weet niet zeker hoe die persoon iets bedoelt, vraag dat dan eerst even voor je een oordeel velt.

"xjustinbieber'', waarschijnlijk begrijp je mijn ergenis niet in justin bieber. Het is gewoon dat ik zijn muziek niet mooi vind en door reclame van hem maakt mijn mening alleen maar sterker. De zin ''..ben jij het waard...'' gaat wel heel ver. Net of jij, de justinbierberfans en justin bieber boven de door jullie zo genoemde justinbieberhaters staan.

''emowolfje'', aan jouw bied ik mijn excuses aan. Ik was gewoon een beetje onverzichtig bezig en dacht er niet aan dat ik bepaalde mensen zou beledigen. Even nogmaals voor de duidelijkheid: Ik heb nooit gezegd dat ik emo's haat, maar ik vind hun stijl niet mooi. Ik snap de interpretatie en hoop dat je mij dat kunt vergeven.

R1

''starter'', ik heb nooit gezegd dat ik iets tegen emo's heb. Wel ben ik van mening dat ik hun stijl niet mooi vind. Als dat verkeerd isgeïnterpreteerd dan sorry. Je vroeg om mijn mening en die gaf ik en ik geef toe dat ik beter geen andere groep mensen daarbij had kunnen betrekken, maar de manier waarop je terug reageert accepteer ik niet. Als je de volgende keer iets aan iemand vraagt en je weet niet zeker hoe die persoon iets bedoelt, vraag dat dan eerst even voor je een oordeel velt.

"xjustinbieber'', waarschijnlijk begrijp je mijn ergenis niet in justin bieber. Het is gewoon dat ik zijn muziek niet mooi vind en door reclame van hem maakt mijn mening alleen maar sterker. De zin ''..ben jij het waard...'' gaat wel heel ver. Net of jij, de justinbierberfans en justin bieber boven de door jullie zo genoemde justinbieberhaters staan.

''emowolfje'', aan jouw bied ik mijn excuses aan. Ik was gewoon een beetje onverzichtig bezig en dacht er niet aan dat ik bepaalde mensen zou beledigen. Even nogmaals voor de duidelijkheid: Ik heb nooit gezegd dat ik emo's haat, maar ik vind hun stijl niet mooi. Ik snap de interpretatie en hoop dat je mij dat kunt vergeven.

R1

Hii.
Sorry, heb / had je verkeerd begrepen..
Je zei dat op zo'n manier dat ik dat dacht !
Sorry daarvoor ! xx
xJustinBieber aan de ene kant heb je een punt maar als ik drugs gebruik weet bijna niemand het (niet dat ik dat doe ofz) en ik weet dat JB wiet gebruikt en zie je de hele wereld weet het. Het is helemaal niet fijn om beroemd te zijn de meeste gaan ten onder vanwege de druk van hun fans.

P.S. Reviver1 ik vergeef t je
 ik heb het ook verkeerd begrepen...
xjustinbieber/gio: als je merkt dat de ander doorgaat met die onzin over foute interpretaties/slecht betweterig gedoe en elkaar confronteren met nepracisme, reageer dan even gewoon niet of probeer het rustig op te lossen.

Sowieso was ik al bang dat er ruzies zouden komen.
Voor mijn slechte formuleringskunsten nogmaals sorry, maar ik vind dat er een tekort aan respect is. Verder zal ik niet meer reageren tenzij dat nadrukkelijk wordt verzocht. Succes en sorry als ik nu ook een beetje pissig was.

R1

Achja laat maar.

je moet dan ook niet zeggen, zit 2vwo..
er is namelijk niets van te merken zo.
als ik mijn mening mocht hebben was je nu niet zo aan het doen namelijk
als je nou in normaal ABN je "vraag" stelt beantwoord ik em graag voor je

@blondje015 daar heb ik zelf ook geen zin in, problemen maken om niks vind deze persoon blijkbaar fijn ;)

Dat 'je moet ook niet zeggen, zit 2 Vwo.'
Dat zeg ik wel, omdat ik er in zit.
Ik stelde hem in het ABN. Als je gewoon goed leest.
Wat is er zo moeilijk aan: 'Zet dan hier ook een paar links
Neer van postitieve dingen van JB'

Man, ben echt HELEMAAL klaar met jou.
Ik leer Sirieus 24/7 nederlands. Omdat ik pas
In Nederland ben, en ga jij zeggen: 'Jij kan echt geen Nederlands'
Weetje, jij moet maar is naar een ander land verhuizen,
Binnen een paar maanden heel de taal leren, en dan mag ik echt
Leien dat iedereen bv zegt; Jij kan echt geen.. (Verzin zelf maar een taal)
Kijken hoe jij je dan voelt..
Best triest dit..
xJustinBieber aan de ene kant heb je een punt maar als ik drugs gebruik weet bijna niemand het (niet dat ik dat doe ofz) en ik weet dat JB wiet gebruikt en zie je de hele wereld weet het. Het is helemaal niet fijn om beroemd te zijn de meeste gaan ten onder vanwege de druk van hun fans.

P.S. Reviver1 ik vergeef t je
 ik heb het ook verkeerd begrepen...

Ja klopt !
Mij lijkt het ook niet echt leuk ofzo.
Alles staat gelijk in de krant , en 50%
Is alles behalve waar. xx
xjustinbieber/gio: als je merkt dat de ander doorgaat met die onzin over foute interpretaties/slecht betweterig gedoe en elkaar confronteren met nepracisme, reageer dan even gewoon niet of probeer het rustig op te lossen.

Sowieso was ik al bang dat er ruzies zouden komen.
Voor mijn slechte formuleringskunsten nogmaals sorry, maar ik vind dat er een tekort aan respect is. Verder zal ik niet meer reageren tenzij dat nadrukkelijk wordt verzocht. Succes en sorry als ik nu ook een beetje pissig was.

R1

Haha. Metoo. Ik dacht al dat er een soort van disscusie kwam,
Maar het werd echt een ruzie hier, haha.

Ik zeg nog ff een keer sorry, ik had je echt verkeerd begrepen en ik flipte hem gelijk,
Omdat ik echt dacht, 'AAAHH hij heeft iets tegen emo's' echt, kan wel 1000x sorry zeggen..
De volgende x vraag ik wel of je er wel iets tegen hebt.. haha.
xxx.
om even af te sluiten:
Moeilijke vraag hoor.

is GEEN correcte nederlandse zin (zie je zelf ook wel als je in 2vwo zit hoop ik) ;)

en nee ik heb niks tegen buitenlanders OF beliebers OF fans van een bepaald artiest. maar iemand die zo reageert als jij, daar kan ik dus niet zo goed tegen.
et is niet de bedoeling mensen hier slecht te laten voelen of whatever, maar hoe je reageert op MIJN mening was niet helemaal correct ;)
Mijn excuses:o
om even af te sluiten:
Moeilijke vraag hoor.

is GEEN correcte nederlandse zin (zie je zelf ook wel als je in 2vwo zit hoop ik) ;)

en nee ik heb niks tegen buitenlanders OF beliebers OF fans van een bepaald artiest. maar iemand die zo reageert als jij, daar kan ik dus niet zo goed tegen.
et is niet de bedoeling mensen hier slecht te laten voelen of whatever, maar hoe je reageert op MIJN mening was niet helemaal correct ;)
Mijn excuses:o

Blijkbaar heb je wel iets tegen al die mensen die je opnoemde,
Anders reageer je niet zo *** . Klopt, dat is niet goed nederlands,
Maar op een mobiel gaat het moeilijker dan op een PC.
In mijn vorige reactie heb ik ook gezegd wat het wel was ( In Het ABN )
Maar je hebt nog niet mn vraag beantwoord..? Ik reageer zo, omdat IK een
BELIEBER ben, en omdat jij je mening verteld (Die echt *** overkomt)
Reageer ik ook zo. Ik vertel ook alleen maar mijn mening, maar JIJ reageert er
Zo op alsof je niet begrijpd wat ik zeg, maar dat alleen maar begrijpd als er geen een
Spelfout in zit.

Reageer