Vraag

Voetbal afhaal ouders in kleedkamer bij de douches

  • 26 October 2019
  • 7 reacties
  • 2866 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Bij ons Club is het verplicht te douchen. Daar heb ik geen problemen mee sommige jongens wel maar ze moeten. 

De afhaal ouders komen met de auto en de meeste wachten in de kantine. Nu is daar een verbouwing die duurt 6 maanden. Meestal praten of drinken ze daar wat. 

Nu gaan meestal de papa's van de jongens in de kleedkamer wachten. We zijn rond de 13-14 jaar in de puberteit allemaal hebben schaamhaar en sommige zijn verlegen. Dus de vaders soms ook kennissen staan te wachten terwijl we bloot lopen naar de douche en terug. Enkele hebben gewoon hun gsm bij zich om te appen. Waar je ook dus foto's snel kan maken. 

 

Mag dit? De trainer zegt van wel het is effe maar zo met de verbouwing. 

 


7 reacties

Ik denk eerlijk gezegd dat de ouders geen foto's zullen maken als ze ook maar een greintje fatsoen in hun hoofd hebben. Maar als je dit echt vervelend vindt, zou je naar de trainer kunnen gaan om het erover te hebben. Je zou kunnen vragen of de trainer mobieltjes bij het wachten wil verbieden, of althans in die ruimte.

 

Als hij daarmee niet instemt, kan je ook je ondergoed aanhouden. Er was een tijdje terug nog gedoe over de vraag of je als school/club/etc. kan verplichten dat mensen naakt moeten douchen. Dat mag niet. De verlegenheid/schaamte die jongeren voelen wanneer ze zich verplicht bloot moeten geven, moet gevalideerd worden, en je mag de jongeren niet zomaar dwingen om die gevoelens opzij te zetten. Dus dat is dan je laatste oplossing.

Reputatie 1
Badge +1

@Vanessa.V.R.

Dank je wel hoor. Zeker een goed antwoord van je. Daar kan ik wat mee. 🙂

Het zijn niet alleen de vaders maar soms ook opgehaald door bv de buurman of een  vriend, oom, neef etc van de familie. Gekke is dat de moeders gewoon netjes bij de ingang wachten.

Maar die mannen maken wel eens grapjes over de piemel van de jongens. Er is 1 jongen die heeft de grootste slappe  penis van ons allemaal 14 cm zegt ie.. dat is bij de meeste alleen de lengte al in erectie. Het valt gewoon op bij het lopen dan slingert ie. Nu heeft ie een vriendinnetje.. waar zijn vader en die pa  van dat meisje toevallig naast elkaar stonden haar broer voetbalt bij ons vandaar. Ik kreeg dat mee.. Vader van dat meisje uw zoon heeft wel een heel grote penis eerste keer dat ik hem naakt zie.. Gossie schrik ervan.

De pa van die jongen.. Idd hij oefent op een opblaas pop van de erotiek shop. Moest eentje bestellen van 21 cm diepte. Meen je niet zei die vader.. ik moet er niet denken als hij mijn dochter gaat ontmaagden.Die pa van die jongen.. dan heeft ie een bloedworst. Ze lagen nu alle 2 in een deuk. 

En ik heb wel gezien dat een foto's snel maakte of een videootje. 

IK heb er niet zoveel moeite mee dat we bloot zijn maar hun zijn gekleed de mannen en dan is het een ongelijke situatie. In de sauna of naakt camping is iedereen on gekleed dan maakt het niet uit. 

Hoop dat de verbouwing gauw over is

 

 

 

Reputatie 2
Badge

@Boyerectie15

 

Hey voetballer ⚽

Nergens om druk maken is natuurlijk klote die verbouwing. Weetje ik ben gewend bloot te lopen thuis en buiten. Mijn ouders gaan bijna elke jaar naar Kroatië of Zuidfrankrijk. Daar zijn nudistendorpen iedereen loopt naakt zelfs ook in de supermarkt. 😂

 

IK lees dat het de mannen zijn die juist de kleedkamer binnenkomen. Is dat zo erg.. We hebben allemaal een penis of piemel, stijf of slap, waar sperma uit komt. En jullie zijn allemaal 13 jaar of zo en in de puberteit. Kijk als jullie nou jochies zijn van 10 jaar of jonger kan ik me iets bij voorstellen. En al zou het de buurman zijn die je nu bloot ziet? Denk je nu echt dat hij alleen maar focus op je Pik? Tuurlijk mannen vergelijken ook dus ja als er eentje een puber met een grote rondloopt dat spreekt rond. Is natuurlijk naakt is  gewoon  de natuur! 

Hallo Boyerectie15 :)

Je kan het vertellen tegen je trainer idd dat je het vervelend vindt dat ze je penis zien. Je kan ook je onderbroek aanhouden en daarmee douchen of gewoon proberen onder het douchen uit te komen en vragen aan je ouders of die tegen de trainer wil zeggen dat jij thuis gaat douchen voortaan, als ze het niet doen, jammer voor de club dan he? :)

-Dr8gon99

Tot een bepaalde leeftijd word je idd door je pa of ma afgedroogd en aangekleed maar jullie zijn 13/14. Dus jullie kunnen dat gewoon zelf doen vind het überhaupt heel raar dat de vaders daar staan en de moeders buiten. Je kunt idd aangeven niet te gaan douchen in het bijzijn van de vaders.

zelf ben ik naturist en schaam ik me niet voor m’n blote lichaam.

Op onze club moeten we ook douchen en alleen de coach is in de kleedkamer omdat hij de wedstrijd nog wil na bespreken. En de jongens die eerder klaar zijn met douchen en weggaan, dan kan de coach de deur weer sluiten zodat er geen vreemden binnen kunnen komen

Maak je er niet te druk om

Hallo beste schrijver,

Zelf vind ik het niet helemaal kloppen dat de vaders in de kleedkamers staan. Bij onze voetbalclub is dit namelijk niet de bedoeling. Met 13 of 14 jaar denk ik dat jullie zelfstandig genoeg zijn dat jullie ook zonder ouders kunnen omkleden. Wanneer je echt iets wilt veranderen kun je beter naar het hoofd van de voetbalclub gaan in plaats van naar de trainer. Het is namelijk moeilijk voor een trainer om hun daar te verbieden denk ik. Vaders die grapjes maken over de lengte van iemands penis hebben denk ik zelf een kleine penis. Ik zou niet ineens ondergoed gaan dragen onder het douchen. Misschien als het hele team het irritant vind dat er ouders binnen zijn kunnen jullie samen er ook iets van zeggen dat de wachtruimte buiten de kleedkamer is en niet in de kleedkamer. Als de ouders een beetje fatoen in hun donder hebben vertrekken ze dan hopelijk. 

 

Ik snap ook volledig dat je bang bent voor ouders met telefoons. Je weet niet hoe ouders daadwerkelijk zijn.

 

Groet, Onbekende Nederlander

Reageer