Vraag

vervelen tijdens reis naar zomer vakantie?

  • 13 July 2022
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hallo!

Dit jaar ga ik op vakantie naar Corsica.(dat is een Frans eiland.) Alleen daarvoor moet ik 2 dagen in de auto reizen naar de boot en dan moet ik nog 12 uur op de boot alleen ‘s avonds gaan we dan. Alleen verveel ik me altijd te pletter in de auto en moet ik om de 2 uur plassen dus ik hou niet zo van die reisjes. Als we er zijn dan ben ik heel blij hoor! Alleen zijn er tips om een auto ritje leuk te maken?:)

 

alvast bedankt voor de reacties !

-☀️⛱😁


6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ik zou als ik jou was je telefoon helemaal opladen, films downloaden, muziek luisteren, koptelefoon mee, lezen, spelletje, zoals ik zie ik zie en de kleur is, of noem een dier zoals slang en dan moet je met de G een ander dier noemen etc.

En veel slapen, dan heb je niet door hoe snel of langzaam de tijd gaat.

 

-OnlyMe

Hey,

Heb je broers/zussen? Als wij vroeger met de auto gingen, speelde ik altijd spelletjes met mijn broers.

We bedachten hele domme moppen en deden spelletjes, zoals:

  • Raad het dier.
  • laatste letter, eerste letter.
  • ik zie, ik zie, wat jij niet ziet.
  • Ik ga op vakantie en neem mee.
  • Maak het verhaal af.
  • welk liedje is dit?
  • Het verboden woord.
  • Doen, durven of de waarheid
  • knokkelen. (wel voorzichtig)

Hele domme moppen zijn ook echt moppen waar geen humor in zit en je toch om de domheid moet lachen.

Doei!

 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

maak van tevoren een lijstje met dingen die je kan doen in de auto, dan kan je ter plekke kijken wat je gaat doen. Neem een powerbank mee en ga een film/serie kijken op je telefoon/iPad/iets anders. Zoek contact met andere passagiers op de boot/ op de weg, er zijn vast andere kinderen die zich ook vervelen. Luister muziek, of kijk gewoon uit het raam. Neem (veel) papier mee en ga tekenen, schrijf een kaart naar je familie/vrienden. Als je internet hebt kan je ook spelletjes spelen op je telefoon, of speel spelletjes op iets anders. Ga slapen, dan vliegt de tijd vast voorbij. Kortom, wees voorbereid, er zijn genoeg dingen om te doen, je moet er alleen maar op komen! Hopelijk help ik je hiermee!

groet, Jackie

Reputatie 4
Badge +2

Hey @Jackie10 !, wat fijn dat je op mijn topic gereageerd hebt!😄 Ik heb er veel aan! Ik heb zelfs al een lijstje gemaakt! Wil je hem zien?

.1 vakantiedagboek bijhouden.

.2 spelletjes spelen op mijn telefoon.

.3 moppen vertellen.

.4 uit het raam kijken.

.5 een boek lezen.

.6 tekenen.

.7 podcasts en luisterboeken luisteren.

.8 muziek luisteren.

.9 slapen.

.10 eten en drinken.

 

bedankt! 
 

  • @Isabellie 

 

Badge
Als je in Frankrijk bent, is hier een artikel dat je daar zeker moet zien. Natuurlijk, als dat zo is.

1. Muziek

2. Download films/series     

3. Kijk naar buiten

4. Slaap

5. Eet

 

Deel van tekst verwijderd door Kindertelefoon ivm regel 8. Reclame maken is niet toegestaan.

Reageer