Vraag

Verjaardagsfeestje

  • 29 November 2018
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo lezers,

Ik heb lange tijd enorme last gehad van sociale problemen, ik heb nu hulp daarvoor (jullie weten wel wat ik bedoel) en wil toch is een een keer me verjaardag gaan vieren alleen hoe ? Wat moet ik doen. Ik wil niet dat mensen het saai gaan vinden en wie nodig ik uit? Alleen me vrienden of ook kenissen. Heeft iemand tips voor mij?

Vriendelijke groet

Aapje2001

1 reactie

Hoi

Je wilt graag een verjaardagfeestje organiseren, maar weet niet goed hoe te beginnen. Alvast heel goed dat je dit initiatief neemt.

Misschien is het fijn om te beginnen met een klein groepje. Je zou kunnen kijken wat jullie in het verleden al samen hebben gedaan, en welke ervaringen positief waren. Je zou eventueel je feestje op locatie kunnen doen. Sommige verenigingen bieden een verjaardagsforumule aan met enkele activiteiten. Jullie kunnen bv. gaan zwemmen of bowlen (dat laatste is nogal prijzig).

Verder zijn lekker eten en leuke muziek een aanrader. Je zou aan je uitgenodigden kunnen vragen waar zij zoal zin in hebben, en daar wat inspiratie uit halen. Wat doen je vrienden zoal voor verjaardagfeestjes, of naar welke leuke feestjes ben jij al geweest? Misschien kom je zo wel op een idee.

Groetjes
Kenshin

Reageer