Vraag

Vakantie

  • 28 December 2016
  • 5 reacties
  • 380 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeei,

Het is nu vakantie en ik heb er zo naar uitgekeken omdat ik bijna overspannen werd van school 😉.
Maar nu verveel ik me dood, heeft iemand leuke ideeën om te gaan doen in de vakantie?

Groetjes X

5 reacties

Netflix met vrienden chillen sporten gamen shoppen meer netflix dagje uit etc
Tnxxx
Haha klinkt echt precies als mij!! 😃 Ik zit de laatste week op school van 'Ik heb vakantie nodig!' Dan zegt een vriendin 'en in de vakantie app je dan dat je weer naar school wilt!'. Tja.

Wat ik doe in de vakantie:
-Tv kijken
-Lezen (ja, boeken!!)
-Hw 😞 helaas is dat nodig bij mij
-Muziek maken; piano spelen
-Basketballen (alternatieven van sport kunnen uiteraard ook)
-Vaker met m'n moeder mee boodschappen doen
-Bakken
-Gamen om niet te vergeten :D

Je kunt natuurlijk ook met vrienden afspreken, naar de bios, naar de stad en mensen kijken, Netflix, etc.

Vervelen is echt dodelijk, maar dat wist je al. Je kan beter iets doen wat je niet zo leuk vind, dan niks doen. Daar word je vrolijker van!

Gr. Pin
Doe iets met vrienden/vriendinnen samen (dus ook dingen die op de lijstjes staan)
Gamen
Tekenen
Ergens in de stad iets gaan eten
Sporten
Zwemmen
Appen/chatten/bellen
Bak iets
Maak een boomhut
Haal oude/kapotte apperaten uit elkaar
Films kijken
Muziek luisteren
etc

En anders kun je iets van een werkwoordenboek gebruiken (als dat bestaat) om iets te kiezen om te doen.
Ik had hier eerst ook last van, maar toen ben ik een baantje voor de vaksntie gaan zoeken en nu werk ik al een paar jaar in een magazijn waar ik met een heftruck een beetje rond rijd. Dus met een baantje kun je je tijd vullen en ook nog eens flink wst geld verdienen omdat je veel uren kan maken

Reageer