Vraag

tijdbesteding tijdens corona


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, Ik heb dus ook te maken dat de scholen minstens 3 weken dicht zijn. Ook werk ik in de horeca en die is ook dicht. Ik zit hiernaast op schietsport en die is ook dicht. En ik ben zanger in een bandje en we mogen niet meer optreden. Ik heb nu wel veel meer seks met mn vriendje, maar dat kan je ook niet 24/7 doen ;). 

Wat doen jullie nu? Mijn hobby’s kunnen allemaal niet, dus bij deze vraag ik, wat doen jullie als hobby?

 


11 reacties

Dank jullie voor je tips. Ik heb zon 3 tot 4 uurtjes schoolwerk nu per dag, dus heel veel tijd over.

M’n vriendje en ik zijn nu bijna de hele dag samen. Dus we kunnen niet echt van elkaar corona krijgen. We hebben al veel nieuwe standjes uitgeprobeerd, dat is echt heel leuk en lekker. Kan ik echt iedereen aanraden :) Maar we neuken ook echt niet de hele dag.

Ik heb nu een nieuwe microfoon gekocht die morgen wordt thuisbezorgd om mee te oefenen. Dan kan ik nog beter worden met zingen.

Reputatie 2
Badge +1

heeeyyy

Nouja, ik ben vrijwel heel de dag bezig met school dus heel veel tijd heb ik niet te besteden hahaha. In de tijd die ik wél over heb schrijf ik verhalen, zit ik achter mn mobiel of ben ik aan het lezen, dat is het eigenlijk wel hahaha.

 

greetzzz Daniëlle

Dank jullie wel voor de tips! Ja het is nu idd leuk creatief bezig te zijn. Ik heb veel gezongen de afgelopen dagen.

M’n vriendje is DJ en heeft een paar grote luidsprekers. We hadden bedacht die bij hem op het balkon te zetten en Ik heb daar een nummertje door gezongen met m’n nieuwe microfoon. Supereng maar ook supercool. Heel veel mensen uit de straat kwamen op hun balkon en vonden het mooi. Daarna heeft iemand saxofoon gespeeld en weer iemand anders met een megafoon gezongen. Echt zo mooi.

Hallo Sha :)

Je kunt ook bijvoorbeeld leren programmeren of een nieuwe taal leren als uitdaging.

-Dr8gon99

Hoi,

Helaas zijn nu zo de omstandigheden, maar je kan probeer zang trainingen en zang te oefenen thuis.  Of thuis een schoonmaak te doen en alle losse eindjes af te maken bijvoorbeeld van het klussen dat er nooit van is gekomen. Je kan ook sportief thuis sport oefeningen doen (er zijn heel veel apps).  Boeken lezen of creatieve leuke dingen doen is ook altijd nog een optie.

Ik hoop dat je er wat mee kan, en blijf gezond tijdens deze aparte tijd!

Hey,

Zolang we nog niet massaal in quarantaine zitten, kan je natuurlijk meer tijd aan je vrienden/vriendje besteden. Ik heb nu gwn afstandsles, ik hoop voor je dat jij niet de hele dag hoeft te leren! :)

Heb je een broertje of zusje? Ga lekker met hem/haar naar t park, maak een videoclip, eet je ziek aan snoep... Alles kan!

Daarnaast lees ik veel, game ik als ik niks te doen heb of maak grappige edits. Ik weet niet of dat jou aanstaat, maar je kan t altijd proberen ;)

Hallo Sha :)

Ik sta rond 9:00 op en dan ga ik 2 uurtjes schoolwerk maken, daarna 1 uurtje chillen en daarna weer 2 uurtjes schoolwerk en daarna de hele dag chillen! :)

-Dr8gon99

Hoi :)

Naast de paar uren die ik werk voor school houd ik me vooral bezig met dingen te oefenen die ik graag wil kunnen: moeilijkere piano-liedjes, handen-stand, meer push-ups na elkaar,… en natuurlijk mogen we online gamen met mijn vrienden/familie niet vergeten.

Ik kan me komende maand alvast bezighouden hahaha

Een tip: ga gewoon eens naar buiten. Als je een tuin hebt waarin je kunt ravotten, of gewoon eens genieten van het mooie weer kan deugd doen :)

Ik zou niet met je vriendje gaan liggen hopsakken want stel hij of jij hebt corona is de ander ook de pineut ga gewoon lekker gamen of appen ga desnoods zingen voor de spiegel films en series kijken is ook een goede tijdsbesteding

Heyy

Naast schoolwerk ( ik heb taken gekregen voor 7 vakken ;( ) lees ik, heb een voorraad boeken gehaald , want iedere bib in de omgeving is dicht. Daarnaast help ik me ouders ; gras maaien en dat soort dingen. Als ik dan nog tijd over heb, wat het geval is , kijk ik een film of een serie.

Groetjes

Kaas123

Heyo,

Fijn dat je wat tijdbesteding hebt gevonden. Ik zou alleen niet elke dag seks hebben met je vriendje, omdat dit misschien na een tijdje ook saai begint te worden. Ik vind seks dan ook altijd iets speciaals, en het moet ook spannend blijven. Maar oke. 

Ik sta net als altijd om 4.30 op ook al heb ik nu ook geen school. En begin dan met video's te bewerken voor mijn YT kanaal. Dan ga ik ontbijten. Dan besteed ik 1 uurtje aan school. Vervolgens bespreek ik met mijn vrienden wat we gaan doen voor de live stream.  

Voor de rest is het eigenlijk de hele dag gamen en netflixen.

See ya!

Spookyzx. 

Reageer