teamgenoten

  • 27 July 2019
  • 3 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey ik zit op volleybal, zoals je al wel kon zien aan mn naam waarschijnlijk. Ik wil alleen even iets kwijt, het is al een paar weken geleden maar toch moest ik er opeens aan denken en het doet toch wel iets met me. Het was een van de laatste trainingen en we deden een 2 tegen 2 toernooi en steeds tegen andere en steeds ook met iemand anders. Naja, het kwam erop neer dat bijna, gelukkig paar enkele niet, iedereen het helemaal niet zo leuk vond als ze met mij samen moesten, omdat ik denk ik wel een van de slechtste ben. Alle balen die ik aanraakte gingen mis of ik had ze niet en dan worden sommige beetje chagerijnig en dan denk ik zo bij mezelf ik doe ook mn best maar. Maar mezelf de slechtste noemen is ook wel overdreven, maar toch ergens heb je dan wel zo’n gevoel. Ik sta met wedstrijden ook veel aan de kant en tijdens trainingen ben ik ook niet altijd even gelukkig met mn resultaten in tegenstelling tot mn teamgenoten. Ik heb er zelfs even over na zitten te denken om naar een andere club te gaan, maar dat ga ik toch niet doen. Dit was mn verhaal, reageren mag altijd

3 reacties

Balen moet ballen zijn

Hey

ik zit ook op volleybal, als je het echt niet meer leuk vind en je vind dat het niveau niet goed bij je past zou je idd naar een andere club kunnen gaan. wat je ook kunt doen is om naar een lager team te gaan. ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel een chagrijnig kan zijn op iemand, maar ik vind het wel lullig dat je ook echt merkt dat niemand samen wil. je kan het bespreken met je coach zodat hij/zij er iets aan kan doen door met het team te praten?

 

groetjes 

Hoiii! 
Ik zit ook op volleybal en herken je probleem.

Ik ging in groep 8 van de CMV naar de Jeugd C. 
Er waren oudere meisjes bij die al wel gewoon beter konden volleyballen dan mij. Die baalden soms ook als die met mij moesten spelen, maar ik ben uiteindelijk zelfs beter geworden dan ze helft van hun. Ik ben gegroeid qua lengte en heb een veel betere techniek gekregen. 
 

Het is een beetje afwachten en oefenen, maar hoe meer je oefent, hoe beter je wordt! 
 

 

Reageer