Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Sweet Sixteen

Hey!
Ik en m'n beste vriendin geven een sweet sixteen, met alles erop en eraan! Er komen ongeveer 100 gasten, zowel jongens als meisjes.
We hebben een grote tot onze beschikking.
We zien het helemaal zitten, maar, we zitten een beetje vast met het thema! Kunnen jullie ons zeggen wat jullie het leukst zouden vinden om naar toe te gaan? Dankje!

1) Jungle Fever (Iedereen moet in een dierenprint komen, de zaal kan ook zo aangekleed worden, maar dat wordt misschien een probleem voor de jongens)
2) Angel and Devil (lijkt me duidelijk, we zijn wel bang dat dit te halloween achtig wordt)
3) Las-Vegas en Maffia (We vinden dit te cliche)
4) Hawaii (maar misschien wil niet iedereen hieraan meedoen, dan zit je wel met spelbrekers)
5) Goed Fout (we willen niet fout gekleed zijn op onze sweet sixteen, snap je :p)

6 reacties

vind nummer 2 wel erg leuk. maar je kan toch neerzetten op de uitnodiging dat het niet te halloween mag worden?
dat het echt puur om angel en devil gaat?
zet gewoon paar regels neer met wat je wel of niet verwacht daarbij en dat dat de dresscode is?
veel plezier op jullie sweet sixteen in ieder geval. en alsvast gefeliciteerd namens mij 😛
heey, alvast gefeliciteerdd! :D
nummer 2 lijkt me ook wel leukk en nummer 1 ook , maar dat is indd misschien probleem voor jongens :P

xxx
nummer 2 lijkt mij ook leuk :D
alvast gefeliciteerd en hoop dat het een fantastische sweet sixteen word!
veel plezier en succes met oragniseren 😉
1 is voor mij opzich wel makkelijk. gewoon je haar in de war/kort beige achtig broekje aan met miss wat scheuren en een wit overhemd met zon indiana jones hoed ^^ (ik kies voor nummer 1 btw :3)
Hooii,
Je kan misschien ook als thema gewoon dat jongens in pak gaan en de meiden
in galajurken of feestelijke korte jurkjes duss HollyWood.
Of Hawaiiaans&Hollywood dus op t strand met feestkleding en palmbomen Dj's enzo. als je daar dicht in de buurt woont dan.

Maarjja als het ps een van die thema's moet zijn: Angel&Devil

Hopelijk heb je hier wat aan
Xx                                               
mij lijkt nummer 2 het leukste:)

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen